Jump to content

madalinnd

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About madalinnd

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo EXE
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IL 59 MAD
  1. Salutare, Petru cine e intersat sa isi faca interfata pentru modulele Loveco prin USB, poate sa o faca foare usor si rapid (si ieftin) folosind un adaptor PL2303-USB-to-RS232-TTL-serial-converter (http://www.okazii.ro...mera-a169459331) si 3 fire conectate astfel: Adaptor Modul Loveco GND -> GND RX -> TX TX -> RX Atat. Se conecteaza rapid si merge fara nici o problema. Bafta !
  2. Salutare, Petru cine e intersat sa isi faca interfata pentru modulele Loveco prin USB, poate sa o faca foare usor si rapid (si ieftin) folosind un adaptor PL2303-USB-to-RS232-TTL-serial-converter (http://www.okazii.ro/componente-electronice/adaptor/pl2303-adaptor-usb-to-rs232-ttl-serial-converter-3-3v-5v-chipset-pl2303hx-stm-pc-avr-arm-echivalent-ftdi-232-firmare-routere-ddwr-camera-a169459331) si 3 fire conectate astfel: Adaptor Modul Loveco GND -> GND RX -> TX TX -> RX Atat. Se conecteaza rapid si merge fara nici o problema. Bafta !
  3. Salut. Scantei "dau" pe toata lungimea fiselor, nu numai cu masa pe traseul cel mai scurt. Nu se poate ca fisele sa fie intrerupte peste tot, de noi. Ma gandem ca motivul ar fi in alta parte...dar unde? Probabil ca bujiile nu descarca tot curentul venit de la bobina, dintr-un oarecare motiv. Ultima oara cand am verificat bujiile, aratau ok (acum doua luni). Sunt celebrele Champion RN9YC si au distanta 0.8 mm. Acum au ~ 10.000 km. O sa iau alte bujii noi sa vad cum se comporta fisele. De masurat, am tot masurat si re-masurat toate fisele pe care le-am luat pana acum . Sunt ok ca rezistenta si nu au intreruperi. Tesla am testat si am avut acceasi problema si cu ele, scoteau scantei cand se incalzeau. Acum am fise GM Pakard Electric CHT cu resistente cuprinse de 2,8 - 4,4 KOhmi, cumparate din magazin, puse dimineata, iar seara pe intuneric cand am ridicat capota, bineinteles, scantei, de toate felurile. As spune cu o oarecare convingere ca problema nu e de fapt de la fise, ci cel mai probabil de la bujii. Alte pareri?
  4. @cris06: Da, acela e codul (ZEF1142). Am avut si eu, insa am avut doua probleme cu ele: - mansoanele care veneau pe bujii nu erau fixe, ci se miscau pe fisa si practic nu etansau corect izolatoarele din ceramica ale bujiilor, ceea ce a permis ca aerul si umezeala sa intre la zona de contact bujie-fisa; - contactele fiselor, fiind din cupru, si datorita umezelii si aerului din acea zona, au coclit...si adio contact electric eficient.. Capatasera o culoare verde deschis (cred cea mai frumoasa culoare pe care am vazut-o vreodata), precum clantele de cupru de la mobilierele vechi. La partea cu bobina, fiind perfect etans, cuprul s-a mentinut "tanar". In schimb, rezistena era foarte mica, precum a mentionat si roctandrei. Au mers perfect, pana sa cocleasca cuprul. @roctandrei: Tu nu ai avut aceste probleme? Apropo, nu are nici unul din voi probleme cu scantei la fise? E o problema clasica . Am testat 4 tipuri diferite de fise (noi), si dupa o zi de mers in oras, noaptea se pot vedea scantei care ies din ele, pe toata lungimea lor (foarte spectaculos), mai ales la fisa 4 in zona bujiei, unde face scurt cu ganeria de evacuare. Strapung izolatia fiselor. Intrebarea magica e: chiar toate fisele, de noi, sa aiba problema asta? Mersi
