Jump to content

ga6riel

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About ga6riel

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti S6
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E3/AC
  • An
    2007
  1. Salutare, Daca ma poate lumina cineva! Am un matiz euro 3 cu urmatoarea problema: incalzeste bateria excesiv si blocul de sigurante, iar in circa 6 ore nu mai am curent deloc si evident nu mai porneste... problema a aparut dintr-o data, fara sa fii avut vreo interventie tehnica la masina. va rog daca ma puteti ajuta.
  2. Nu sunt minirateuri, doar aceasta problema legata bde modul de functionare a motorului "intrerupe la ralanti si da in nas in sarcina"...
  3. La gabby73gabby@gmail.com Multumesc anticipat
  4. Vreau si eu manualul de service pentru matiz e3 in pdf. Va rog... Aceasta este unica eroare pana la urma, depistata cu scula din poza... p0300.pdf
  5. Am fost ieri la Andrei in Veseliei si a facut o diagnoza, rezultatul: doua erori ce nu pot fi sterse de nici-un fel si P0300, care poate fi sters, insa mi-a sugerat sa verific cablajul electric si sa nu mai schimb nimic la masina pana nu trec de etapa asta... De regula erorile se sterg, iar daca defectul exista, reapar. La mine sunt doua erori ce nu pot fi sterse... Am uitat sa intreb ce erori sunt, dar m-am multumit ca mi-a sugerat sa verific cablajul, intre ECM si motor... Ii multumesc inca o data si pe aceasta cale si celor care mi l-au recomandat, un tip de treaba si serios.
  6. Bujii noi-noute, ceva cu NK?...
  7. La ralanti merge binisor, spun binisor deoarece si aici se simpt nodurile, insa ceva mai rare si mai slabe, nu tremura, este un mers anormal cu noduri (suturi - intreruperi) cum vreti sa le spuneti, este ca atunci cand ramai fara carburant, iar masina iti da in nas din cand in cand pana ramai pe loc. Accelerezi la podea, iar motorul nu se tureaza, apoi dintr-o data se accelereaza, si iar cade, si iar, si iar... De verificat distributia, am verificat-o, din punctul meu de vedere pare OK, cat si pe tester, ba si pe curea, intinzatoare si role, chiar si compresia a fost verificata cu un aparat special ce a fost introdus in locul fiecarei bujii in parte. (???) Opinii!!!
  8. Salutare si la multi ani... Indraznesc sa abordez o problema pe care nu am intalnit-o pana acum. Am un Matiz E3 din 2007 si in noiembrie, la efectuarea unei depasiri mai nervoase am dat si intr-o "gropita", dupa care motorul nu mai merge regulat, merge in suturi in orice treapta de viteze, in special cand se incalzeste pe la vreo 50°, uneori si cand este rece face la fel, chec-ul ramane aprins, iar cand incepe sa suteze, si checul se aprinde intermitent. Am fost la service autorizat si m-au mancat: schimba ECM, apoi schimba senzorul de distanta, schimba injectoarele si bujiile, insa problema persista, identic si la fel. Nu mai am incredere in service. Ma poate ajuta cineva, cu un sfat, o idee, un gand rezolvabil, un pistol, o pusca sau o lama ca-i mai ieftina... Ajutati un om satul de service autorizate ( Daewoo din Iacob Negrutzi- Bucuresti- zona- Gara de Nord), asta asa sa le fac reclama si sa stie lumea...
  9. Cam cat este cel mai ieftin ECM nou pentru Matiz E3?
  10. Cine imi poate da informatii cu privire la Maxi Scan MS509? Este bun pentru diagnoza la Matiz E3? Ce mai poate si ce stie sa faca aceasta interfata? Va rog, ajutati-ma...
 

×
×
  • Create New...