Jump to content

ptkmotors87

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ptkmotors87

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/24/1987

Contact Methods

  • Gender
    Female

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. An de fabricatie: 2005 Rulaj: 158 587 km Capacitate motor: 1 587 cm3 Revizia tehnica efectuata in septembrie 2013!Computer bord, pilot automat, comenzi volan, limitator de viteza, volan reglabil, merita vazuta, accept teste. Pret fix: 3000 EUR Telefon: 0761 422 566 - Bogdan Preutescu Localitate: Timisoara
  2. Salutare! Am tot citit de pe acest topic, insa nu am gasit situatia pe care o am eu sau ceva asemanator. Am un Matiz Euro 3, deci fara delco. Asta-seara, dupa un mers de aproximativ 15-20 minute, am observat ca atunci cand bag marsarier si calc acceleratia este totul ok, insa cand ridic piciorul de pe acceleratie (pastrand bineinteles ambreiajul calcat complet) moare motorul, iar ulterior, daca o pornesc imediat (cu martorii aprinsi pe bord, cum a ramas dupa ce a murit motorul) se aude si foarte usor sacadat. Daca ii iau contactul si apoi o repornesc, se aude ok. Am observat ca se intampla cand motorul e cald si doar la marsarier. Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie, va rog? Multumesc!
  3. @Papie De-abia in seara asta am avut timp sa ma ating de sonda aia pacatoasa. Plecand de la ideea ta am facut asa: Am scos garnitura si am infiletat sonda asa, insa nu a vrut sa isi faca treaba, am scos-o si am bagat masina in marsarier de vreo 10-15 ori sa vad ce se intampla in cutie (am vazut ca misca), apoi am pus iar sonda si am strans-o mai mult decat cere bunul simt si s-a aprins marsarierul. Ptr ca varianta fara garnitura era doar ptr teste, am observat ca sondele desi sunt identice garnitura sondei noi este mai groasa si nu se aseza corect ptr ca are si o forma diferita fata de cealalta (cred ca din cauza ei nici nu se infileta complet), asa ca am luat garnitura de la sonda veche (garnitura care desi este de 10 ani pe masina arata impecabil, e subtire si are o usoara forma conica) si am infiletat-o din nou un pic mai mult si...habemus marsarier!!! Multumesc mult ptr ajutor Papie! Va multumesc tuturor ptr sugestii si timpul alocat marsarierului meu.
  4. Ca bine zici. Imi place ideea ta! Imediat ce ajung acasa voi incerca si revin cu vesti. Multumesc foarte mult!
  5. Pai in afara de optiunea lui bebe2000 (optiune pe care o consider foarte ok si ma gandesc sa o iau in considerare) ce altceva s-ar mai putea face daca intrerupatorul cand e afara merge brici si marsarierul functioneaza, iar cand il pun pe cutie ma lasa-n bezna? Daca ai intalnit situatia asta si ma poti sfatui, mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc frumos! P.S.: Si da, si mie mi se pare mult prea mult demontatul cutiei ptr un senzor atat de simplu de montat, de aceea apelez la voi in gasirea unei solutii mai simple.
  6. Voi face si aceasta verificare. Da, asa este, e o bila in capatul sondei, asa am verificat afara daca functioneaza marsarierul si a fost ok. Si in cazul in care distanta e mai mare intram la partea mai complicata in care trebuie data cutia de viteze jos si tot tacamul, asa-i? Multumesc frumos ptr ajutor! Voi reveni cu noutati!
  7. Multumesc frumos ptr sugestiile oferite. Acum am revenit de la masina. Am scos sonda si am verificat firele care intra in ea, le-am izolat ptr ca se atingeau intre ele, faceau scurt si putea fi o cauza ptr care marsarierul nu se aprinde cand pun sonda in cutia de viteze. Dupa asta am facut testul afara, cu contactul pus si cutia in marsarier, am apasat pe sonda si marsarierul s-a aprins. Din pacate, bucuria a durat pana am pus sonda in cutia de viteze. Asadar ma gandesc ca problema este din cutia de viteze. Nu cunosc inca mecanismul cutiei, dar ma gandesc ca ar trebui ca atunci cand bag in marsarier, ceva din cutie sa apese in sonda, asa cum am facut eu de afara, si sa aprinda becurile. Am dreptate? Ai vreo sugestie in stadiul acesta? Multumesc!
  8. Eu am facut scurt firelor care vin de la lampa si se leaga la mufa sondei si marsarierul s-a aprins. Cand am pus sonda si am conectat mufa ei la mufa care vine cu firele de la lampa nu s-a mai aprins. Cand spui intrerupator te referi la sonda sau e un alt intrerupator de care nu stiu eu si pe care ar trebui sa il verific?
  9. Salut, Va rog sa ma ajutati cu cateva sugestii legat de rezolvarea problemelor la aprinderea lampii de marsarier. Am procedat in felul urmator: - am verificat becurile si sunt ok - am verificat conectorul de langa far si are firele ok. La iesirea de langa roata nu am verificat...din motivul pe care il mentionez imediat mai jos. - am verificat sonda, avea firele care ies din sonda rupte. Am testat firele care vin de la mufa sa vad daca primesc curent si marsarierul s-a aprins, asadar am decis sa inlocuiesc sonda (acesta este si motivul ptr care nu am verificat firele la iesirea de langa roata). - am inlocuit sonda, insa becurile de marsarier tot nu se aprind. Ce am observat la sonda noua, sub capacul negru care acopera firele care ies din sonda, este faptul ca sunt lipite cu ciocanul si mi s-a parut foarte fragila toata lipitura. Ce as dori sa stiu: - E posibil sa fie totusi lipitura firelor de la sonda? - Sonda are firele lipite cu ciocanul? Mie se pare cam ciudat. - Exista altceva ce as putea sa verific si nu am verificat inca? Multumesc!
 

×
×
  • Create New...