  5. "Spark plug" ar fi denumirea produsului (fise bujii) si nicidecum firma producatoare. Vezi mai atent pe cutie/ambalaj, unde ar trebui sa apara scris numele producatorulul. Ca o completare a postului meu anterior, anul trecut in decembrie am achizitionat un set de fise ANAM, de care nu prea am fost multumit, simteam in continuare trepidatii in mersul motorului, iar in urma masurari am aflat ca au 10-11 kohmi primele doua cele mai lungi si 8-9 kohmi celelalte doua, ceea ce nu e prea ok daca am compara cu rezistenta celor standard CHT care au undeva intre 4-6 kohmi. Insa astazi am achizitionat un set de fise Tesla (cehe), pe care le-am masurat inainte sa le montez. Rezultat: prima, cea mai lunga, are 5,5 kohmi iar celelalte trei undeva intre 4,7-4,8 kohmi, ceea ce e mai mult decat rezonabil, lucru care se reflecta si in mersul motorului: mers rotund si trepidatii diminuate considerabil, aproape nesemnificative (ce se mai simte sunt probabil din cauza altor probleme). Eu sunt multumit de Tesla, pe care le recomand cu incredere pt Cielo E3.
  6. Salut, Am un Cielo Exe E3 din 2006, masina luata de noua. Anul trecut in decembrie, una din fisele standard (CHT), mai exact fisa nr 1, cea mai lunga, cu care a venit masina din fabrica, a cedat. Ca urmare, le-am inlocuit pe toate. Am cumparat un set de fise noi originale GM (made in Korea). Pot spune ca din acel moment motorul nu a mai mers la fel de bine. Nu mai mergea la fel de rotund. Se simteau unele intreruperi fine care apareau aleatoriu, si incomode. In vara, au aparut trepidatii permanente in mersul motorului la relanti. In luna octombrie, acestea s-au accentuat, fiind foarte evidente mai ales la volan si pedale. Dadea in nas la frana de motor. Nu mult mai tarziu, am observat ca sunt unele momente cand porneste "in 3", insa nu de fiecare data. Acum o saptamana, am verificat si constatat ca fisa nr 1 este intrerupta, mergea sau nu mergea. Am inlocuit-o cu fisa nr 2 din cele vechi (CHT), deoarece doar aceasta a ramas singura functionala din setul cu care a venit masina din fabrica. Tin sa zic ca masina porneste de 2-3 ori usor. Mersul la relanti s-a imbunatatit semnificativ. Accelerarile sunt mult mai line, ca si comportamentul motorului la franele de motor. Trepidatiile s-au diminuat, la fel ca si intreruperile enervante si aproape permanente. Concluzie: fisele "originale" GM nu au tinut nici macar un an, prezentand probleme inca de la inceput. Sunt constient de faptul ca n-o sa gasesc niciodata in comert fise identice cu cele standard (CHT) si avand aceeasi calitate. Sunt constient si de faptul ca de acum le voi schimba mult mai des. Iar cu fisele originale GM, m-am lecuit. Dupa ce am citit acest topoic, extrag urmatoarele variante de fise, care poti fi luate in considerare si care si exista in comert: - Tesla -> nu am gasit inca - Pakard -> nu am gasit inca - Parts Mall -> pe stoc in magazin la 80 lei - Anam -> pe stoc in magazin la 40 sau 50 lei - sunt sigur ca mai sunt si alte firme, insa pentru moment ma opresc aici. Am luat in considerare toate parerile de aici, cu toate ca unele sunt cam vechi (cativa ani in urma) si este foarte posibil ca in acesti ani, calitatea produselor sa fi scazut si mai mult. Eu as inclina pentru Tesla, insa cum nu am gasit pana acum in magazine, voi alege o alternativa temporara dintre Parts Mall si Anam. Voi face acest lucru din dorinta de a experimenta. Vreau sa vad diferentele in mersul motorului. Stie careva un magazin din Bucuresti unde pot gasi fise Tesla pentru motor E3? Multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...