Jump to content
 

Devilutzu

Cont inchis
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Devilutzu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/24/1988

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cattabossdevil

Profile Information

  • Location
    GALATZI
  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    GL 99 KTA
  1. Pe mine m-a luat cu 98,8 in localitate mi-a trimis poza acasa sa trimit datele de confirmare si le-am trims...pe ale unei matusele care are permis dar nu se mai poate deplasa din pricina unei boli.Si uite asa a luat si puncte stand in pat :-< > Poi in N.Balcescu si pe mine
  2. Da pai la concluzia asta am ajuns. Mersi am sa iau si asta in calcul pt problema cu check engine mai ramane moartea
  3. Devilutzu

    CATERINCA

    A lucra intr-o organizatie mare este ca si cum ai folosi prezervativul in timpul unei partide de sex. Iti da o senzatie de incredere si securitate personala in timp ce esti f*t*t
  4. Mi s-a intamplat de 2 ori. O data traversa frumos pe trecere si a 2 a oara astepta in dreptul trecerii.Am oprit,a vazut,a trecut foarte simplu in timp ce toate babele sar pe capote prin locuri nepermise si zic ca soferii is nebuni mi-s dragi de mor.
  5. Devilutzu

    CATERINCA

    Orice numai asta nu
  6. Devilutzu

    CATERINCA

    56% si 44 ce-s? )
  7. Vineri ii schimb filtrul de benzina si sambata sper ca reusesc sa ajung cu ea si la tester zeneseu. Cand am fost la "meseriasi" cu ghilimele de rigoare imi spusesera: "pai stii ca un piston are compresie mai slaba ca trebuie sa demontam nu stiu ce" i-am zis concret omule CAT?? la care el ca manopera piese ulei nu sh ce poate sa te ajunga 30 si ceva de milioane ) nici in ziua de azi nu imi vine sa cred ca in sinea lui el nu glumea.In fine...testerul a ramas singura varianta deci...MERSI MULT "zeneseu","Dj_Dark" si "idm"
  8. Adevarul e ca nu am facut asta.Am sa il schimb zilele astea zilele astea mersi frumos.Asta ar fi motivul pentru care nu mai trage dar poate fi si cauza subturatiei si motivul pentru care nu sta la relanti? Nu vad de ce merge normal 10 minute si apoi moare asa... Sa fie cumva si de la senzorul ala IAC sa ii fac o resetare a ECM-ului cum am vazut in alt topic? Pentru ca bateria am avut-o scoasa de cateva ori bune de pe masina
  9. Salutare tuturor Am un Cielo din 96' cu care nu stiu ce sa ma mai fac poate aveti vreounul din voi vreo idee un sfat v-as fi recunoscator. Masina sta la relanti doar la pornirea motorului dupa 10 minute de functionare nu mai sta deci trebuie sa o tin turata altfel moare.Am remarcat faptul ca dupa un drum mai lung facut cu ea la un moment dat se aprinde becul check engine (motorasul galben) si sta turata la 1800 si nu mai moare.Am fost la service Ena Galati (Bariera pe Str Traian) si am lasat 10 mil acolo degeaba.Mi-au curatat injectoarele mi-au bagat ulei in capul pistonului pt ca unul avea compresie mai slaba mi-au inlocuit delcou fise bujii.Masina a ramas la fel si la fel face si acum, chiar mai nou nici nu mai trage.Mi-au spus ca e posibil sa fie o fisura in chiulasa. Eu personal am verificat pompa de benzina sa vad daca e cumva imbaxit filtrul de la baza ei si e curat. Astept orice idee si sfat daca ma puteti ajuta. Mersi anticipat
  10. Exact asa imi facea si mie.. am inlocuit cele 2 pistonase de la etrier pentru ca ramanea blocat..dar dupa o perioada a inceput sa imi faca iar..la montaj are niste dopuri (capacele) cam de marimea unor dopuri de bidon care se pun la urma..ei alea..daca nu sunt puse bine..sau nu sunt puse deloc o sa cada..intra apa mizerie...ungere adio..si iar scartaieli
 

×
×
  • Create New...