Jump to content

myllenyum

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About myllenyum

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    delete
  • Auto
    delete
  • Model
    delete
  • An
    1000
  1. In primul rand vreau sa va multumesc tuturor de pe forum care m-au ajutat si in special lui ovi_jer si imi cer scuze de intarzierea cu care postez dar am fost plecat o perioada. Problema mea s-a rezolvat foarte simplu prin schimbarea pompei de benzina... In incapatanarea mea nu am vrut sa ascult de sfaturile celor de pe forum si eram si sustinut de faptul ca la cumpararea masinii vechiul proprietar mi-a aratat ceva pe rezervorul de benzina care m-ia spus ca e pompa de benzina si a schimbat-o (intr-adevar se vedea ca e schimbata piesa dar aia nu era ompa de benzina , dar eu nestiutor am luat informatia ca atare) de aceea in toate problemele oscoteam din calcul pentru ca eu o stiam schimbata, deabea dupa mai multe discutii cu ovi_jer si dupa schimbarea in intregime a aprinderii (oricum parte din ea trebuia schimbata, dar mai putea merge 30000 cred si asa ca nu imi pare prea rau ca am schimbat-o) am incercat sa ii masor debitul pompei de benzina... cum din compartimentul motor nu prea gaseam ce si unde si de ce... am incercat sa masor debitul direct de pe pompa... am cautat-o si surpriza ea se afla de fapt sub bancheta din spate unde nu a mai umblat nimeni de la fabricarea masinii. In aceste circumstante nici nu m-am mai gandit sa mai masor debitul ci am schimbat pompa direct , iar rezultatele s-au vazut imediat. Acum masina functioneaza ok . Mare atentie cand cumparati o masina ... Inca o data multumesc tuturor.
  2. Sincer habar nu am... le-am luat direct de la dealer daewoo din sibiu si sunt genuine codul lor de GM este 94837756, au fost luate exact pentru espero, motor de 1,8 si schimbate acum 10.000 km
  3. Cred ca exact chestia asta am facut-o ... micsorarea avansului pentru ca am rotit de delcou spre fata ... deci in sens invers acelor de ceasornic si intr-un anumit punct n-i s-a parut noua ca merge mai bine si a ramas pozitionat mai spre fata fata de cum era cand am inceput sa lucram la ea... dar la fel face ... parca nu a mai facut atat de des dar nu stiu daca asta a fost cauza modificarii sau a fost doar o coincidenta
  4. Nu ma pricep la asfel de reglaje dar cu un prieten am incercat sa reglez ceva la aprindere (e o chestie de metal pe care e prins distribuitorul =delcoul= la care i-am slabit putin surubul de sus si apoi a fost rotita spre fata sau spate dar la fel facea masina) toate problemele apar cu motorul in sarcina iar daca insist foarte ult cand face chestile astea nu mai sta nici la relantiu, se subtureaza si moare motorul. Problemele apar in zilele foarte calduroase... cred... pentru ca daca e mai rece afara nu am avut probleme cu masina si in plus daca merg la drum lung cu ceva viteza (cand motorul este ventilat mai bine) nu imi face probleme sau nu mi-a facut pana acum, cel mai frecvent problema apare cand sta mai mult timp la relantiu
  5. Bujiile schimbate acum 10.000 km filtrul de benzina acum 1500 km poate chiar 1000 si la rece nu face probleme, chiar am fost la un service dar nu au avut timp in momentul acela de masina (Masina a fost tractata pana in service caci nu mai pornea deloc) iar a doua zi cand au vrut sa se apuce de ea mergea perfect... au schimbat filtrul de benzina si gata au spus ca era foarte murdar si din cauza asta era dar filtrul nu era atat de murdar (nu m-i l-au aratat si trebuiau sa isi scoata si ei banii...)
  6. Din pacate nu am de unde face rost de o pompa de test... Rezervorum nu a fost mereu peste sfert dar nu a vazut nici becul rosu decat o data cand am lasat-o sa vad daca mai e bun becul ala sa nu fie ars si sa raman cu masina pe undeva.. si cand am luat masina ca nu avea benzina in rezervor...
