Jump to content

alfabit

Membru
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About alfabit

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/17/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    11a@ymail.com

Profile Information

  • Din
    abidjan
  • Auto
    trabant
  • Model
    601s
  • An
    1967
  • Nr. Inmatr.
    ab-
  1. http://gm.ws123.net/EN/documents_2006/matiz/start_matiz.html Raspunsurile le gasiti in link-ul de mai sus, chevy spark, bord cu turometru stock Urmariti pinul 8 de la ECM. SI CU ASTA V-AM SALUTAT !
  2. acceleratia, cind apasam acceleratia sa nu ma faca loganul la stop intra in limitare. Pinul de turatie... L-am intrebat pe tolin ceva, in topic-ul despre turometre, intrebare care a ramas fara raspuns pentru mine pina exact in ziua in care am dat masina, raspunsul la intrebarea pe care i-am adresat-o lui tolin. Acolo se afla pinul de turatie in acele documente pe care il rugasem eu sa se uite, poate nu le avea, acum eu le-am gasit si cu ocazia asta si pinul de turatie. Alta masina inca nu, dar macar 100cp si a/c. ( conditii minim obligatorii )
  3. Matiz euro3, vindut, client foarte multumit. Tocmai cind aflasem care e pinul de turatie din ECM Siemens D3, si nu am mai apucat sa-i montez turometrul, singura imbunatatire pe care nu i-o facusem, ca sumatoare abramburiste nu mi-a mers niciunul. Asadar de acum o sa va salut dintr-o alta masina care sa nu intre in limitare asa cum apesi acceleratia.
  4. Ultimul pret 40 ron cit sa-mi scot banii pe piese, cine are drum prin Focsani poate veni sa o ia, nu trimit prin posta ( nu am placerea sa stau la coada la posta ) altfel in curind va ajunge la 'recycle bin'.
  5. Este facuta intr-o carcasa Velleman G410 uite un link cu poza : http://conexelectronic.ro/produs.php?id=23020 Componente clasice, atunci nu lucram cu SMD-uri. Vad ca esti din Focsani, da-mi un tel si vino s-o vezi.
  6. Pret 60 ron negociabil. Scuze pentru gresala .
  7. Vind interfata diagnosticare bazata pe cip-ul ELM 323 ( original, nu clona ) varianta seriala ( RS232 ), folosita de mine pentru Matiz EURO3, lucreaza perfect, afiseaza coduri eroare, stinge indicatorul 'check engine' din bord, pret 70 ron neg. Se vinde deoarece laptopul meu cel nou nu mai are port serial. Oricum nu trmit prin posta, cineva interesat trebuie sa vina la Focsani cu un laptop pentru probe. Nu am incercat-o cu convertor USB-RS232 sau port serial pe expresscard dar pe expresscard merge aproape sigur. PM, mail sau tel 0745.146.824
  8. In nici un caz nu era P0300, pe asta il stiam. Am spus ca poate nu mai tin bine minte, daca ma uit intr-un tabel cu erori il voi recunoaste. Era ceva existent pe matiz, ceva cu lipsa oxigen. Trebuie sa ma uit in tabel si voi sti sigur. Cert e ca nu mai face probleme si s-a sters si ca defect existent si memorat. Btw, cind mi-a aparut am postat aici si n-am primit nici un raspuns. M-am uitat in tabel era cod P0172 Fuel Trim System Too Rich era cu 2 in coada deci am tinut minte ceva.
  9. La mine s-a aprins check la 2000km, EURO3, fara nici un simptom se defect, masina mergea perfect. Norocul meu ca aveam ( si il mai am in continuare ) un scanner cu ELM323 , imi dadea cod eroare parca P0200 ( daca mai tin bine minte, poate gresesc dar asta n-are importanta ), l-am sters, a doua zi a aparut din nou, l-am mai sters odata si de atunci am 15.000km si nu s-a mai aprins niciodata ( becul este bun, nu e ars ). Nu a mai aparut nici un check aprins fara sa-i fac ceva la masina, sa repar ceva, nici macar bujiile nu le-am schimbat. Asa ca trage tu concluzia singur. Si intreb fara legatura cu subiectul : de ce oare a dat Daewoo faliment si GM are tot felul de probleme financiare ?
  10. Le cumpar eu numai proiectoarele propriu-zise eventual fara becuri 100 lei cu totul . Sint din Focsani
  11. Salut, si eu tot proiectoarele le vroiam, macar unul ca am pe masina si unul e spart ca nu am mai gasit noi.
  12. Un sfat va rog mult pe cei care va pricepeti. Am cautat si nu am gasit raspunsul in cele 33 pag. la probleme motor Matiz. Matiz Euro 3, 3500 km MIL aprins. Cod defect P0172 fuel trim too rich. MAP ~48 kPa la relanti, scade in sarcina, lambda intre 0.3 si 0.8 V, closed loop, short term ~-5% long term -100% ( ? o fi bine ? ) am stins MIL si s-a aprins la loc imediat. Am deconectat MAP si a aparut P0107 -normal- deci se pare ca MAP lucreaza.
  13. Daca tu vrei la service, nici o problema. Rar operatie mai simpla ca montajul unui temporizator de stergator. Poate doar schimbarea unui bec de far...Mie mi-a luat 1 ora montajul complet, trebuie sa schimbi citeva fire in cupla manetei, si asta o faci conform schemei electrice, ca sint diferite de la modelul cu temporizator la cel fara.~35 RON maneta, ~15 RON temporizatorul, citiva papucei mari si mici, 2m sirma, ~50 RON cu totul. Dar daca tu vrei la service, dreptul tau. Dar ai mare grija sa izoleze firele care le taie pe acolo ca te trezesti cu alte nenorociri pe acolo. Sau daca vrei sa schimbe toata instalatia electrica si sa-i puna de-aia cu temporizator, dar cred ca te usuca de bani si-ti face si vraiste prin instalatie pe sub bord . Gaseste mai bine pe cineva care ( chiar ) se pricepe si lasa-l sa-ti faca lucrarea si fii fara grija.
  14. Eu am montat o larma Alcar 21DL - 120 RON - si doua actuatoare ( doar pe fata ) - 110 RON /buc . Pe spate nu am montat pentru ca masina nu cara pasageri in spate decit foarte rar. Si cind e cazul deschid usa manual. Pret de service 350 RON bani care i-am luat din buzunarul din stinga si i-am bagat in dreapta. Muncesti un pic ( nu exagerat ) dar la banii astia merita fara discutie. Inchiderea trebuie sa aiba telecomanda si de aia pune lumea alarma ( pretul e destul de mic ), daca gasesti inchidere cu telecomanda nu mai pune alarma ( cu toate ca ar fi buna si alarma daca nu te deranjeaza pretul un pic mai mare )
  15. Se poate si cum vrei tu, dar cel mai simplu - eu asa as face - as schimba actuatorul de la sofer cu un alt actuator cu 2 fire - pret 11 ron - sau cu unul cu 5 fire -13 ron, actuatoare obisnuite, de care si-a pus majoritatea celor care si-au instalat inchidere centralizata pe Tico si Matiz care n-au avut din fabrica . Altfel trebuie sa desfaci actuatorul original sa poti avea access direct la bobina sau la intrarea in temporizatorul ala intern si sa-l comanzi direct din alarma. Mai bine alt actuator, ca nu-i suma mare.
 

×
×
  • Create New...