Jump to content

djnasty

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About djnasty

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    '97
  • Nr. Inmatr.
    CT-18-CVS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut! Cu niste arcuri/telescoape pentru espero 1.8 nu poti sa ma servesti? Multumesc!
  2. A fost doar pompa de ambreiaj. Macar am gasit un mecanic bun. Multumesc tuturor pentru sugestii!
  3. Am fost la un mecanic recomandat de cineva (care se presupune ca a lucrat la Daewoo) si i-am prezentat situatia. Mi-a spus ca ar putea fi multe din ansamblul ambreiajului si ca nu isi poate da seama decat cand nu este in stare de functionare. Nici o problema! Vin imediat. La prima pedala la podea a cedat. Prima oara banuia cilindrul hidraulic. A spus ca trebuie sa il scoata si sa il curete. Dupa ce a cedat a zis ca 99% e pompa de vina. I-am spus ca daca ma ia din reparatie in reparatie o las la el in garaj si ii dau foc ca nu am ajuns sa muncesc exclusiv pentru masina. Omul m-a inteles si m-a asigurat ca pompa este de vina. Am fost si am luat o pompa de cielo (pe care din fericire o pot returna in cazul unei eventuale rasuciri de situatie) si acum sper. Doar de la doua persoane am auzit ca ar fi pompa, cu toate ca este un fenomen foarte rar intalnit la Daewoo din cate am inteles.
  4. Nici nu stiu ce sa zic. Cred ca o s-o pun pe cric cu un prieten (fost mecanic) si sa ma orientez inainte sa cumpar piesele. Intre timp tot asa mi s-a intamplat. La capatul cursei era putin tare, am apasat sa vad daca cedeaza si iar s-a inmuiat pedala de tot. Aceeasi operatiune: desfacut supapa, presat bratul ala care impinge pistonul si strans dupa ce nu mai iesea aer. Merge din nou dar tot se simte ca agata pe undeva. Probabil ma va lasa iar, ca de obicei se intampla odata la doua zile. Macar mai trag de ea pana strang bani de reparatii. Dj_Dark poti fii putin mai specific la ce ar trebui sa fac? Poate merge varianta ta. Sunt mai mult ca sigur ca daca o bag in service e foarte probabil sa schimbe tot kit-ul inainte sa ia in considerare altceva, pentru ca nu cunosc pe nimeni destul de bine si nici eu nu sunt mecanic innascut. Deci astea sunt simptomele: pedala agata si cand o fortez pierde forta hidraulica, nemaiactionand bratul. Multumesc pentru sugestiile care mi le-ati prezentat pana acum. P.S. Mentionez ca nu se simte nici un miros suspect in masina sau in compartimentul motor si nici nu se aud sunete neobisnuite
  5. Salut! Sa va povestesc ce mi s-a intamplat, poate ma puteti ajuta cu niste sugestii. In ultima perioada, pedala ambreiajului ramanea foarte rar agatata putin, fara sa ramana blocata. Initial am crezut ca agata in pres. Acum doua zile, mergand in conditii normale, imi agata, se intareste pana la jumatatea cursei, dupa ce apas ambreiajul revine in pozitia initiala si se impietreste, dupa care la 2-3 tentative isi da drumul de tot, ramanand pedala doar in arc. Si oprita si pornita intra in viteze. Practic ambreiajul ramasese blocat cam la 80% si se tura in gol, avand cuplu foarte mic. la 50m de mers asa in treapta a 2'a s'a intarit pedala, dar tot ramasese blocat pe la 20% pentru ca incepuse sa miroasa si tragea mai greu. Ce am facut: am apelat la o ruda nu prea priceputa cu ambreiajul hidraulic, am improvizat o aerisire la fata locului, pedala murind din nou. De data asta nu mai intra in viteze cu motorul pornit, deci am mers cu treapta a 3-a(extraurban) pana la un service de cartier. Acolo baietii nu prea ma intelegeau ca masina si-a revenit intre timp, dar dupa aerisire a murit din nou. Ei deja se pregateau sa schimbe kit-ul de ambreiaj. I-am convins sa forteze putin pistonul hidraulic de langa ambreiaj, iar dupa cateva pedale si fortari manuale ale pompei si'a revenit, ramanand pedala in aer 1cm. Am mers asa cu ea pana a doua zi, cand din nou s-a intarit si s-a inmuiat. Asteptand pe cineva sa ma tracteze, am facut urmatoarele: Desfacut surubul de aerisire, dat 2-3 pedale pana a tasnit lichidul hidraulic, strans la loc. Pedala si-a revenit fara prea mult joc in gol. Am luat-o frumos spre service, cu gandul ca trebuie sa dau o suma de bani care ma lasa lefter in perioada asta, dar si-a revenit la normal, ca atunci cand nu aveam probleme, cu o singura sesizare. Cand ridic talpa de pe ambreiaj, parca revine cu 5% mai greu ca inainte. Ce credeti ca e? Pompa, rulmentul, discul, placa.. Astept orice fel de sugestii. Poate reusesc sa scap mai ieftin decat mi-au precizat mecanicii. Multumesc anticipat!
