Jump to content
 

badboyu17

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About badboyu17

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Cluj-Napoca
  • Auto
    Daewoo Matiz
  • Model
    euro II
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    CJ 30 NOV
  1. dadaa...am rezolvat problema. Sursa zgomotului era cureaua de la alternator care avea cativa dinti lipsa si producea mari trepidatii. Multumesc oricum!
  2. aaa...da. Sunt doar cuzineti...si avand in vedere ca nu sunt scurgeri mari de ulei, inseamna ca nu sunt foarte uzati...deci nu e aceea cauza zgomotului.
  3. Bunaa!...a aparut din nou o problema la matizul meu (trec de una...dau de alta...sau mai multe). De ceva timp se aude un zgomot metalic in partea cu distributia si alternatorul. Azi, am demontat capacul de protectie al distributiei sa vad daca sunt scurgeri de ulei sau antigel dar si sa aud zgomotul mai de aproape. Ulei...este putin pe marginea capacului (partea cu garnitura) dar cureaua de distributie e curata. Antigelul nu curge deci e ok. Totusi, zgomotul parca aduce a rulment gripat deoarece se aude ca o trepidatie a unui ax in timp ce motorul merge...nu`mi dau seama daca e alternatorul (caz favorabil), pompa de apa (mai putin favorabil) sau rulmentul arborelui cotit (deloc favorabil). Imi cer scuze daca acest topic a mai fost dezbatut dar am mai parcurs paginile acestui forum de o groaza de ori (m`au obligat problemele matizului) si nu imi amintesc sa mai fi fost vorba de ceva asemanator .Multumesc! P.S. Nu stiu daca mi s`a parut sau nu...azi, cand am verificat prima data cureaua alternatorului, parea ca e destul de largita dar, dupa ce am mai pornit si oprit motorul de cateva ori, cureaua s`a intins miraculos ...de fapt...e mai mult ca sigur deoarece ma intrebam cum de nu patineaza cureaua ...e posibil sa fie "puscat" rulmentul arborelui cotit?...nu s`ar vedea o trepidatie a curelei de distributie si/sau a intinzatorului?
  4. Nu cred ca am probleme cu termostatul deoarece acul sta in pozitie normala (pozitia pe care o are de cand am infiat masinuta)...voi mai incerca sa schimb odata modulul. Doar ca, de data aceasta o voi face intr`un service pentru a primi garantie...asadar...in conditiile de fata...tot la 2-3 luni ma voi prezenta cu aceeasi problema.Multumesc!
  5. Buna seara din nou!...am revenit cu matizul meu care, de la o vreme are numai probleme. Mentionez ca acum aprox. un an si doua luni, cu ajutorul acestui forum am reusit sa fac un diagnostic pentru bubele matizului. Deci...acum un an si doua luni am schimbat tot ansamblul distribuitorului (daduse coltul modulul optic). Acum doua luni...aceesi problema asadar iar am schimbat ansamblul complet. Saptamana trecuta...spre disperarea mea...iar a dat coltul modului optic . Am verificat daca a murit utilizand o camera foto pentru a vedea lumina ledurilor care ba luminau...ba se opreau. E posibil sa fie atat de prost facute incat sa se prajeasca atat de repede sau poate exista alti senzori/componente care sa influenteze functionarea modulului?
  6. Fise, bujii, filtru aer ai verificat?...pot fi multe cauze pentru care motorul sa nu aiba putere...de aceea, daca nu iti apar pe tester erori ale ecm...si nici nu ai portofelul foaarte gros sa il dai mecanicilor sa rezolve problema, trebuie sa iei totul pas cu pas. -Daca ai un voltmetru, verifica impedanta fiselor (<10 kohmi e ok) -Bujiile sa nu fie inegrite, distanta intre electrozi 0.8-1 mm(eu folosesc 1 mm si e foarte ok) -Filtru aer...sa fie cat de cat curat
  7. Am rezolvat iar problema...tot senzorul optic era. Cu parere de rau declar ca in ziua de azi nimic nu se mai face cu seriozitate...totul e repezit si de proasta calitate.
  8. In principiu...accesul la pini il am doar daca ii desfac carcasa de plastic a mufei(procedeu care nu poate fi facut doar dupa deconectarea mufei). Plus ca am verificat daca sunt intrerupte pe undeva cablurile de legatura intre senzorul optic si ecm, ecm injectoare...etc...iar pentru aceasta manevra nu era necesar sa fie conectat ecm asadar l`am demontat din comoditate...
  9. Am scos si mufa...altfel nu aveam acces la terminale. Am urmat si pasii adecvati: -am deconectat bateria, am demontat mufa iar apoi am conectat bateria la loc, reset ecm si idle learn.
  10. Am stat putin sa ma gandesc si am ajuns la aceeasi concluzie cu cristiangabi. Azi...am mai facut o "diagnoza" pentru a verifica legaturile dintre senzorul optic si ecm...si sunt ok. Singur lucru care m`a lasat confuz e faptul ca: -in momentul in care pun contactul, la terminalul 33 al ecm (semnal unghi arbore cotit) ar trebui sa am o tensiune intre 0->5 V. Eu am avut 0 V. In momentul in care actionez demarorul ar trebui sa scada la 2 V. Eu am avut 5 V. Daca e in regula semnalul, inseamna ca problema e ecm (o problema foarte mare deoarece e costisitor). Deci...as vrea sa stiu daca sunt valori normale trimise de senzorul optic...
  11. Senzorul IAC e responsabil pentru turatia la relanti ( mai ales cand e motorul rece)...am si eu aceasta problema cand deconectez bateria sau decuplez ecm. In momentul in care pornesc masina, relantiul oscileaza in turatii dar dupa cateva zile isi revine.
  12. totusi...daca ar fi defect modulul de aprindere, nu ar sesiza ecm si in concluzie sa se aprinda "check"-ul?app...nu am ulei in delco...am desfacut modulul, l`am curatat cu spray de contacti...oricum nu era ulei...
  13. am ajuns la o concluzie...pare a fi tot senzorul optic de vina. Singura problema e faptul ca, data trecuta cand s`a stricat a dat semne din timp...plus ca, in momentul in care porneam demarorul, ecm sesiza infunctionalitatea senzorului si aparea martorul check...lucru care acum nu se intampla.
  14. adica garnitura...cea de pe noul delco era prea mica si curgea mult ulei...am schimbat`o cu cea de pe vechiul delco si a fost ok...pana a inceput iar sa curga...dar acum curge prin interior...inainte curgea printre delco si motor. totusi...nu stii care ar trebui sa fie valoarea fiselor pt a fii in parametrii normali?...adica impedanta
 

×
×
  • Create New...