Jump to content

djtheone

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About djtheone

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/16/1980

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Rm. Sarat
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE 1.5 8v
  • An
    1996
  1. @smv Debitul este verificat..2L in 1.min si 15 sec. Am schimbat supapa acea de pe rampa care regleaza presiunea in rampa...nimic... tot nu pornea. Am schimbat furtunul care intra in rampa pe tur..cel care are supapa acea de sens pe el...atunci s-a vazut schimbare..a pornit bine in ziua respectiva...dimineata...iar m-a dat peste cap...nici cu spray nu a mai vrut. Am pornito pe gpl cu 4 l apa calda turanta pe vaporizator. Dupa vro 15km a mers si pe benzina. Asta a fost duminica dinimeata. De atunci nu am mai avut probleme..porneste sfert...(vorbim de benzina). Ramane de vazut ce o sa mai faca. Ma enerveaza ca nu ai cum sa verifici supapele alea...(asa spun mecanici de pe aici). Pe tester cica nu se vede nimic...si uita asa dimineta ma trezesc cu 15 min mai devreme sa am timp sa pornesc furia verde in cazul in care nu porneste la prima cheie. Ma gandeam in mintea mea de nestiiutor ca ar putea fi apa in filtrul de benzina...si ingheata pe acolo si nu mai face pompa presune cat ar trebuii in rampa...dar ca sa dau filtrul jos...tre sa iau una bucata conducta ca acuala este fuginita la piulita aia si se rupe.(spusele mecaniclui de serviciu).
  2. Buna ziua ! Am cielo din 96si am probleme la pornirea lui. Totul a inceput de cand cu frigul de afara. Am o un automat sa-l pornesc sau de cele mai multe ori nici macara ala, porneste la prima cheie 2 sec maxim si se opreste...dupa care nu mai porneste veci. Comut pe gaz si porneste la prima cheie dar tine fericirea pana ingheta vaporizatorul ( am avut si bafta sa nu inghete). Mai sunt cazuri cand porneste si se tureaza 3 4000 rot/min si scade chiar adca am pedala "lipita de asfat"..poat sa ii dau la automat asa pana incelzesc apa in instalatie si o ia pe gaz fara probleme dar...nu este deloc indicat. Cel mai sigur o pornesc cu sprey pe benzina (adidas.. ca ala ii place )si merge fara probelem atat pe benzina cat si pe gas. Odata pornita pe gas (ca pe benzina nu a vrut) si vreau sa o trec pe benzina...iar moare motoru...dupa 4 5 incercari merge si pe benzina fara probleme. Fisele sunt noi ( nu au 2 luni). Pompa de benzina se aude ..isi face treaba. Injectoarele sunt curatate ( la sfatul unui alt posesor de cielo) Delcoul este curatat si nu are mare uzura (odata pornita nu are probleme) Mecanici de pe la noi nu prea isi mai bat calul cu cielo ca...e dacie...au masini grele de reparat. Ce sfat imi dati...pe unde sa caut problema la batrana mea?? Multumesc anticipat !
  3. Multumesc pentru sfaturi Viktor. Nici nu a fost nevoie sa mai fac acel test. M-am uitat la cilindrul receptor, am dat burduful de pe el si am gasit lichid acolo,nici nu am mai stat pe ganduri si am luat un cilindrul nou si acum funtioneza foarte bine, tine mai sus. A ar mai fi o problema cu acel bolt care impinge parghia aia,la capete este "nituit" bine,si cred ca este mai scurt cu cativa mm. Daca are cineva sa imi spuna cam ce lungime exacta are ar fi perfect,cred ca ar tine si mai sus.
  4. Buna idee Viktor. acum ma gandesc cum sa blochez furtunul. daca ai o idee in legatura si cu asta as fi si mai recunoscator.
