Jump to content

maryus_182001

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About maryus_182001

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    gaesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DB 05 PMR
  1. Nu pt ca nu a fost nevoie, singura data cand am completat uleiul a fost in urma cu un an cand am luat masina si atunci cam 50-100 de grame. Pana sa umblu la distributie nu am av probleme de genu asta... Pe cine am mai intrebat mi a sp sa cumpar o-ringul sa desfac pompa si sa o curat bine ca s ar pt sa fie mizerie p instalatie...Voi ce parere aveti?
  2. Salutari tuturor! Vreau si eu sa va intreb cv in urma cu app 2 saptamani am schimbat distributia la al meu cielo '96, la service bineinteles,... mecanicul a desfacut pompa de servodirectie din cele 2 suruburi dupa blocu motor pt a monta cureaua... a doua zii dimineata cand am pornit masina se auzea un zgomot ciudat de la pompa ca si cum s ar fii dus rulmentul am virat stanga dreapta si a inceput s iasa uleiul prin orificiul de la bidonas... de atunci cand pornesc masina cu motorul rece treb lasat cam 10 min pna se incalzeste altfel da uleiul pe afara... dupa ce se incalzeste nu se mai aude nici zgomotul acela!!! Ce ar putea fii?
  3. Intru si eu in vorba cu voi si va intreb daca am ciuperca aia bi interiorul farului desfacuta as putea s o pun la loc si ar cauza cumva daca desfac sticla farului ca am auzit odata desfacuta intra apa in far sau cv de genu
  4. Multumesc pt sfaturi tuturur ! In ultimele zile am intrebat in stanga si in dreapta p cine am vaz cu cielo ,in special corean, cum e al meu si marea majoritate au confirmat problema asta cu caldura, cred ca asta e buba masinii asteia...Dar cum romanu nu cedeaza repede o sa mai incerc sa mai schimb un termostat poate cine stie... O sa mai postez dupa ce il schimb...Salutari!!
  5. caloriferul l am schimbat tot ca al tau am dat in jur de 100 lei p el. cel vechi era infundat rau cand l am dat jos curgea mizerie grupa mare mai era si spart p deasupra, deci caloriferul nu are cum sa fie.... pana l urma cred ca o sa cumpar un set de huse electrice, dar nu stiu cat de bune sunt...ca e frig rau coane!!!!
  6. ce termostat ai pus si la ce temperatura deschide? si cel mai important ai caldura?
  7. Mai exact ce ar treb sa fac acul normal ar treb sa stea la jumatate intre punctele alea 2 nu?
  8. amandoua furtunele sunt calde, dar nici odata fierbinti s nu poti tine mana pe ele nici la mers prin oras. Eu tot inclin spre ideia cu termostatu dar nu inteleg de ce pt ca am mai sp ca l am bagat in apa fierbinte si a deschis apoi cand l am scos a inchis complet, sa nu mai zc ca e al treilea care il schimb. si l a montaj am pus garnitura din aia la tub pe etansa de la termostat sa nu dea apa p langa el... Adaug termostatul este BEHR sau cv de genu am dat cam 40 de lei si deschide la 92 grade... Am incercat sa schimb si circuitul de la apa pt ca am instalatie gpl si am zs ca se imparte debitul la apa si de aceea nu baga caldura asadar, am trecut apa intii prin vaporizator si apoi prin calorifer dar degeaba mai rece era pana la urma am renuntat si am refacut circuitul cum era initial....
  9. Zilele trec am umblat la termostat, m am chinuit ptn cu distributia dar l am scos pna l urma... Prin urmare am scos termostatu l am bagat in apa fierbinte si ap de temperatura de fierbere a deschis in jur de 90 grade, deci cred ca e bun nu??? In locul unde vine garitura de la termostat era depusa mizerie calcar de la apa, l am curatat bine si cand am pus ternostatul am pus gasket negru, cica e mai bun... ala a fost primul pas dupa ce am montat toate piesele am umplut instalatia de racire cu 2 l de otet amestecat cu apa am mers in jur de 30 km, am clatit bine cu apa de la robinet cu presiune, nu a curs apa murdara chiar deloc, am pus antigel si am plecat in probe crezand ca am rezolvat problema... DAR ce s vz la fel caldura foarte putin, acul de la bord sta undeva la 40 de grade si dupa un drum mai lung scade de tot, deci am stat o jumate de zii pe 'caldurile' astea pe langa masina degeaba... Ce as putea sa mai fac?| simgurul lucru care nu l am facut nu am umblat la voletul ala din bord.... O alta intrebare a incercat vreunul dintre voi huse de scaun incalzite electric ca am vaz unele pe net cam 100 lei perechea sau aeroterme cu alimentare elecrica? ar putea fii si cv de la pompa de apa? Zic si eu asa>?
  10. revin si eu cu inrebarea; poate sa scape lichid de racire p langa garnitura de la termostat?si in situatia asta ce trebuie facut? multumesc ast ras!
  11. Cand am schimbat termostatul la service mecanicul a schimbat si garnitura aceia din jurul lui cu una noua care era la pachet cu termostatu. E posibil sa nu etanseze bine? Si in cazul asta ce sa fac?
  12. Termostatul l am schimbat a treia oara in urma cu vreo 3 zile am luat BEHR sau cv de genu' care deschide la 92 grade. Cand am schimbat caloriferul din bord am pus si mana pe el era fierbinte dar cald afara... cum ajung la voletul ala din interior?
  13. Cand merg prin oras sau stau pe loc acul de la bord sta undeva aproape de jumate, la drum mai lung scade pana jos...Dar nici cand acul sta sus nu am caldura cum ar trebui! Multumesc ast raspuns!
  14. Salut tuturor...Vin si eu cu o problema la un cielo din '96; nu baga caldura aproape deloc, mentionez ca am schimbat caloriferul din bord cu unul nou,clapeta este trasa la maxim spre incalzire,termostatul l am schimbat a treia oara,am schimbat si circuitul de apa care initial se injumatatea cu vaporizatorul de la gpl, antigel are cat trebuie...In oras se simte putina caldura dar la drum mai lung aproape deloc. Astept un raspuns, multumesc!
 

×
×
  • Create New...