Jump to content

opelvn

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About opelvn

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    RO
  • Auto
    MASINA
  • Model
    4TIMPI
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

1014 profile views
  1. Pt cei ce vor musai 5w30 un ulei extrem de robust cu UOA de exceptie este http://www4.total.fr/Europe/Romania/PDF/total-quartz-ineo-mc3-5w-30-2017-ro.pdf
  2. MAI BUNE sunt celle din lista asta la zi cu vascozitatea 5w40 ce au ambele norme pe bidon MB 229.5 si PORSCHE A40 Adica merg in Porsche benzina si Mercedes benzina maxim 10000km/12luni merg si in motor de Matiz daca nu e daramat si consuma ulei ff mult. https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
  3. Cea mai buna norma de ulei pt benzinare GM este MB229.5 Uleiuri marci consacrate din sursa sigura...ideal este de folosit in loc de 5w30 ..0w40 iar daca consumul de ulei este deranjant 5w40.Uleiuri ff bune Shell Helix Ultra. Valvoline SynPower,Liquy Molly Leichtlauft High Tech, schimb la 10000km/12luni. Daca merge orice motor Mercedes AMG cu astea merge si GM
  4. Pt Cielo ... Motul Synergie 6100 10w40 10000km/12luni deocamdata nu exista semisimtetic mai bun ca asta in RO pana in 30 ron/litru..si cu film de ulei de exceptie in protectia motoaror E2-E3 ce sunt mai rulate bine.
  5. ORICE 5W40 din lista asta...tinut max 10000km / 12luni https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html variante pt gurmande rau ...de ulei 10w40 din lista asta https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.3_de.html Ideal ar fi Motul synergie 6100 10w40 un ulei ff rezistent in benzinare si cu un film de ulei bun pt un semisintetic si recomandat si pt motoare cu GPL.
  6. Orice ulei din lista asta duce orice benzinar ( E3 E4 ce nu haleste grav ulei ) fara probleme si fara uzuri cu schimb la 7500km, pt extinderea resursei motorlui. Norma MB 229.5 depaseste in performanta si cerinte de fabricare orice norma ulei GM benzina autoturisme E3 E4 la capitolul sludge and piston deposit. https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_en.html comparare atasata chart.pdf
  7. De exceptie fisa tehnica si pret/calitate in EUROPA in 2015 pt orice benzinar/diesel (excluzand diesel cu DPF) http://www.triaxlubricants.com/files/products/technical/36_TRIAX_Fleet_Ecellion_5W-40_CJ-4_Synthetic_Heavy_Duty.pdf
  8. De ce 5w40 e mai bun pe cama decat 5w30 VEDETI AICI grafic cu protectia la noi game de uleiuri ...PE FIECARE TIP DE ULEI nivelul uzurii in test in graficul colorat din linkul de mai jos... http://www.total-media-news.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=3319:va-prezentam-noua-linie-de-produse-synpower-xtreme&catid=56:auto&Itemid=89 Intodeauna la benzinar GM mai ales motoare E3 E4 neuzate grav in loc de 5w30 e mai bun IN PROTECTIA MOTORULUI pe termen f lung ulei vascozitatea 0w40 Ca sa nu mai existe stres se poate alege un ULEI 0W40 Pt cei ce au motor neuzat ce nu consuma ulei mult un 0W40 din lista PORSCHE A40 oficiala unde sant si uleiuri ieftine ce trec NORMA f dura de benzinar..oficial... CE ESTE MULT PESTE norma Dexos 1 si 2 sau daewoo la specificatii si performanta tehnologica. Sant variante de uleiuri multe ce trec norma PERFORMANTA. configurator http://geizhals.at/?cat=aummoel&xf=3123_Porsche+A40 LISTA A40 oficiala http://www.wrightune.co.uk/downloads/approved_oils.pdf Informatiile sant exclusiv pt cei interesati de subiectul descris in randurile de mai sus. Pt cei ce iubesc prescriptiile constructorilor vor informatie de la un fabricant de ulei adusa la prescriptiile fabricantilor iata un ghid complet alegere uleiuri care il pun cu "no comment" http://www.yacco-lub.ro/ghid-practic-de-alegere-lubrifianti.html Daca nu ma insel ca informatie motoarele pe norma Euro sant dupa cum urmeaza... Daewoo a produs in Romania modelul Matiz din 1998 pana in 2008. Euro 2 incepand cu 1998 Euro 3 incepand cu 2005 Euro 4 incepand cu 2007. In total s-au produs 168.000 unitati
  9. NORMA MB 229.5 tehnologic este peste dexos 1 si 2 si peste A3/B4 Cel mai de buget/performanta MB 229.5 este TOTAL QUARTZ 9000 5W40 se gaseste la CARR .. F U info aici exclusiv pt cine e interesat de amanunte.... http://www.lubritecinc.com/PDF/MB_Spec_EO_Service_Oils_2012.1.pdf https://www.lubrizol.com/apps/relperftool/pc.html http://www.aftonchemical.com/Lists/Brochure/Attachments/40/Specification_Handbook.pdf
  10. VALI B iar copiezi postari de la mine si nu intelegi nimic din normele uleiurilor ...uleiurile de flota scot pana la 28 micron pe cama lasa uleiurile pt chimisti si ingineri... Ce ai vazut tu acolo e maximul permis de norma nu performanta unui ulei, uleiurile pt turisme scot in jur de 75 micron....cele mai performante... http://www.lukoil-lubricants.ro/media/22595/Brosura-Avantgarde_final.pdf http://lubrifilt.bg/files/pdf/DURON.UHP.10W-40.pdf Cei mai buni aditivi pt producatori ulei ii face INFINEUM pt Mobil si Shell pt ca ei (Infineum) Sant singurii care au brevetul aditivilor cu trimer de molybden. Eneos foloseste trimer de molybden in ulei. si altii http://www.mitasuoil.com/en/news/140-lmitasu-moly-trimerr
  11. opelvn

