Jump to content

vlc

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About vlc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    matiz
  • Model
    se/e2
  • An
    2005/2006
  1. Ms mult de informații. Momentan vad ca și a mai revenit după ultimul reglaj de avans. Cred ca sunt pe ducă cele 2 injectoare mai vechi.. în ultimul an după reset ecm pleacă în doua de zici ca am diesel ) da după o zi își revine.. Problema cu pornirea greoaie persista de la început.. de când am luat masina de 50k km. Pornește la a doua cheie.. sau e nevoie de pedala.. scânteia e puternica. Uneori da impresie de lipsa compresiei. La -5 -10 grade pornește la sfert an de an.. problema e când e cald afara sau când rulez cu masina și o opresc, după care o pornesc.. da nu imediat.. după 15 20 minute sau o ora.
  2. Schimbase unul din mecanici fisa respectiva și tot asa făcea.. de furat nu cred ca fura ca nu ma curentează când duc mana în zona. De verificat rezistenta nu prea ma pricep )))))) am un aparat de măsură mai vechi da mai mult de voltaj n am trecut Ma gândesc sa nu fie de vina injectoarele.. de când am masina are și pornirea cam greoaie.. și scoate miros de benzina.. la pornire.. Un mecanic zicea ca sunt injectoarele... cel nou montat vad ca a mers bine.. bujia lui pare mult mai curata. Nu știu ce sa cred.. mașina o fi venit cu injectoare de euro3 ? E produsa la sfârșitul lui 2005...
  3. Am și eu o mica problema la matiz 2005 euro 2 și aproape 150k km. După aproximativ 4 5 mii km mi a înnegrit doua bujii și merge urat rău.. l-am schimbat și a început sa aibă mici întreruperi la ralanti.. am schimbat capac delco și rotorul/distribuitor scânteie și bujiile... a mers bine jumătate de zi după care mergea în doua pistoane la ralanti.. și în turație pleca în 3. Era vb de pistonul din stânga. Am verificat cu alte bujii plus presiunea compresiei după care am schimbat injector ul. L am pus pe pistonul central pe cel nou... menționez ca injectoarele mașinii sunt cu 3 duze fine.. și eu am montat e2 cu o duza mare. Mașina merge binișor.. problema e ca după reset ecm cam pleacă în doua pistoane. Iar face figuri pistonul din stânga.. la rece pleacă în doua. Ba merge ba nu merge... după ce am schimbat injector ul am schimbat și filtrul de benzina.. ca nu cumva sa fie îmbaxit. Ceva păreri? Sa schimb și celelalte injectoare ?
  4. Salut. Am avut si eu probleme cu pornirea si cu relantiul. Pornirea am observat ca era din cauza reglajului clapetei.. am strans surubul acum un an ca agata si de atunci a inceput sa porneasca foarte greu. Abia acum l am mai desurubat si porneste bine. Iacul l am schimbat da uneori imi face probleme cu turatia la relanti. Dupa reset idle learn merge foarte bine saptamani intregi. Toata bucuria tine pana folosesc aerul conditionat. Atunci inebuneste si ramane turata la peste 1000 si nu isi mai revine la reporniri.. fiind nevoit sa resetez iar idle learn. Pareri ceva ?
 

×
×
  • Create New...