  5. O zi buna la toata lumea !!! Am o problema la ambreiaj si as vrea sa va cer parerea pana sa ajung in sevice. De 3 zile ambreiajul meu tine numai lipit de podea (ca mi-am rupt si talpa la incalatari), numai acolo reusem sa bag in a 1 a si in marsarier cu ceva caraituri. Am inceput reparatia home made, si anume, am luat lichid de frana (cu toate ca avea dar am zis sa-l schimb) si am dat afara pe tot cel vechi dupa care am umplut circuitul ca in carte si ce am citit aici pe forum. A urmat aerisirea timp de 30 min si cca 300mml completata in rezervor sa nu ramana fara si sa iasa tot aerul. Dupa toata opreatiunea asta a inceput sa isi faca treaba putin mai sus de podea (cam 2cm) dar minunea nu a tinut mai mult de 3 km, iar am facut aerisire,nici urma de aer. Daca faca 5-6 pedale ca la frana de la dacia lui tataia merge perfect dar dupa un mers de 2 -3 km fara sa schimb viteza iar devine moale pedala. Si inca ceav, am masurat la un altcielo cat impinge cilindrul receptor in tija aia si impinge tija fata de la mine cu cca 6mm. Eu speculez pompa de ambreiaj...voi ce ma sfatuiti?
  6. Sal! nu te contrazic deloc dar spun ca in rezervor era benzina foarte putina,nici pana la jumate la filtrul ala la pompa(saculetul ala),spun asta ca am dat pompa afara. Nu stiu cum pentru ca eu am lasat-o cu 9 litri in rezervor.Mai este chestia ca masina era destul de inclinata pe partea drepta in locul unde statea.O sa verific si rezervorul si conductele pentru eventuale pierderi cu toate ca nu am vazut deloc scurgeri pe asfalt. acum dupa ce am alimentat pompa nu se mai aude atat de tare si nici atat de des.O sa fac si testul recomandat de tine sa vad daca umple petul de 2l in mai putin de un minut dar preventiv o sa pun in portbagaj o pompa de benzina care am primit-o cadou de pe un cielo busit.
  7. am rezolvat problema in felul urmator. este de ras dar asta este.problema a placat de la lipsa suficinta de benzina in rezervor,mai exact daca ai sub 5 litri pompa de benzina trage si aer pe langa benzina si nu se face presiunea necesara in rampa cu toate ca sus in rampa iti pare ca este presiune cand scoti turul,azi am mai pus in rezervor inca 5 litri si masina a pornit la a 3 a cheie si dupa la sfert.
  8. Am lasat-o de ieri dimineata pana aseara si de aseara pana in dimineata asta. In afara de 1 rateu mic nu am aobtinut nimic.
  9. Salutare tuturor ! Dupa cum se vede sunt nou pe aici dar am citit(cred eu) tot legat de problema mea si nu am gasit ce ma intereseaza. Sa incep cu inceputul. Ieri dimineta cand vroiam sa plec cu a mea traboanta (Cielo `96 1,5 8v) supriza,nu a mai pornit dupa cateva chei bune. Am chemat un vecin care se pricepe mai bine ca mine si am tractat-o in gandul ca s-a inecat.(trebuie sa specific ca eu nu am permis si urma sa plec cu un prieten care are permis,sofer cam incepator).am plecat tractat si al meu sofer a cam smucito cand a bagat in viteza,nu a pornit nici trasa vro 1km,ne-am oprit sa verificam scanteia = lipsa, am desfacut decoul si acolo era problema,adica,tablita aia de pe rotor era cazuta si ghintul ala care intra pe ax rupt..l-am luat nou inclusiv capacul de deloco si am dat chei=nimic,nu a pornit.am dat jos bujiile le-am ars,curatat reglat,am dat si la automat fara bujii sa asa din benzia din capul pistonelor dupa care am motat bujiile si am dat cheie=nimic,nimic insemnad ca nu porneste.in bord se aprinde tot ca inainte electromotorul clupleza invarte,scanteie da si in lumina zilei chiar foarte vizibila.am tracta-o iar,am tras de ea si tot nimic. Ma gandesc ca atunci cand am tractat-o sa nu fi sarit din punct din cauza smuciturii. Intrebarea mea este daca am acces la volanta de jos sa o pun la semn fara sa o ridic pe evlevaor? Ce ma mai puteti sfatuii sa verific sa o fac sa toarca. Mentionez ca fisele le-am verificat,au 5K impedanta,filtru aer,am restat ECM dupa cum scrie pe forum,fisele sunt puse corect (verificat pe alt cielo identic)bateria este incarcata si palpae ffoarte putin becurile din bord ca ii dau la automat. Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri !
