Jump to content

Mavet

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Mavet

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. In sfarsit abia astazi am reusit sa pornesc Ticozaurul. Nu stiu ce-a avut insa am pus ceva bezina in ea si la a 2-a cheie a pornit in cele din urma. Multumesc de sfaturi tuturor.
  2. OK, merci Sergiu. Abia marti am timp sa ma ocup de ea. Va tin la curent.
  3. Salutare tututor forumistilor. Am si eu o problema si nu stiu de unde s-o apuc. Am un Tico ce a hibernat iarna asta (lipsa saboti de iarna), bateria buna scoasa si tinuta in casa sa nu se descarce etc. Astazi cand am pus bateria si am dat la cheie motorul nu porneste. Am incercat de mai multe ori si nimic. Din cate ma pricep eu parca se aude scanteia la motor (sunetul acela lung cand "dai" la cheie), dar nu porneste . De la ce ar putea fi? Cu ce sa incep sa verific? Multumesc tuturor celor care se vor osteni sa-mi raspunda.
  4. Buna seara! Nu stiu daca s-a mai pus intrebarea si-mi cer scuze de pe acum daca revin cu ea. De la un timp incoace aud un zgomot infundat la Tico ca si cum as conduce o masina de curse. Motorul si-a schimbat sunetul dintr-unul ascutit, intr-unul gros si infundat. De la ce ar putea fi? Daca mai doriti detalii le pot oferi...
  5. Multam fine tomis, pentru un raspuns competent.
  6. Salutare tuturor! Plimbandu-ma deunazi printr-un magazin cu de toate am dat cu ochii de aditivii pentru benzina si pentru injectoare si m-am gandit ce-ar fi daca le-as folosi si eu? Marturisesc ca ar fi pentru prima oara... Insa am mai multe nelamuriri (nu sunt un guru al mecanicii, insa sunt gata sa invat de la altii mai priceputi). Masina o am de mai putin de un an, de aceea intreb! Deci, pe scurt am un Tico SL an fabricatie 2000 Euro 2. Ce stiu sigur este ca are catalizator... 1. Este pe injector (injectoare) sau nu? Cum aflu asta? La ce sa ma uit? Am auzit mai multe pareri contradictorii... 2. Daca este pe injector (injectoare) pot folosi aditivul corespunzator de curatat? Ar putea dauna, ar putea ajuta? (Cred ca nu ar putea dauna in principiu, dar mai bine sa intreb...) 3. As dori sa cumpar atat aditiv pentru benzina cat si pentru injectoare (in cazul in care Ticozaurul meu are asa ceva). Le pot folosi pe ambele amestecate la acelasi plin? 4. Am citit pe aditivul de curatat injectoare ca se foloseste pentru motoare cu 4 cilindri (eu stiu ca Tico are doar 3). Trebuie sa caut unul special? 5. Ce aditivi mi-ati recomanda (atat pentru benzina cat si pentru injectoare in cazul rapsunsului pozitiv la intrebarea 1)? Sau le pot folosi pe cele produse de orice firma? Va doresc o seara buna!
  7. Salut! Eu am schimbat rulmentii pe spate la roata din stanga cu unii coreeni originali. Si da, sunt 2 la numar pe fiecare roata din spate (deci 4 la cele 2 roti spate). Total 34 RON pentru o roata. Eu i-am luat de la reprezentanta Daewoo din Drumul Taberei (vad ca esti din Bucuresti). Ii ceri sa-ti dea rulmentii pe spate (stie nenea mai bine ca noi).
  8. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Intr-adevar era cazut "U"'-ul de la butuc...
  9. Buna seara! Asta-seara am fost la cineva in vizita, si intorcandu-ma la masina am observat butucul (incuietoarea) de la usa soferului (fata, stanga) iesit in afara... Nu stiu daca a fortat-o cineva intentionat (pentru a fura ceva) sau din greseala a confundat masina cu a lui. Nu lipsea nimic si usa era inchisa! Cert este ca in jurul incuietorii nu se vad urme de fortare, gen surubelnita etc. Problema mea este cum fixez butucul la loc fara sa mai iasa cand deschid sau inchid usa... Apreciez orice fel de sfat! Cum este prinsa incuietoarea sau mai bine spus in ce?
  10. Multumesc mult! Ti-am urmat sfatul si intr-adevar (dupa verificarea tensiunii la intrerupator care era OK) am purces la desfacerea firului de +. Buba era la imbinarea din spate de la scaunul din dreapta. Mufa din plastic era topita...Asa ca am taiat firele si neavand alta mufa din plastic, le-am unit direct (am protejat totul cu banda izolatoare din belsug). Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate pentru sfat! Sarbatori cu bine!
  11. Buna seara! Am si eu o problema cu dezaburirea pe spate la Tico care nu merge! Am incercat toate solutiile posibile citite aici si in alta parte. Precizez ca sunt un novice in electrica, insa nu vreau inca sa ajung la service daca se dovedeste ca este o problema banala. 1. Verificat si inlocuit siguranta F12 (15A) aferenta dezaburirii, desi cea veche nu era arsa. 2. Masurat tensiunea la cele doua borne + si - (masa) scoase din rezistenata de dezaburire: doar 8,5 V (nu 12 V cum ar trebui! De ce nu stiu, poate imi spuneti voi...) 3. Pus papucii inapoi in rezistente si remasurat tensiunea pe retea: 0 V (am masurat ca la carte: -ul voltmetrului pe masa si +ul pe fiecare linie: 0 V) 4. Verificat fiecare linie cu voltmetrul si vizual. Nici una nu este intrerupta! 5. Butonul de dezaburire de pe panou se aprinde orange cand este apasat (aparent functioneaza fara probleme). 6. Papucii care intra in rezistenta sunt lipiti bine pe geam! Deci de ce nu merge dezaburirea, desi am tensiune pe cele doua fire, butonul merge si rezistenta nu este intrerupta. De asemenea de ce am numai 8 volti jumate la bornele care intra in rezistenta? Ce ar mai trebui sa verific sau sa curat? Din ce am citit dezaburirea nu are legatura cu niciun releu... Multumesc de atentie!
 

×
×
  • Create New...