Documentandu-ma am inteles ca ABS-ul intra in functiune cand cel putin una din roti e blocata si una cel putin se invarte, apar diferente de impulsuri ( la limita o roata genereaza impulsuri alta nu). In cazul ideal in care toate rotile franeaza" identic"(diferente atat de mici incat nu apar diferente de impulsuri) ABS-ul nu va intra niciodata in fuctiune indiferent ca rotile patineaza sau nu ori mai exista o alta referinta. Asa cum am spus pana acum 4 luni cu un acelasi stil de condus nu simteam acele pulsuri in pedala de frana, la 30km/h masina pe asfalt uscat frana puternica oprit in max 5m fara pic de pulsare in frana, acum la aceiasi viteza lejer 8m cu cel putin 2 pulsuri in frana, pe acelasi tip de carosabil, cauciucuri ce nu au diferente majore pe rizuri aceiasi marca.. Cred ca o roata se blochiaza inaintea celerlalte urmeaza sa vad care.Sistemul ABS nu semnalizeaza nici o eroare nici inainte de franare nici in timpul franarii, nici dupa.