Jump to content

catalin1234

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About catalin1234

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2001
  1. In primul rand salutare la toata lumea, sunt nou pe forum, sincer as fi vrut sa va cunosc in alte circumstante insa ca si voi... si eu am probleme cu masina, respectiv matizul prietenei mele(este din 2001, din cate stiu au acelasi motor toate, nu stiu ce date tehnice sa va dau) si am zis ca nu ar strica sa cer cateva sfaturi/idei - in cazul masini mele forumurile m-au ajutat f mult, dar sa trecem la subiect, masina in situatia de fata este la propriu "pe butuci" ca sa spun asa. Problema a aparut acum 2 zile dupa ce am alimentat, la 2 minute intr-o interesectia dupa ce prietena mea s-a oprit sa dea prioritate, masina a inceput sa tremure destul de rau si cand a fost sa plece nu se accelera mai deloc, abia a reusit sa treaca de intersectie si sa traga pe dreapta, primul meu gand cand m-am dat jos, clar tipu de la benzinarie a bagat motorina din greseala, m-am uitat pe bon, scria bezina, fusesem singura masina care alimentase atunci, deci nu are cum sa fie bonul altcuiva si astfel e clar ca bagat benzina. Ok... am ridicat capota, hai sa vedem ce se intampla la motor - motorul tremura f rau, mai ales cand incerca sa accelereze, se auzea f ciudat si mirosea ceva a incins/ars, clar unul dintre pistoane nu mergea cum tebuie, am inceput pe rand sa scot fisele de la bujii si surprinza, daca scoteam fisa 2 sau 3(cum te uiti la motor, 1,2,3 de la stanga la dreapta nu stiu exact cum sunt numerotate), motorul isi schimba f putin mersu, mai mult la fisa 3 dar nu mult, cand am scos-o pe prima, poc... s-a oprit. Bun, am pornit motoru din nou, se vedea ca nu porneste in toate pistoane, vibra foarte rau mai ales din partea cu filtru de aer, deci concluzia, ceva la aprindere, bujiile, fisele, decoul, ceva nu e in regula, asta m-am gandit eu, asta e... mergem la mecanic. A doua zi am fost la mecanic, s-a uitat si el, intradevar parea ceva la aprindere, am schimbat bujiile, probam alte fise, acelasi lucru, a zis ca se poate sa fie delcoul, defapt capacul la delcou parca a zis, e o problema tipica a lor, dar ceva parca nu ii placea si a insistat ca totusi mai e si altceva. Dintr-una in alta, a zis sa verifice compresia motorului, a luat manometrul respectiv sau cum ii zice, a dat jos bujiile si l-a pus pe fiecare piston, aici o alta supriza, pistonul unu avea compresia 10 si ceva, iar la 2 si 3, dramatic, arata undeva intre 3 si 4 (bari cred ca sunt ), plus ca tot la 2 si 3 iesea pur si simplu fum, la 1 nu... mi-a zis ca e clar, garnitura chiuloasei, segmenti si ramane sa desfacem sa vedem exact. Zilele urmatoare urmeaza sa o desfaca si sa vedem ce trebuie schimbat exact... Am foarte multe intrebari dar totusi nu as vrea sa scriu un roman aici, sa le luam pe rand si mai vedem pe parcurs, se poate sa cedeze asa brusc segmentii la ambele pistoane, ca si simptome cu lichidul de racire a tot avut probleme, tot manca, dar credeam ca se rezolvase, am schimbat vasul de expansiune si capacul acestuia ulterior, vasul era fisurat, iar dupa ce a fost schimbat vasul, cand acceleram, apa cumva se agita in vas, parca fierbea si o aruca pe la capac, dupa ce l-am schimbat parea ca se rezolvase, nefiind masina mea nu am verificat-o f des... iar prietena mea abia daca mergea cu ea si oricum nu stia ce sa verifice bineinteles Astfel... chiar nu m-as supara cu cateva sfaturi , cel mai important ar fi, voi ce considerati ca are, ca s-a intamplat, de unde sa incep si ce sa fac/verific in continuare?
 

×
×
  • Create New...