Jump to content

van den plas

Membru
  • Content Count

    335
  • Joined

  • Last visited

About van den plas

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Espero 1.5 GLX AC/AT GPL ; Dacia 1310
  1. Ar fi vrut ei sa fie in realitate. Din pacate insa e pentru prima oara in istoria de peste 2 ani a eRepublik, in care suntem atacati pe teritoriul national si pierdem una dintre provinciile istorice, Crisana. A fost o vreme in care eRomania era cea mai puternica tara din eRepublik, cucerise Rusia si pentru putin timp reusise sa stearga si Ungaria de pe harta. Atunci insa ungurii au avut o reactie extraordinara, mii de jucatori devenind cetateni in eUngaria, asa ca in prezent ei au o populatie de peste 16000, in timp ce noi avem mai putin de 11000 de locuitori. Acum cand si noi suntem intr-o situatie dificila, sper ca si romanii sa dea dovada de o mobilizare cel putin la fel puternica. Hai Romania !
  2. Azi dimineata la ora 9,30 eUngaria a atacat miseleste eRomania. O jumatate de ora mai tarziu aliatii lor bulgari, au atacat Dobrogea. Se asteapta si un atac al sarbilor in Banat. Acum e momentul sa-ti ajuti tara, in poate cel mai important razboi pt. eRomania, din ultimii ani, din lumea eRepublik. Daca vrei sa te inrolezi, ca sa nu lasi ungurii sa ne stearga de pe harta, poti folosi invitatia de mai jos : http://www.erepublik.com/ro/referrer/Von+Rammstein
  3. A mai cumparat (schimbat) cineva, filtru de cutie pt. Espero, in ultimul an ? "d3ss3nn3" stiu ca facuse operatiunea asta anul trecut. De fapt cred ca e singurul despre care stiu ca a schimbat filtrul acesta, la Espero.
  4. N-are cum sa intre atat de mult ulei, cu siguranta ti-a pus mai mult decat trebuie. Daca nu se pricepea, ar fi trebuit sa vada cat ulei s-a scurs din cutie si sa puna si el tot atat.
  5. Pana la urma , a incheiat cineva un asemenea contract de publicitate ?
  6. Injectoarele de Megane costa 150 lei, cam tot atat cat cele pt. motorul DOHC de 1.5. Mai indicate decat cele pt. motorul de 1.5 sunt insa injectoarele pt. motoarele de 1.8 si 2.0 de Espero, care au o singura diuza, mai mare, ce se va infunda mai greu in cazul in care se merge pe gaz.
  7. Sper ca mai tarziu; parca pe la alte marci n-am auzit de asa multe cazuri de injectoare infundate, ca la Daewoo.
  8. Ar fi bine sa fie asa cum zici tu. Din pacate realitatea este alta, cel putin pt. pentru injectoarele cu doua diuze, de pe motoarele DOHC. Eu ca sa am injectoare cat de cat acceptabile, ajunsesem sa merg in proportie de 25-30 % pe benzina, iar daca mergeam cativa zeci de km doar pe gaz, se simtea ca s-au infundat injectoarele si dupa aceea trebuia sa merg cam tot atat pe benzina ca sa se desfunde.
  9. Am montat ieri injectoarele de Megane, dupa care am aplicat procedura de " reset ECM, idle learn, pt. cutii automate". Rezultatul a fost spectaculos, masina merge acum mai bine decat a mers ea vreodata, cel putin de cand o am eu, de la 43000 km. Accelereaza mult mai bine, zgomotul motorului s-a mai diminuat, iar pornirea aerului conditionat nu ma mai penalizeaza la fel de mult ca pana acum. Chiar am calcat-o mai mult ca de obicei, ca sa nu se obisnuiasca lenesa si pt. ca acum tentatia de a conduce sportiv e evident mai mare. Deci transplantul pot spune ca s-a efectuat cu succes, iar motorul opel nu a respins injectoarele renault. Acum ramane de urmarit in timp evolutia postoperatorie a pacientului, in special daca se vor infunda la fel de repede, din cauza gazului, ca injectoarele originale. Consumul nu cred ca voi avea ocazia sa-l masor prea curand, dar stiu ca ar trebui sa mai scada.
  10. Asta va fi primul lucru pe care-l voi face dupa inlocuirea pompei de benzina.
  11. Timpul de injectie il regleaza calculatorul, iar injectoarele se potrivesc pe galerie. Operatiunea de schimbare a injectoarelor au facut-o pe mai multe masini, dintre care si cateva taxiuri cu instalatii GPL, care au ajuns si la o suta de mii de km fara sa aiba probleme cu infundarea injectoarelor. In plus motoarele se pare ca trag mai bine, iar consumul e ceva mai scazut. Astazi am verificat debitul pompei de benzina, care a scos cam 1,3 l intr-un minut, fapt ce l-a facut pe mecanic sa amane inlocuirea acesteia, urmand sa vada daca dupa schimbarea injectoarelor problema persista. Din pacate problema n-a fost rezolvata o data cu schimbarea injectoarelor, asa ca maine voi inlocui si pompa, dupa care voi reveni cu impresii despre comportamentul injectoarelor de Megane (bineinteles pe topicul dedicat injectoarelor).
  12. Nu mai porneste pe benzina. Initial a pornit greu si m-am chinuit sa turez motorul ca sa treaca pe gaz si sa pot ajunge acasa. Dupa aceea n-a mai vrut sa porneasca deloc pe benzina si am facut-o sa porneasca direct pe gaz. Astazi trec pe la mecanic ca sa-mi confirme daca pompa este de vina. Oricum aveam programata schimbarea injectoarelor cu unele de Renault Megane.
  13. Se pare ca m-a lasat iar pompa de benzina, dupa numai 21000 km, de cand o schimbasem. Mecanicul zice ca poate sa fie din cauza mersului pe gaz, dar eu cred ca am luat teapa, pompa fiind adusa de un alt mecanic, care a pretins ca piesa este noua. Este posibil ca pompa sa se duca mai repede de la mersul pe gaz, in conditiile in care am avut grija ca nivelul benzinei din rezervor sa nu scada niciodata la mai putin de o treime ?
  14. Si eu sunt curios unde ai gasit filtru pt. Espero cu 150 lei si daca iti mai amintesti, m-ar interesa si unde era produs. Aceste filtre se gasesc foarte greu (cele mai multe magazine nu avusesera niciodata asa ceva), iar pretul lor stiu ca era mult mai mare decat al celorlalte filtre de la cutiile automate Daewoo. Unde am gasit eu (la Nicu Barbu), aveau unul mai "ieftin" ce costa peste 300 lei si altul mai scump, la peste 600 lei.
 

×
×
  • Create New...