  7. Offfff... O sa o schimb... cu toate ca e o caruta de bani... ma rog sa aveti dreptate...
  8. Revin cu inca o precizare... atazi la fel nu a vrut masina sa mai traga...daca apasam pe pedala de acceleratie nu se tura si foarte foarte greu dupa multe pedale (sptrituri) reuseam sa o aduc peste 2300-2500 ture dupa care reuseam sa o pornesc de pe loc, dupa care daca o mentineam turata peste 2500 era ok ( sub 2300-2500 ture nu mai tragea masina ... se punea in bot iar turatia scadea spre 500 ture dar nu foarte brusc apot daca mai incercam motorul dadea sa moara). Eram plecat din oras si a trebuit sa vin vreo 10 Km cu masina tot peste 2500 ture si mergea ok fara probleme pana cand scadea turatia... probleme am avut doar in oras ... semafoare, masini care mergeau mai incet... acolo trebuia sa trag pe dreapta pentru ca nu puteam merge incet - motorul mergea ok la relanti dar daca in puneam in sarcina murea puteam sa plec de pe loc doar turata la 4000-4500 si apoi vit I daca era turatia mai mica nu putea sa mai pornesc pentru ca scadea sum 2500 si se punea iarasi in bot. Mai adaug ca toata povestea asta era presarata cu rateuri pe admisie aer. Are cineva idei??? Daca mai spune cineva ce e tot de la pompa de benzina ... o cumpar fara sa ma mai gandesc dar mie imi e teama sa nu o schimb degeaba. Stiti cum e povestea aia ... daca iti spun 2 persoane ca esti beat ... tre sa te duci sa dormi.. doar ca mie mi-au spus vreo 5 ca e pompa dar nimeni nu a vazut cum se manifesta problema si in plus am vrut sa ii fac o vizita la ovi_jer ca e aproape de mine dar programul serviciului nu imi pra permite... Deci astept niste idei de la voi... Mentionez ca nu i-am facut nici un reset la ECM dar am avur data de cateva ori bateria jos iar pornirea ulteriaoara a masinii a fost facuta dupa necesitati (urcat-pornit-plecat) fara timpi si altele...
  9. Cred ca si eu am aceasi problema... dar nu am schimbat pompa de benzina... am avut si eu recomandari sa schimb pompa dar nu cred ca e ea. Am reglat cu un prieten putin aprinderea ( nu stiu daca e reglarta bine, nu prea avem habar amandoi) si acum nu mai face atat de des figuri... rateurile le ai pe evacuare (esapament) sau pe adminsie aer??? sunt curios ce e poate rezolv si problema mea... incearca sa schimbi capacul distribuitorului si daca poti si distribuitorul , eventual si bobina
  10. Nu cred ca este din cauza pompei de benzina... oricum am sa o verific. Astazi i-am mai facut niste teste cu un prieten... amandoi suntem de parere ca e din aprindere sau vreun senzor nu functioneaza cum trebuie (dar care???). Initial am lasat-o sa se incazleasca motorul (relantiu si clima pornita), dupa 30 min a inceput sa varieze turatia motorului inre 700-800 turatii, daca o acceleram 800-1400 ture era ok , la 1500 ture incepea masina sa tremure (nu foarte tare dar se simtea destul de bine diferenta) apoi peste 1500 ture era din nou ok. Dupa chestia asta daca ii cuplam o sarcina motorului (porneam clima pentru ca nu puteam sa o verific in mers) turatia incepea sa varieze destul de mult 800-700-500-1500-700-1500-500 si murea. Testele le-am facut intr-un garaj la umbra deci nu cred ca pot fi probleme de variatie a temperaturii pompei de benzina si din cauza asta sa faca probleme. Tot ceea ce am descris mai sus apare cand temperatura motorului e la 90grade... daca e mai jos (cand masina circula destul de rar sta la 90 sau daca ajunge la 90 intra ventilatorul si scadein jur de 80 grade) nu face nici o figura , fie cu motorul in sarcina sau nu.
  11. Revin ca inca un experiment... astazi am lasat toata ziua masina la soare (geamurile deschise) pa la ora 17 am facut aproximativ 10 km cu ea in care s-a comportat bine dupa care am dus-o la fel pe un drul mai putin circulat si am pornit clima... dupa 30 sec ... a inceput sa nu mai traga si nu o mai puteam accelera... la fel rateuri pe admisie aer... Ce spuneti...??? Pompa sau altceva ??
  12. Si cum as putea sa imi dau seama din ce parte e (aprindere sau pompa) fara sa ma apuc sa inlocuiesc fiecare componenta... ?
