Jump to content
 

startj

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About startj

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/21/1995

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo / VW
  • Model
    Cielo / Passat
  • An
    1999 / 2004
  1. @smv salut! din pacate nu am reusit sa o pornesc, am urmat pasii de mai sus, am venit si cu o baterie mult mai mare pentru a ii oferi un curent puternic dar nimic, dupa cateva incercari esuate am vorbit cu un baiat care mai repara masini si a spus ca nu se aude pompa de benzina, a incerat sa faca smecheria cu un fir pe baterie si unul pe acel contact care "activeaza" pompa de benzina si nimic, credeti ca ar putea sa fie inghetata la temperaturile astea? Multumesc!
  2. Multumesc de sfaturi! Am cautat putin pe youtube cum merge treaba cu invartirea motorului si nu pare chiar atat de complicat, ar trebui sa-mi fac griji de cureaua de distributie la pornire? Legat de papucul de la pompa de benzina poti sa ma ajuti sa-mi dau seama care este? In poza de mai jos trebuie sa mai demontez ceva pt a invarti motorul? Mersi frumos!!!
  3. Salut all, Odata cu scoaterea timbrului de mediu am hotarat ca este momentul bun sa fac ceva cu Cielo-ul care sta in fata blocului de prin 2010. Vreau sa reusesc sa o pornesc si sa o vand, problema nu este cum o pornesc ci cat de mult rau pot sa ii fac si cum as putea sa o pornesc mai "sigur". Masina are 62000 de km si a fost cumparata de parintii mei in 1999 de noua. Din cate am mai citit pe internet ar trebui sa scap de uleiul vechi din motor (care este inca auriu si vascos pe joja, nu s-a transformat in pamant), trebuie sa ii iau o baterie noua si ITP RCA etc. Intrebarea mea este ce altceva as putea sa fac ca sa nu pornesc motorul fier pe fier, ca sa fie usor lubrifiat? Multumes frumos anticipat, Eduard.
 

×
×
  • Create New...