Jump to content
 

thanandar

Membru
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About thanandar

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • MSN
    ionitastefan
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    stefan_ionita

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Espero 1.8
  • An
    1997
  1. practic, daca gasesc tot un motor de 1.8 se schimba doar seria in talon. Daca pun unul de 2000 e ca si cum as omologa o masina facuta de mine ? Oricum, banuiesc ca in ambele cazuri se rezolva la rar... Dar din pdv tehnic e vreo problema daca schimb 1800 cu 2000 ?
  2. Salutare tututor. Am un espero 1800 cmc din 97. De curand mi-a cedat motorul complet (pistoane blocate, chiuloasa crapata, etc). Nu mai merta sa il fac. Am gasit un motor de 2000 pe la vreo 600 de lei. Intrebarea este : se potriveste fara probleme sau mai trebuie mici ajustari ? Sau nu merge ? Multumesc anticipat pt raspunsuri.
  3. Salut. Tot astept un raspuns cu un nr de tel si pret. Se poate ? Thx
  4. Cu intiarziere, am rezolvat-o. Cureaua de distributie era rupta. Intinzatorul cam dus. Schimbate amandoua. Masina e ok acum. Problema e ca nu inteleg cum de s-a rupt ca nua vea decat vreo 15.000 de km. Mecanicul care m-a rezolvat mi-a zis ca daca a dat rateuri s-ar putea sa fie de aici. N-am priceput chiar bine, dar ma rog... Toata operatiuna a durat 2 ore si s-a rezolvat cu un cric si o trusa de scule competenta. Nu mi se pare mare inginerie, dar recunosc ca m-as fi adundat daca ma bagam eu...
  5. Salutare tututor. Mi-a sarit cureaua de distributie si masina nu se mai poate misca; Cred ca a cedat intinzatorul sau altceva. Cert este ca am desfacut usor capacul de la cureaua de distributie si nu mai este tensionata... Libera, dar intreaga. Asa ca trag concluzia ca altceva a cedat. Acum, nemaiputand sa ma deplasez cu masina, dupa ce m-am milogit de tot soiul de mecanici sa ma rezolve la fata locului, am renuntat. Se fac toti ca ploua desi nu era vorba de munca voluntara. Vreau sa schimb eu si cureaua si intinzatorul. Am citit cu atentie in manual si as avea cateva nelamuriri: - Nu stiu exact de ce chei/ scule am nevoie. MKM-472 pare sa fie o cheie tubulara. Sa cumpar un set cu cricket ? - Pompa de servo se scoate de tot sau doar se slabeste si se scoate un pic ? - Cum se desfac curelele de AC / alternator ? Daca mai aveti si alte sfaturi legate de operatiunea asta si care nu sunt specificate in manual va sunt recunoscator.
  6. Am uitat sa precizez ceva : masina pornester mult mai greu de cand cu relantiul variabil... Thanks again
  7. Salutare. De astazi ma incadrez si eu la acest topic. E vorba de un Espero 1.8 Simptomele sunt urmatoarele : la relanti se stabilizeaza la 850 - 900 turatii, dar motorul nu merge deloc rotund. Daca masina se misca usor, fara sa fie in viteza, relantiul cade undeva pe la 500 de turatii si merge urat. Are si pierderi de putere la viteze mari (accelereaza greu). Se comporta la fel si pe GPL si pe benzina. Fisele nu par "coapte" dar sint faimoasele "Packard siliconate" cu care am mai avut probleme. Inca ceva : am mai remarcat ca uneori nu porneste (pare o problema electrica). Pur si simplu nu face nimic cand dau la cheie. Dupa cateva incercari porneste, dar nu mi se pare in regula. Nu stiu daca are vreo legatura cu mersul neregulat. Multumesc pt orice idee
  8. Din cate tin minte si eu intradevar se complica treaba cu PFA daca depasesti 35.000 Euro venit. Nu o sa fie vorba de suma asta (nu ca nu as vrea ) si cred ca pana la urma o sa fac asa. Mai mult, prestarea de servicii catre o tara din UE nu mai este considerata export de la 1 ian 2007, ci prestare de servicii intracomunitare. Dar ma gandesc : chiar nu oi putea sa fiu direct salariat la o firma italiana (sau din alta tara din UE). ? Adica ei sa plateasca toate obligatiile catre statu lor si eu in Romania sa fiu degrevat de orice problema ? Merci pt raspunsuri. Au fost la obiect si utile.
  9. Plata impozitului inseamna ca se face de mine catre statul roman. Asta inseamna ca fata de statu italian nu datorez nimic. Banuiesc ca sint conventii pt evitarea dublei impuneri... mai ales intre tari membre UE. Si eu cred ca relatia firma-firma e mai ok intr-un fel, dar balamucul generat e infinit mai mare. Nu merita sa-mi fac o mica firma doar pt asta. Daca ar fi doar declaratia 224 si plata impozitului as face efortul asta. Multumesc mult pentru precizari.
  10. thanandar

    Salariat In Ue

    Stiu ca nu e un subiect cu teme auto, dar poate ma ajuta cineva care s-a mai lovit de asa ceva cu vreo idee. Eu lucrez la o firma din Romania cu carte de munca normal, durata nedeterminata, etc. Mi s-a oferit o ocazie sa mai lucrez part time si pentru o firma din Italia. Eu sint cetatean roman; n-am nici rezidenta, nici cetatenie. As putea sa inchei cu ei un contract de munca "normal" part time ? Daca da, as avea vreo obligatie suplimentara fata de statul roman legat de acest contract ? Ma gandesc ca toate obligatiile legale ce decurg le plateste firma angajatoare din Italia. Nu imi dau seama nici daca am drept de munca... Ma gandesc ca acum ca sintem in UE nu mai este problema asta. Daca s-a mai lovit cineva de ceva similar i-as fi recunoscator pentru orice opinie. Multumesc anticipat.
  11. Salutare tuturor. Am schimbat de curand cureaua de la AC. Totul ok, numai ca de ceva timp, cand pornesc aerul, timp de 5 secunde se aude un super scartait / tremurat (mai ales la viteze mari). Eu banuiesc ca s-a "lasat" un pic cureaua, fiind noua. Intrebarea mea este : pot sa ii fac eu ceva cu un efort minim sau trebuie sa ma duc la service sa imi desfaca toate pe acolo si sa stranga cureaua ?
  12. Pana la urma a fost cu final fericit. Am schimbat doar pompa de apa si curea de distributie. Cica se blocase pompa si a blocat si cureaua. A trebuit sa o schimbe deoarece era "barbierita" (mecanicul a folosit termenul asta). Nici o problema la supape sau in alta parte. Multumesc tuturor pentru informatii
  13. Trist. Vreo idee despre cam ce cheltuieli implica asta ? Supape, garnituri, alte chestii... ? Multumesc tuturor pt raspunsuri.
 

×
×
  • Create New...