  13. Am si eu o problema la un espero din 97 motor de 1.8. Defectul se manifesta in urmatorul mod : dupa ce sta mai mult la relanti scade turatia pana moare motorul ... nu am incercat sa vad exact cat timp moare motorul dar am patit cateva faze nasoale in care la niste cozi imense la semafoare aprox 15-20min murea motorul si nu mai puteam porni masina (cand incercam sa o pornesc nu o puteam accelera si murea din nou) am patit chestia de 4-5 ori si a fost foarte nasol pentru ca am blocat intersectia care mai era si aglomerata... nu stiu cate injuraturi au fost dar sigur au fost... ok pana aici ... am mai patit o data la o iesire la un gratar cand m-am retras dupa masa la racoare in masina si am pornit motorul si am pornit si clima dupa aprox 30 min a murit din nou motorul .. mentionez ca masina a stat inainte sa o pornesc cam 2 ore cu motorul oprit dar in soare. ok pana aici.. dupa ce moare motorul si incerc sa il pornesc se aud rateuri pe admisia de aer... daca las masina oprita cam 5-10 min ( 1-2 tigari) motorul porneste frumos fara nici un rateu... Astazi am patit la fel... coada lunga... clima pornita ... dupa ce am pornit clima in 2-3-4 min scade turatia ( noroc ca am iesit din coloana si am avut unde sa trag pe dreapta) si moare din nou motorul... stau fumez o tigare si il pornesc din nou (fara clima) merg 500m dupa care di nou rateuri pe admisie aer si moare motorul... il mai las un pic si iar incerc sa il pornesc... dupa ce il pornesc il accelerez dar nu constant pentru ca daca il acceleream constant mura motorul .. ci in trepte ... aduc turatia pana la 5000-6000 ture dupa carea o cobor la 2500 3000 si pornesc ( cu scartait de roti) atata timp cat turatia era peste 3000 de ture masina tragea dar sub 2500-2000 se punea in bot si murea motorul .. bun am scos-o pe un drum mai putin circulat si am tinut-o peste 3000-4000 ture (vit 2-3-4) si a mers ok pana am coborat-o din nou la 2500-2000 dupa care iar in bot si murea ... ok trasa la umbra... capota ridicata ... 15 min racoare si ... merge beton... fara probleme... nu stiu ce poate sa aiba ( 3 service-uri vizitate dar fara efect toti dau vina pe pompa de benzina dar mie nu imi vine sa cred ca e ea in plus vechiul proprietar a schimbat-o anul trecut in septembrie si de atunci nu a mai vazut becul rosu de la benzina decat de 2 ori si atunci pana in primul peco... max 2 km) can o accelerez in trepte stiti si voi cum se face .. cam ca si la vechea dacie .. cand ii dadea-i sprit-uri ca sa o ia.. accelerata des si scurt daca o accelerez treptat si lung turatia nu creste in cel mai bun cat ramane la o valoare constanta si in jur de 2000 de ture daca e mai jos moare motorul chiar daca pedala e in podea... daca a mai patit cineva asa ceva il astept cu un sfat ...
  14. O sa inlocuiesc si puntea de diode si releul... dar eu tot nu sunt in clar de ce nu s-a aprins nimic pe bord daca aveam probleme cu sistemul de incarcare... cred ca am sa imi iau pana la urma un voltmetru pe care o sa il pun undeva in masina si sa imi monitorizeze si incarcarea...
  15. Salutare ! Am si eu o mare problema cu partea de incarcare de la un Espero 1.8 . Acum 1 luna jumate mergeam bine merci cu masina pana s-a facut seara dupa ce am aprins becurile probleme... motorul nu mai vroia sa functioneze ... tragea foarte greu ( parca mergea ca o dacie in 2 pistoane)... intensitatea luminilor era foarte scazuta si murea foarte des motorul -mi-am dat seama ca este de pe partea de incarcare, am sunat dupa cineva care mi-a adus o baterie buna si am inlocuit-o pana am reusit sa ajung la un service unde am lasat-o pana dimineata. Alternatorul nu mai incarca si mergeam numai cu ajutorul bateriei... s-a rezolvat problema a doua zi 2 mil schimbat releu incarcare dar marea mea problema era ca nu s-a aprins martorul in bord cu toate ca la punerea contactului el se aprinde dar atunci nu s-a aprins cu toate ca la punerea contactului el se aprinde... in fine trecem peste.. Ieri am vrut sa plec cu masina la o cabana dar cand sa plec cu ea de acasa... din nou probleme... motorul murea la relanti , daca era accelerat functiona normal dar imediat ce il lasam la relanti fie murea fie ramanea la 1700-1800-2000 de ture fie ramanea normal la 900 era total aleator nefiind o regula... bun am sunat la cineva care mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la sonda de aer care regleaza relantiul ... nu stiu exact ce este dar a zis ca o sa imi dea ceva indicatii prin telefon si sa o curat sa pot pleca macar pana luni cand o sa o duc intr-un service... am ridicat capota si ... surpriza bateria sfaraia... am luat un aparat de masura si surpriza mi se incarca cu 17 VOLTI... dar pe dracia aia de bord nu imi indica nici o neregula cu toate ca mai aveam un pic si imi exploda bateria ... am pus tot pe seama variatiei de tensiune si simptomele pe care le avea motorul... stie cineva de ce draq nu se aprinde martorul din bord daca sunt probleme cu alternatorul???? Pana acuma am avut 2 probleme o data nu incarca deloc si nu a indicat nimic , iar acum incarca cu 17 V si iar nu indica nimic ... am desfacut si bordul dupa prima problema sa verifica daca nu sunt probleme cu becul... dar nimic... Daca isi poate da cineva cu parerea sau daca a mai patit cineva asa ceva... V-as multumi pentru niste raspunsuri.
 

×
×
  • Create New...