  6. Am rezolvat'o atunci, dar n'am avut timp sa mai intru pe forum, decat acum cand am alta problema.. Ca sa actualizez situatia, pentru eventualii ghinionisti, cand mi s'a rupt cureaua am avut de achitat 460 lei la un service autorizat pe urmatoarele: curea, rola si manopera. nu stiu daca am dat bine sau nu. Acum m'a lovit ambreiajul, dar caut o sectiune adecvata. Multumesc din nou pentru asistenta
  7. Am dus-o pana la urma pe Baba Novac la o cunostinta. Omul mi-a zis ca ii pune curea si sa ma rog sa porneasca, dar e mai nasol ca am dat la cheie. Insa mi'a spus ca intradevar mai mult de un tachet si o supapa doua nu ar trebui schimbate, asta in cazul rau. Acum sper.. Mersi ZDN pentru informatii. Cumva ala de la Delfinariu e dupa depozitul ala de materiale de constructii pe dreapta, cum vii dinspre lac?
  8. Salutare tuturor! Sunt detinatorul unui Espero 1.8 SOHC si aseara am constatat o bataie regulata sub capota. Sunetul se auzea din zona distributiei si am sesizat miscarea oscilatorie a curelei de distributie, capacul de protectie fiind demontat. Era noapte, nu vedeam bine care e situatia si am incercat azi dimineata sa o pornesc. A pornit dar s-a oprit dupa 3 secunde. M-am gandit ca e motorul rece si am incercat doua reprize de 0.5 secunde sa dau la automat. Sunetul nu era specific electromotorului care mai face figuri din cand in cand, am deschis capota si am realizat ca, cureaua e rupta. Acum am auzit pareri impartite, cum ca motoarele SOHC sunt mai rezistente decat cele DOHC. Sper sa am noroc si sa nu se fi intamplat ceva iremediabil. Nu a facut motorul urat cand am incercat sa o pornesc, deci ma rog sa nu fie nimic grav. Azi o voi duce in service pentru o evaluare. Vroiam sa va intreb daca stiti mecanici buni in Constanta care sa nu-mi ia ultimul ban din portofel, eu fiind student o duc oricum de pe o zi pe alta. Ce imi recomandati? Piese din service sau piese de pe Poporului? Daca doamne fereste s-a bulit chiuloasa, care oricum am impresia ca este deja alezata, imi puteti recomanda niste firme de dezmembrari prin zona? Astept orice fel de sfat. Va multumesc anticipat, o zi buna!
  9. Da, e gri masina.. din pacate fara ABS. Astept salariul si vremea buna ca sa ma ocup serios de ea, in schimb am verificat fise, bujii, ulei, toate consumabilele etc. Poti sa'mi recomanzi niste oameni care lucreaza cat de cat ieftin si bun? Mersi anticipat.
  10. Salut tuturor! Detin si eu un Espero 1.8 ohc (GPL) si am o problema cu indicatorul sau cu termostatul. Daca las masina la relanti 15 minute, acul ajunge cam la 45%. Daca ma pun in miscare, scade si fluctueaza intre 15 si 30%. caldura baga cat de cat dupa 10 min de mers, dar are doar anumite momente in care sufla aer fierbinte. Mai am niste probleme la ea si sunt curios daca au vreo legatura cu temperatura apei, iar daca n-au, poate imi sugerati voi topicurile pe care sa-mi insir nelamuririle. -Relanti variabil [ Chiar aseara am constatat ca e mai serioasa problema decat credeam, pentru ca am ramas fara gaz si cand am trecut pe benzina varia turatia la relanti atat de tare, incat se oprea motorul la semafor si ajunsese sa moara imediat dupa ce o porneam, fiind nevoit sa calc acceleratia sa o mentin pornita. Am scos borna (-) si am resetat relanti-ul si ECM-ul, timp in care nu am lasat-o sa se incalzeasca (era deja cald motorul), ci am activat toti consumatorii de curent si combustibil - servofrana, servodirectie, AC, toate becurile aprinse etc. - sesizand variatiile turatiei si am observat ca dupa ce le activam si dezactivam, la a 2'a activare ramanea (mai) constant fata de prima oara. Mentionez faptul ca dupa resetare am condus foarte sportiv, chiar si cu pedala la podea pentru a obisnui motorul cu mersul mai activ. Mi se mai intampla in curbe sa moara motorul cand cutia e pe liber si am presupus ca are legatura cu relanti-ul. -La 2 zile dupa ce am luat masina mi-a cazut indicatorul benzinei. Prima oara m-am speriat, pentru ca facusem 50 km si indicatorul coborase de la 75 la 50%, ceea ce pe foaie inseamna un consum de 25%. In urmatoarea perioada, acul a tot variat intre 25 si 75% pana a cazut de tot si a ramas acolo. -Mai am o scurgere de ulei pe undeva pe la chiuloasa, dar nu cred ca are legatura cu problema de mai sus.
 

×
×
  • Create New...