    Curatare Motor

    Un motor flush doar pt cine doreste sa foloseasca... cu zddp in compozitie pt protectie antiwear in timpul spalarii motorului la interior se gaseste la CARR...fu MARCA PRO -TEC Made in Germany. https://www.youtube.com/watch?v=MbnmzPr25mY https://www.youtube.com/watch?v=hiVogqhhULI
  12. Pt tine vali blaj din SALONTA "cunoscatorule" Explica-le tu poza asta cu ulei de flota de top in motor de 12000 ture ce duce motorul mai mult decat cel recomandat de KAWASAKI... Motorul de matiz e la 30% SOLICITAT la uzura in 1000 ore fata de un motor moto pe benzina... Orice ulei norma SM SN pe bidon ce are in plus si CI 4/VDS3 E MAI BUN decat orice ulei de raft de autoturism din comert 10w40,5w40 DE CE? N-AI DE UNDE SA STII DACA N-AI VAZUT UN TEST PREVENTIV ASTM D4172 niciodata real a unui ulei de raft mediu de autoturism ce se produce pt piete emergente Ca sa se convinga cetateanul ia uleiul si-l duce la LICLA PLOIESTI...laborator testare si ii faci testul preventiv ASTM D4172 (PEUGEOT E SINGURA FIRMA CARE IL CERE oficial ) la normele sale B71.xxxx.. Un ulei de motor benzina sau diesel ce creeaza pata de uzura in test sub 0.5mm in test e considerat bun unul ce are 0,35-0-4 mm e ff bun (PREMIUM)....restul sant intelegeri cu etichete colorate ale industriei auto de autoturisme cu industria de uleiuri... Testul costa 75 ron (fara transport) pt un tip de ulei. si se poate face si la uzat si la proaspat. Niste "nepriceputi" care folosesc ULEI DE flota in motoare de 12000 rot/min http://www.kawasakininja300.com/forum/8-ninja-300-general-discussion/2665-what-did-you-do-your-ninja-300-today-140.html http://www.ducati-superbikes.com/index.php/topic/14537-shell-rotella-t/ .Lasa nick-urile mele pe diferite site-uri.. ca nu stii de ce si cum am plecat de acolo (2 site-uri), presupui doar. As fi putut sa fiu o clona a doua zi ca altii dar nu vreau... Nu am mai "recomandat " ulei decat in privat pt a nu fi partinitor cu vre-o marca .
  13. Pt user trebor si exclusiv pt cine mai e interesat.. In legatura cu folosirea uleiului (pt motoare cu DPF) Valvoline Synpower Xtreme XL-III C3 5w30 NU DA cea mai mica uzura pe cama La gama extreme o da gama SYN POWER XTREME C3 mai precis SYN POWER XTREME MST C3 5W40 Nu l-am vazut la vanzare deocamdata in RO un user de pe alt forum zicea ca se distribuie dar la comanda de 4x4litri MST-UL 5W40 C3 da o uzura pe cama aprox 35 micron cf graficului din poza... (norma vw50700 prevede un maxim de uzura de 75 micron pe came) Testul folosit este OM 646LA testul folosit astazi pt testarea performantei la impiedicarea uzurii pe cama a uleiului in motor(unde este cel mai solicitata pelicula de ulei) Testul pe cama al Valvoline publicat pt gama EXTREME in pagina lor din Estonia click pe steluta galbena de jos si unde este graficul cu benzi colorate se downloadeaza si se mareste pe desktop... http://www.valvoline.ee/rus/index.html In opinia mea De ce 5w40 si nu 5w30 PT PROTECTIE CAME iata o conferinta LUBRIZOL...pag 19 http://www.smeerolievereniging.nl/VSN%20Benelux%20Smeeroliecongres%202010/Presentatie%20Pierre%20Yves%20Teyssier%20Benelux%20Smeeroliecongres%2009232014.pdf Si asa ca info legat de interval de schimb luni si km.. Extensia durabilitate. Iata un plan de mentenanta extensie la 500000km oficial de la SUBARU CANADA (bineinteles motoare mai mari a nu se face analogie cu MATIZ) schimbul la 6 luni uleiul iar intervalele in km le aveti in pdf-uri... http://subaru.ca/WebPage.aspx?WebPageID=14983&WebSiteID=282 Asta e pt a lamuri de ce e necesar schimbul scurt in luni si km.. pt crestere durabilitate lucru ce nu-l vor spune nici un constructor in UE...niciodata de ce ...pricepe oricine..
  14. Conferinta ORONITE-CHEVRON protectia ax came 5w30 vs 5w40 pag 19... http://www.smeerolievereniging.nl/VSN%20Benelux%20Smeeroliecongres%202010/Presentatie%20Pierre%20Yves%20Teyssier%20Benelux%20Smeeroliecongres%2009232014.pdf
 

×
×
  • Create New...