Jump to content

daniroma

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About daniroma

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Focsani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    VN
  1. @post 2772 Rezolvarea problemei: revizie motor. Pierdea presiune ulei pe la cuzineti (cuzineti uzati). Asa ca am facut revizie cu rectificare pe urmatoarea cota si cuzineti aferenti, + segmentare ca tot am umblat la motor. Multumesc tuturor celor care mi-au dat un sfat.
  2. Multumesc pentru sfaturi. Daca schimb uleiul trebuie sa-i schimb filtrul de fiecare data? Cum se verifica pompa ulei daca e uzata? Fum albastru scoate dar foarte putin perceptibil - o ”coada” de 20cm (ma refer la fumul scos dupa km de mers). Ulei pe la garnituri nu da (deocamdata). Totusi acum 4000 km am schimbat si distributia (nr. km) si semeringurile aferente(erau praf si pierdeam ulei). Mecanicul mi-a zis ca garniturile au picat datorita uzurii avansate a compresiei (segmenti, cilindru etc.), presiune in baia de ulei. E posibil asa ceva? garnituri = semeringuri
  3. Multumesc pentru raspunsul prompt. E drept ca la ultimul schimb (am deja 4000km )mecanicul mi-a recomandat o revizie mai amanuntita a motorului. Uleiul e cam negru deci murdar, si cred ca ar putea fi sorbul infundat. Totusi pentru comparatie, cam cat ar costa o reparatie mai ”adanca” a motorului (segmenti, semeringuri, cuzineti etc.) doar manopera fara piese?
  4. Salutare! Am o problema cu buburuza mea: lampa presiune ulei ”falfaie” la relanti dar numai dupa ce se incalzeste motorul (5-10Km). Nivelul uleiului este normal (completez din cand in cand deoarece ”mananca” cam 300ml la 2000km) Motor Euro2 (200k km) Astept cu interes un sfat. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...