Jump to content
 

NickuCUO

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About NickuCUO

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Targu Jiu
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    GJ 03 CUO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare tuturor, Am și eu o problema care persista de vreo 3 ani însă în ultima perioada a început sa își facă simțită prezenta în fiecare zi. Am un Aveo 2011 1.4 101cp cu vreo 60000 km iar la prima pornire îmi face probleme. Concret pompa amorseaza 2-3 secunde, mașina pornește bine însă relantiul este pe la 600 rpm se aude clar ca se chinuie iar dacă încerc sa accelerez scade mai tare relantiul. De regula după 2-3 secunde de funcționare o opresc și o repornesc iar pe la a 3-a încercare deja pornește turata spre 1500 rpm și coboară imediat în turația normala de ralanti însă dacă plec de pe loc imediat începe sa bâlbâie si ba merge, ba nu are vlaga. Am pus un Elm327 și am observat ca atunci când motorul are undeva la 30 de grade deja totul e normal, ralantiul e ok iar motorul funcționează corect. Menționez ca am și GPL pus pe mașină din 09.2018 însă pe gaz nu face fente deloc. Dacă este sa fie GPL-ul pe auto, astăzi spre exemplu la 30 de grade temperatura afara am pornit-o de 3 ori (2 cu ralanti nașpa și a 3-a încercare ok) când am dat sa accelerez a scăzut turația pana spre 400 rpm iar cum a întrat gazul instant sa dus la 780 rpm cu o funcționare perfecta. Mașina mi se pare destul de înceată în ultima perioada accelerând parca mai greu. Consumabilele le schimb anual, km nu fac mulți. Am avut o singura eroare în cei 9 ani BANK1 SENZOR 2 și am înlocuit sonda lambda 2 de 2 ori (inițial una la 310 lei cu care pornea perfect, se accelera perfect pe liber însă încercând sa plec de pe loc nu avea vlaga deloc iar mai apoi cu una originala la 700 lei cu care are aceleași simptome ca la început însă nu mai sta Check engine aprins). Măsurată sonda de pe mașină nu avea rezistenta deloc. Mașina am dus-o la unul din cele mai bune service-uri din Târgu Jiu însă au pus doar tester-ul pe ea și nu are erori, au observat ca are un mers galopant însă sigur e o problema mecanica la una din supape stricata de GPL (nu știu ce sa zic, mașina având comportamentul asta și înainte de GPL...comportament care e temporar după care merge perfect). Ce credeți ca ar putea sa fie?
  2. Salutare tuturor, Am și eu o problema care persista de vreo 3 ani însă în ultima perioada a început sa își facă simțită prezenta în fiecare zi. Am un Aveo 2011 1.4 101cp cu vreo 60000 km iar la prima pornire îmi face probleme. Concret pompa amorseaza 2-3 secunde, mașina pornește bine însă relantiul este pe la 600 rpm se aude clar ca se chinuie iar dacă încerc sa accelerez scade mai tare relantiul. De regula după 2-3 secunde de funcționare o opresc și o repornesc iar pe la a 3-a încercare deja pornește turata spre 1500 rpm și coboară imediat în turația normala de ralanti însă dacă plec de pe loc imediat începe sa bâlbâie si ba merge, ba nu are vlaga. Am pus un Elm327 și am observat ca atunci când motorul are undeva la 30 de grade deja totul e normal, ralantiul e ok iar motorul funcționează corect. Menționez ca am și GPL pus pe mașină din 09.2018 însă pe gaz nu face fente deloc. Dacă este sa fie GPL-ul pe auto, astăzi spre exemplu la 30 de grade temperatura afara am pornit-o de 3 ori (2 cu ralanti nașpa și a 3-a încercare ok) când am dat sa accelerez a scăzut turația pana spre 400 rpm iar cum a întrat gazul instant sa dus la 780 rpm cu o funcționare perfecta. Mașina mi se pare destul de înceată în ultima perioada accelerând parca mai greu. Consumabilele le schimb anual, km nu fac mulți. Am avut o singura eroare în cei 9 ani BANK1 SENZOR 2 și am înlocuit sonda lambda 2 de 2 ori (inițial una la 310 lei cu care pornea perfect, se accelera perfect pe liber însă încercând sa plec de pe loc nu avea vlaga deloc iar mai apoi cu una originala la 700 lei cu care are aceleași simptome ca la început însă nu mai sta Check engine aprins). Măsurată sonda de pe mașină nu avea rezistenta deloc. Mașina am dus-o la unul din cele mai bune service-uri din Târgu Jiu însă au pus doar tester-ul pe ea și nu are erori, au observat ca are un mers galopant însă sigur e o problema mecanica la una din supape stricata de GPL (nu știu ce sa zic, mașina având comportamentul asta și înainte de GPL...comportament care e temporar după care merge perfect). Ce credeți ca ar putea sa fie?
  3. Salut, Am un Aveo din 2011 si in seara asta am observat ca dupa ce am scos CD-ul ca nu mai vrea sa mai primeasca alt CD. Daca apas EJECT se aude sunetul normal, dar de primit Cd-ul nu vrea. Cand am luat masina am platit garantie extinsa pana la 5 ani, iar masina face 4 ani in vara, deci, in cazul in care nu isi revine se rezolva pe garantie sau trebuie sa platesc eu totul?
  4. Salut, 7000 km si deja am facut buba . Astazi am observat o balta de antigel sub masina in garaj. Masina sta de 2 saptamani in garaj si am pornit-o din 2 in 2 zile ca a fost ger. Nu stiu daca curge cand e pornita sau cand e oprita, problema e ca mi-a scazut nivelu sub minin. Se vede urma de anitgel cum curge pe galerie (imbinarea dintre teava tobei mici si "saxofonu" (galeria). M-am bagat sub ea si se vede sub aparatoarea aia de galerie o teava orizontala pe care e o picatura de antigel (spatiu sa ajung la ea nu este dar am bagat surubelnita acolo in picatura aia si e dulce). Acolo e buba? ...la teava respectiva sau se prelinge de la pompa? Masina e in garantie da service-ul e la 300 km (dus intors). ce ii fac?
  5. salut! Am un aveo, are 1400 km si e babaciune rau pana in 2500 de ture (nici dupa nu e prea fasneata), dar sub 2500 ma rog de ea. Consumul nu e mare. Sa resetez ECM sau s-o mai las? Mersi
  6. salut Scuze daca e offtopic dar...am un aveo (nou) si pentru iarna am o pereche jante de Super Nova (nefolosite) pe 13" (4 prezoane) si as vrea sa le incalt pentru iarna. Se potrivesc(aia de la Chevy au zis ca nu ca "Chevy are distanta intre prezoane diferita")? Daca a pus cineva astept raspuns!
  7. am ales... aveo 1.4 LS+ masina e buna. au inceput banchetele sa scartaie de la 700 de km da le-am rezolvat. butonul de inchidere stanga fata scoate un scartait usor (depinde de muzica). COnfort /spatiu de depozitare/audio/interior toate fara a avea nimic de reprosat! In concluzie e buna da parca nu are 101 cai e cam putoare nu e fasneata . Consum undeva intre 6.7 si 7.3 combinat urban/extraurban/drum de tara(rau).
  8. Salut, sunt nou pe aici si nu stiu daca postez unde trebuie, totusi vreau sa stiu parerea voastra. Zilele urmatoare o sa imi cumpar un Aveo si nu stiu ce motor sa aleg 1.2 16v vs 1.4 16 v. Care e mai buna la consum, reprize mai bune...dar in principal consumul. Mersi
 

×
×
  • Create New...