Jump to content

nishcoveanu

Membru în rodaj
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About nishcoveanu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Buzau
  • Interests
    DIY
  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    1971

Recent Profile Visitors

745 profile views
  1. Multumesc, dar bugetul este cam limitat... Abia cand va merge, ma voi gandi la alte solutii.
  2. Multumesc pentru incurajari. Inca mai sunt in vacanta, si am gasit pe net o multime de solutii tehnice la BuggyOne, cu motorul pe spate. Promit ca voi reveni cu foto. Deja am curatat carburatorul si mi=a mai ramas vreo doua saibe, cred ca nu sunt prea importante. cel mai important pentru mine este sa repornesc motorul. atunci cand ma voi apuca de treaba va voi cere sprijinul. Va multumesc inca o data pentru sprijin. N.
  3. Multumesc pentru mesaj, Mircea! Acum sunt in vacanta si am abandonat putin proiectul, dar nu pentru mult timp. Deocamdata, suspensiile spate sunt proiectate a fi executate separat si dupa planuri proprii, spatele fiind mai ridicat. Cred ca voi folosi doua planetare lungi pe spate, iar suspensiile [arcurile] for fi modificate. transmisia ramane la fel, pe planetare. Sasiul va fi construit din teava rectangulara, pe principiul triunghiului. voi reveni cu foto pentru cei interesati. Multumesc inca o data pentru ajutor.
  4. bobina inductietico.doc bobina inductietico.doc
  5. Salut! Numele meu de user este Nishcoveanu si sunt nou pe acest forum. M-am logat pentru a afla mai multe despre ceea ce este TICO. Sunt implicat cu fiul meu intr-un proiect pe nume BUGGYONE, un model de autovehicul construit in garaj care are la baza un motor de TICO clasic cu benzina cu plumb. Motorul a fost achiziționat de la un centru de fier vechi. Are carburator, cutie de viteze, demaror, radiator, electromotor, bobina de inductie, baterie 60 A, bujii (erau pe el), galerie si toba de evacuare plus transmisia pe fata, fara roti. I-am cumparat capac de delcou, fise si filtru de ulei, toate noi. Este tot ce imi trebuie pentru propulsia autovehiculului care va fi cu motorul pe spate. Restul il vol construi singuri! Am cateva probleme tehnice pe care as dori sa le discutam pe parcursul proiectului meu. Personal ma pricep un pic la mecanica si daca sunt indrumat bine de baietii care se pricep, pot face treaba buna. Am incercat sa curat motorul la exterior de mizerie. Am prins drag de el si acum doresc sa il pornesc. Carburatorul era pe motor cand l-am adus acasa. Nu prea ma pricep la carburator (putin cam complicat!) si cum poate fi el curatat, fara sa il dereglez. Cred ca este intr-o stare buna si poate fi folosit. Are cam multe furtunase si tevisoare care nu prea stiu unde trebuie cuplate. Poate ma veti putea ajuta. Am facut si cateva foto pe care le voi posta pe parcursul discutiilor cu dvs., daca doriti sa ma consiliati in proiectul nostru. promit sa revin cu foto. Instalatia electrica pentru pornire trebuie facuta de mine. Daca se poate, va rog sa ma indrumati in constituirea acesteia, mai ales ca nu am nevoie de alti consumatori la inceput. Am deja manualul de service TICO, editie limba romana, dar sfaturile si experienta dvs. sunt mai importante. Astept replay-uri si multumesc anticipat. Nishcoveanu
  6. Salut! Numele meu de user este Nishcoveanu si sunt nou pe acest forum. M-am logat pentru a afla mai multe despre ceea ce este TICO. Sunt implicat cu fiul meu intr-un proiect pe nume BUGGYONE, un model de autovehicul construit in garaj care are la baza un motor de TICO clasic cu benzina cu plumb. Motorul a fost achiziționat de la un centru de fier vechi. Are carburator, cutie de viteze, demaror, radiator, electromotor, bobina de inductie, baterie 60 A, bujii (erau pe el), galerie si toba de evacuare plus transmisia pe fata, fara roti. I-am cumparat capac de delcou, fise si filtru de ulei, toate noi. Este tot ce imi trebuie pentru propulsia autovehiculului care va fi cu motorul pe spate. Restul il vol construi singuri! Am cateva probleme tehnice pe care as dori sa le discutam pe parcursul proiectului meu. Personal ma pricep un pic la mecanica si daca sunt indrumat bine de baietii care se pricep, pot face treaba buna. Am incercat sa curat motorul la exterior de mizerie. Am prins drag de el si acum doresc sa il pornesc. Carburatorul era pe motor cand l-am adus acasa. Nu prea ma pricep la carburator (putin cam complicat!) si cum poate fi el curatat, fara sa il dereglez. Cred ca este intr-o stare buna si poate fi folosit. Are cam multe furtunase si tevisoare care nu prea stiu unde trebuie cuplate. Poate ma veti putea ajuta. Am facut si cateva foto pe care le voi posta pe parcursul discutiilor cu dvs., daca doriti sa ma consiliati in proiectul nostru. promit sa revin cu foto. Instalatia electrica pentru pornire trebuie facuta de mine. Daca se poate, va rog sa ma indrumati in constituirea acesteia, mai ales ca nu am nevoie de alti consumatori la inceput. Am deja manualul de service TICO, editie limba romana, dar sfaturile si experienta dvs. sunt mai importante. Astept replay-uri si multumesc anticipat. Nishcoveanu
  7. Salut! Numele meu de user este Nishcoveanu si sunt nou pe acest forum. M-am logat pentru a afla mai multe despre ceea ce este TICO. Sunt implicat cu fiul meu intr-un proiect pe nume BUGGYONE, un model de autovehicul construit in garaj care are la baza un motor de TICO clasic cu benzina cu plumb. Motorul a fost achiziționat de la un centru de fier vechi. Are carburator, cutie de viteze, demaror, radiator, electromotor, bobina de inductie, baterie 60 A, bujii (erau pe el), galerie si toba de evacuare plus transmisia pe fata, fara roti. I-am cumparat capac de delcou, fise si filtru de ulei, toate noi. Este tot ce imi trebuie pentru propulsia autovehiculului care va fi cu motorul pe spate. Restul il vol construi singuri! Am cateva probleme tehnice pe care as dori sa le discutam pe parcursul proiectului meu. Personal ma pricep un pic la mecanica si daca sunt indrumat bine de baietii care se pricep, pot face treaba buna. Am incercat sa curat motorul la exterior de mizerie. Am prins drag de el si acum doresc sa il pornesc. Carburatorul era pe motor cand l-am adus acasa. Nu prea ma pricep la carburator (putin cam complicat!) si cum poate fi el curatat, fara sa il dereglez. Cred ca este intr-o stare buna si poate fi folosit. Are cam multe furtunase si tevisoare care nu prea stiu unde trebuie cuplate. Poate ma veti putea ajuta. Am facut si cateva foto pe care le voi posta pe parcursul discutiilor cu dvs., daca doriti sa ma consiliati in proiectul nostru. promit sa revin cu foto. Instalatia electrica pentru pornire trebuie facuta de mine. Daca se poate, va rog sa ma indrumati in constituirea acesteia, mai ales ca nu am nevoie de alti consumatori la inceput. Am deja manualul de service TICO, editie limba romana, dar sfaturile si experienta dvs. sunt mai importante. Astept replay-uri si multumesc anticipat. Nishcoveanu
 

×
×
  • Create New...