Jump to content
 

tester5

Membru
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About tester5

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    2001
  1. Ce stiu e ca pe ecran la relanti trebuie sa ai 0,30 la relanti si 0,35 la turatie peste 2000 rot/min iar azi am picat a treia oara la turatie itp ul si nu stiu ce sa-i mai fac
  2. Sheet aaa si are cineva idee cam ce dimensiune ar trebui sa aiba gaura respectiva? sau diuza
  3. Salutare, care puteti sa-mi spuneti si mie ce se intampla daca din greseala am majorat gaura de la portul nr 2 din imagine? si eventual ceva explicatii, nu de alta dar deja ma mut la baieti pe stad la ITP ca tot pica noxele
  4. plusul il verifici cu un bec si vezi daca se aprinde ca dupa plusuri cu aparate electronice am tot umblat eu 2 zile si la masuratoare erau acolo dar cand cuplam un consumator dispareau complet
  5. Buna Calin releul este in cutia de sigurante de la motor
  6. S-a rezolvat cu frana. A fost lichidul de frana de proasta calitate.Initial cand l-am bagat in sistem avea culoarea alb galbui iar cand l am scos era rosiatic .A fost inlocuit cu unul de firma si efectuate probe cu si fara abs.Surpriza zilei a fost cand am pus niste lichid de frana(acela inlocui "facut in germania") intr-o cratita pe foc si... a inceput sa faca bule de gaz,uups.
  7. AM aerisit din nou toate conductele de frana si am gasit o groaza de bule de aer.Si totusi de unde
  8. 1. pompa este ok verificat garniturile,schimbate,aerisit pompa= degeaba va continua
  9. La un moment dat am facut si la abs aerisirea...mai rusesc sistemul dar poti provoca abs ul sa se activeze suspendand puntea fata si calcand frana cand are peste 8 km/h.Merita incercat.Daca nu si nu, dau pompa jos si caut defecte (nu am compresor dar cred ca se vad garniturile daca sunt ciupite) Cris06- am cutie de viteze automata, nu am ambreiaj separat. Scuze, nu am specificat Va multumesc pentru raspunsuri, maine daca am putin timp liber incerc sa fac aerisirea.
  10. ceva proba care se poate face? nu de alta dar parca nu ma dau banii afara
  11. De la jumatate in jos franeaza dar pana la jumatate nimic. Dupa schimbarea lichidului imi tinea de la 1 cm.
  12. Buna ziua, Sambata am aerisit franele si totul a decurs ok pana azi cand am franat mai puternic si a intrat abs-ul, dupa care pedala tine aproepe de pedalier...lichid de frana este si nu vad sa scape pe nicaieri.Ceva idei?
  13. Buna Catapkz, tind sa cred ca de la sonda lambda au fost problemele,am schimbat sonda cu una universala bosh si cred a este ok.Nu am mai avut probleme.Mecanicul mi-a zis ca este buna ,ca inca functioneaza in parametri dar din ce am mai citit in mod normal cea mai buna citire se face cu osciloscopul si cum ai nostri nu au asa ceva(eu nici atat) am trecut-o in rezerva
  14. Buna Catapkz, traseu Constanta-Busteni-cabana Diham(nu recomand ) Busteni-Brasov -Busteni-Cabanea Balea lac(Transfagarasan) -Arieseni-Cluj Napoca(pe la Tarnita -traseu de...pierdut teava de esapament)-Brasov-Constanta= consum 6,3% cu aer conditionat cam 50% din traseu-masina plina de bagaje.Consumul facut din full in full traseu de munte cu multe santuri si gropi - capac cutie de viteze spart-reparat la Sinaia -teava de esapament pierduta pe traseu intre Arieseni si Cluj Napoca Concluzie: Recomand Nubira-masina fiabila
  15. Eu personal m-am orientat catre o masina care a avut accident ( 70% sanse sa fie ok catalizatorul, avand in vedere ca era in miscare ).Sunt de aceeasi parere cu Salex, e mult mai bine sa iei piesa noua dar daca nu-ti permiti si ai nevoie de masina... Ps acum am vazut locatia ta din profil, daca sunt liber sambata poate aruncam un ochi la masina ta Salut Bobote, canistra de vapori este in spatele masinii partea dreapta jos (are un scut de tabla peste, prins cu 3 suruburi-pregateste-ti wd-ul )
 

×
×
  • Create New...