Jump to content

Loop

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Loop

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti SW
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B-XX-VGA

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. salut, eu pana la urma am fost cu ea la reprezentanta, se pare ca era furtunul de la MAP. si nu stiu ce or mai fi reglat ei p-acolo, acum e ok.
  2. Salutari, Scuze ca nu am zis nimic pana acum. Efectiv nu am avut timp. Intre munca si copil mic, nu prea ai cum sa te bagi. Am reusit in sfarsit sa masor MAP-ul. Cu contactul pus 3.93V. La relanti dupa ce se linisteste, intre 1.05-1.10V. Asta sa fie inculpatul ? Mersi.
  3. Salutari, Acum vreo 3 saptamani, in mers, masina a inceput sa sughita in ultimul hal, nu se tura, nu tragea, ca si cum mergea in 2 cilindrii. Am schimbat bujiile si aproape ca s-a remediat, dupa ce am schimbat si bobina, s-a remediat de tot. Toate bune si frumoase pana in acest punct. Dupa toate astea, parca tot nu mergea motorul "rotund" erau mici hop-uri la turatii, nu mari, dar existente. Si aici incepe partea in care "mecanicul Gigi" in cazul de fata, fix eu, s-a jucat cam mult cu clapeta de aer, incercand sa o curete. Atunci a inceput sa faca urat motorul. Primele 2 minute, turometrul sare in 3000 ture, dupa care fluctueaza intre 1500-2500-3000. Cand se incalzeste bine de tot motorul, incepe sa se linisteasca, ajunge aproape de normal, pana apas acceleratia catusi de putin si incepe iar 1500-2500 pentru 1-2 minute, dupa care se repeta faza. Am scos mufa de la clapeta, motorul se linisteste, sta la 1100 ture, se accelereaza fara sughituri sau fluctuatii anormale. Si se aprinde si "Check Engine" in bord. Sunt 110% sigur ca ceva este stricat/dereglat la clapeta (din vina mea). La un service la care am fost, dupa vreo 2 zile de cautat problema, au zis ca ei cred ar trebui schimbata clapeta, ei au gasit-o la 1800 lei, mi se pare o suma enorm de mare. Cei de la service au luat toate furtunasele la puricat, au gasit doar 1 singur care era pe duca, si l-au schimbat. Acum, intrebarile mele pentru voi : 1) Ce naiba am reusit sa stric la clapeta ? 2) Chiar trebuie schimbata cu totul ? 3) Daca ar fi sa o schimb cu totul, cum ar fi mai bine : SH de la dezmembrari ? OEM de la chinezi facute pe barca ? 4) Am mai citit pe diverse pagini, ca problema poate fi de la senzorul de pozitie al clapetei si senzorului de temperatura al aerului care intra in motor. Ce parere aveti ? Mersi.
 

×
×
  • Create New...