  10. salut ! cred ca am rezolvat problema,am schimbat sonda de la indicator,nu se mai duce pe rosu,chir din contra,abia urca,in 15 min de stap pe loc si turata usor din cand in cand pana la 3000rpm abia a ajuns la primul punct dintre cele 2 abia vizibile si cand o lasam in 900 rpm cobora foarte usor.a pronit ventilatorul odata,cel putin, odata l-am auzit eu dar nu urcase acul dupa cum am zis mai sus. O intrebare. este normal ca acea sonda de la indicator sa se desfileteze ca si cand pasul ar fi incalecat? lafel a intrat si cea noua,chiar mai mai greu.m-am uitat sa vad daca este filetul stricat dar nu era.
  11. ok, scuze. o sa-l inlocuiesc pe cel de la indicator dar am sa-l pastrez si pe cel vechi.poate chiar in seara asta.imi recomazi un anumit producator?
  12. eu din ce am citit aici am inteles ca sunt 2 sonde,cea de la ECM situata langa delco care pune ventilatorul in treapta a2a viteza si becul martor din bord(adica ajunge apa la 102 grade) si a 2 a sonda este undeva pe la admisie care are legatura directa cu indicatorul din bord,firul de la aceasta daca il deconectez si il pun masa acul urca rapid sus. nu cred ca este o problema la prima sonda despre care am zis mai sus pentru ca :nu se aprinde becul martor nici ventilatorul nu trece pe treapata a 2 a viteza. mai mult o speculez pe cea de la indicator.am uitata sa zic in posturile anterioare ca la problema asta s-au uitata 2 "mecanici" in service uri diferite si au zis sa nu imi fac probleme...
  13. Ventilatorul nu functioneaza peste cele 2 puncte,incepe sa functioneze dupa ce sta pe rosul cam 1 minut si atunci pentru cateva secunde (15 - 20 secunde).termocupla aceia de pe radiator am schimbat-o. asta se intampla cand stau pe loc, si indicatorul sta si mai sus fata de cum sta in mers.lafel ca si in mers,urca de 3 ori in interval de 10 min dupa care ramane putn mai sus fata de cum sta in mers,adica 2 mm sub dunga alba superioara.sper ca m-am facut inteles dupa cum am explicat..
  14. @ Dj_Dark Am curatat si acel papuc si problema persita. Eu ramana cu gandul la termostat si ma gandesc ca el nu mai lucreza cum trebuie din cauza la mizeriei sau ce o fi pe acolo,dupa cateva deschideri se mai deblocheaza dar tot nu lucreaza cum trebuie pentru ca teperaturia apei ramane mai sus de cele 2 semne. Schimbam si termostatul dar e bagat sub distributie si tare imi e sa nu imi sara motorul din punct plus de asta nu stiu ce termostat sa iau,ma refer la ce brand, sa fie bun sa nu stau tot timpul sa dau apa afara ,sa dau distributie jos si toata munca pentru un termostat de proasta calitate. am fost la 2 service-ul cu ea, am explicat problemele (mai am o problemema la ambreaj dar nu este locul de a discutat aici) si se uitau la mine si se vedea clar ca vor sa imi ia banii fara prea mult efort. exemplu,le- am zis sa verifice uleiul (la ambele service-uri),sa verifice la calitatea uleiul nu nivel ca la nivel stie oricine si raspuns,paaaii nu se poate verifica se schimba la un anumit nr. km.antigeul,ceva asemator,ca trebuie schimbat si dupa fiecare chestie imi ziceau,avem noi la pertul de ... eu ce sa inteleg?
  15. o sa verific firul.bordul l-am desfacut:curat contacte indicator plus strans suruburile.o sa schimb si sonda apoi termostatul. as exclude firul pentru ca ceia ce se intampla se intampla in 10-15 km dupa care ramane cuminte deasupra celor 2 semne abia vizibile,daca ar fi firul ar face asa continu,zic eu.
 

×
×
  • Create New...