Jump to content
 

copilus

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About copilus

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Alba Iulia
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva C100
  • An
    2006
  1. Ok. Am reconectat displayul original si am scapat de erorile de IPC si HVAC, asa ca am facut splice pe firul verde la care m-am legat cu cel mov. Am dezmembrat modulul si am pastrat doar partea din spate, cea cu circuitele, pentru a incapea in spatele displayului de la navigatie, apoiam montat modulul in locul original. Totusi, nu am rezolvat problema cu temperatura exterioara.
  2. Atentie la acest cod ca s-ar putea sa dati bani aiurea. Pe unele interfete de diagnoza (eg. Bosch) acesta e descris ca "Engine Control Unit malfunction", iar mecanicii se arunca sa schimbe ECU, sau te trimit pe la "meseriasi" care fac asta. Eroarea asta apare de obicei impreuna cu B357A Heating Element Control Circuit (care, culmea, e identificata corect). Pe diagnozele specializate GM apare si codul index 02 (Short to ground). Captiva are doua rezistente auxiliare pentru incalzirea habitaclului (de acolo si cele doua circuite). Fiecare are 300W. Eroarea apare cand bateria e slabita iar cele doua rezistente nu reusesc sa traga suficient curent. Nu are nimic de-a face cu ECU. Stergeti eroarea si verificati bateria.
  3. Salut! Am instalat pe a mea (C100) o navigatie cu display verical de 13,8". Se comporta foarte bine si arata si mai bine. Urmand instructiunile lor, a trebuit sa renunt la display-ul de la clima si computer de bord, aceste funnctii urmand sa fie preluate de navigatie. Partial corect. Partea de clima functioneaza fara probleme, dar nu-mi afiseaza temperatura exterioara iar computerul de bord e blocat pe un consum mediu de 15,8%. Pe diagnoza, in Tech2Win am codurile: U0155 - CAN-bus No commpunication with IPC (Instrument Panel Cluster) U0164 - CAN-bus No communication with HVAC (Heating Ventilation And Cooling) U0214 - CAN-bus No communication with RFA (Remote Function Actuator) Intentionez sa conectez displayul de la clima in spatele navigatiei si sa fac splice (ramificatie) la firul care merge in navigatie. Daca mai face cineva asta si a rezolvat problemele de mai sus sau are nevoie de informatii despre ce am rezolvat pana acum, sunt bucuros sa va ajut.
  4. Aici gasiti lista cu masinile compatibile cu GDS2. Cele mai vechi merg cu Tech2Win. GDS2_Supported_Vehicles.pdf
  5. La C140 s-a trecut pe software de GM. C100 e inca software de Daewoo. OpCom nu vede nimic, am incercat. VCX-ul merge pe amandoua, doar ca pe C100 trebuie Tech2Win iar pe C140 trebuie GDS2. Uite eroare pe care Delphi nu o vede (printscreen din Tech2Win - lipseste displayul de la clima):
  6. M-am gandit sa creez un port cu interfete de diagnoza compatibile cu Chevrolet Captiva. Daca voi stiti altele, va rog sa postati modelul (cu poza daca se poate), modelul pe care l-ati testat, pretul aproximativ si ce anume ati reusit sa faceti cu el. Asadar: ELM327 v1.5 - C100, ~50lei, merge cu tot ce tine de OBD (nu citeste GMLAN, J2534 samd). Se conecteaza la telefon prin bluetooth. Citeste si sterge coduri de eroare OBD (am reusit sa o scot din limp mode cu el). Foarte bun sa-l tii in masina. Delphi DS150E - C100, clona costa ~70USD si face tot ce face si ELM327 v1,5 si nimic mai mult. VXDIAG VCX Nano - C100, ~90USD. Citeste toate codurile, inclusiv CAN-bus, GMLAN, J2534. Compatibil cu Tech2Win, GDS2 (softuri originale GM). Se pot face codari, se pot programa insectoare si cam orice se poate intr-o reprezentanta din acest punct de vedere. (De exemplu, am montat o navigatie "tesla" si vede ca imi lipseste display-ul de la clima pe care a trebuit sa-l elimin pentru a monta navigatia).
  7. Salutare! In ultimii doi ani am fost nevoit sa ma descurc singur (din lipsa de mecanici seriosi) cu unele probleme pe care le-am avut cu masinile (una dine ele - Captiva C100) si m-am gandit ca ar fi bine sa impartasesc cu voi experientele avute. P2453 Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit Range/Performance Cauza acestui cod de eroare NU este filtrul de particule, dar daca nu se rezolva cat mai repede, cu siguranta de va strica si filtrul. Filtrul de particule are pe el doua tevi subtiri, una la intrare in filtru si alta la iesire. Aceste doua tevi merg la un senzor de presiune aflat in partea stanga a compartimentului motor (sub carcasa filtrului de aer). Senzorul masoara presiunea aerului la intrarea in filtru si la iesirea din el. Senzorii masoara diferenta dintre cele doua valori si, daca a prea mare, inseamna ca filtrul e infundat si cere BCM initierea procesului de regenerare (BCM initializeaza procesul, dar nu il incepe pana nu se intrunesc si alte conditii - temperaturi, viteza etc). Problema comuna in cazul acestei erori este ca tevile sunt scurte si rigide astfel ca circuitul este continuat cu alte tevi ce au la capete furntune pentru a se conecta la tevile filtrului si la senzorul de presiune. Aceste furtune (mai ales cele dinspre filtru), din cauza temperaturilor din acea zone devin casante, se macina si obtureaza fluxul de aer. Asadar, cand averi aceasta eroare, verificati sub masina, strangeti de acele furtune si daca constatati ca sunt moi si se macina cand strangeti de ele, schimbati-le. Din cate imi amintesac au diametru interior de 6mm. Pe mine m-a costat 8 lei 30cm de furtun termorezistent si doua coliere (nu erau neaparat necesare dar cele vechi erau ruginite. Nu exista cod de producator pentru furtune ci pentru tot ansablul de tevi (96474597) si acesta depaseste 200euro. Succes!
  8. Am schimbat ornamentul de la schimbatorul cutiei de viteze (oricum nu arata prea bine) si a disparut problema. Nu sunt 100% sigur ca ornamentul era de vina - se poate sa fi fost si de la cablaje, pentru ca le-am curatat contactele cand am montat ornamentul nou.
  9. Salutare! Imi tot apare eroarea asta pe tester si nu am idee cum se poate rezolva. Nu se aprinde nimic niciun bec si masina nu pare sa aiba probleme, dar nu sunt eu impacat. Am incercat la cativa electricieni/electonisti auto, dar nici macar nu au vrut sa verifice. Ma gandesc sa ma ocup eu de problema, dar nu stiu de unde sa incep. Ma puteti ajuta? Multumesc! Detalii: Captiva C100, Z20S, Aisin AF33
 

×
×
  • Create New...