Jump to content

Cocolino

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Cocolino

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/15/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    quasar_2006@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  1. Pentru cine mai este interesat de temporizare la stergatoarele Matizului am adaptat o schema imbunatatita respectiv temporizare reglabila la costuri cat mai reduse. Practic materialele necesare sunt un releu de temporizare de Cielo (cod 94788146), un releu (de ex. LMR1H-12D) si un potentiometru cu intrerupator inclus de 100k. Avantajul schemei este ca nu trebuie schimbata maneta stergatoarelor si face reglarea intervalului de temporizare, ceea ce este un plus considerabil. Functionarea este destul de simpla: la actionarea manetei pe viteza mica, daca contactul k este deschis, releul nu se anclanseaza si stergatoarele functioneaza in regim continuu (schema originala). La inchiderea contactului k, releul anclanseaza, contactul sau normal deschis se va inchide iar motorul pe turatia mica va fi alimentat prin temporizator. Fata de schemele anterioare, pe langa sectionarea firului de la pinul 5, mai trebuie sectionat si firul de la pinul 6 si legat pe contactele releului. Fac o precizare importanta: schema respectiva nu a fost implementata inca pe autoturismul din dotare, dar o voi face in curand. Iata si firele care vin in conectaor (editare din postarea colegului "edi"): - 1 - alb (subtire) - alimentare motor stergator spate - 2 - verde/negru (subtire) - alimentare + 12v pe motorul pompei spalatorului spate - 3 - rosu/galben (gros) - alimentare + 12v pe contact (siguranta F9) - 4 - rosu/galben (subtire) - alimentare + 12v pe motorul pompei spalatorului fata - 5 - albastru (gros) - contact intern din motorul stergatorului - 6 - verde/negru (gros) - alimentare motor turatie mica - 7 - maron (gros) - alimentare + 12v pe contact (siguranta F8) - 8 - violet (gros) - alimentare motor turatie mare - 9 - N.C. - nu este conectat
  2. De cateva zile ma chinui sa schimb furtunul de alimentare cu benzina al rezervorului la un Matiz si nu pot. De fapt problema nu ar fi furtunul de alimentare, ca la ala accesul este destul de usor, dar furtunul pentru vapori (cel putin asa banuiesc ca ii spune - care vine si intra aproape de busonul de umplere) nu stiu cum se poate scoate, ca intra undeva sub bancheta din spate Poate sa ma lumineze cineva?
  3. Cocolino

    Ungere/reparare Buton Usa...

    Am reusit intr-un final. Clema respectiva este intre inel si maner. Cu carpa nu am reusit sa o scot, in schimb, dupa departarea cativa mililetri a inelului de maner am reusit sa extrag clema.
  4. Cocolino

    Ungere/reparare Buton Usa...

    Incerc maine, ca acum se intuneca
  5. Cocolino

    Ungere/reparare Buton Usa...

    Cred ca eu sunt mai putin practic, dar nu reusesc sub nici o forma sa scot manerul de la geam de la usa din spate la Maty al meu. Am bagat carpa intre maner si capitonaj si am dat in toate directiile dar nu a uesit nici o clema. Stie cineva vreo smecherie sau are ceva poze, ca mie mi-e frica sa nu rup ceva daca trag mai tare?
  6. Nu prea vad pe unde pot intra frunzele, pentru ca grila de intrare este foarte deasa.
  7. Cocolino

    Inchiderea Centralizata

    Este foarte utila incuierea usilor in timpul mersului. Hoti sunt destui si pana te desprinzi tu din centura sa o iei la fuga dupa respectivul trece ceva timp, ca sa nu mai vorbim ca in timpul asta sigur lasi usile descuiate si te poate lucra un"complice". Cea mai simpla este incuierea automata a usilor dupa cca 10 sec de la pornirea motorului pe care cred ca o au toate alarmele (eu am un Eaglemaster)-are si facilitatea de a se incuia la prima apasare de frana, dar personal mie mi s-a parut incomoda. Pentru deschiderea usilor in timpul mersului eu mi-am pus un buton de inchidere centralizata de Solenza in locasul de langa maneta de viteze (langa frana de mana). Este foarte comod si nu trebuie sa actionezi telecomanda sau se te intorci la tamburusul de la usa ca sa descui. Sistemul functioneaza fara probleme de 2 ani ( si acelasi sistem il am si pe o Dacie berlina si merge la fel de bine
  8. Cocolino

    Mirosuri In Masina

    Am gasit in cele din urma pozitia evaporatorului cu pricina in Matiz. Pentru cine este interesat, vezi fisierul atasat.
  9. Cocolino

    Mirosuri In Masina

    Sa inteleg ca pot sa dau jos furtunul si sa bag acolo toata spuma? Sigur este vaporizatorul?
  10. Cocolino

    Mirosuri In Masina

    Cred ca l-am gasit, dar de ce nu este umed atunci cand merge AC? Am dat un tub de AIRCON si dupa cca 20 min cand am dat drumul la ventilator pe turatie mare nu mi-a iesit nici spuma nici apa nici pe aerisitori si nici furtunasul repectiv. Unde s-a dus atata spuma? Cumva in plasticul din care iese furtunasul se afla vaporizatorul? Acolo nu am dat cu spray pt ca mi-a fost frica sa nu fie altceva, dar teoretic daca acolo este vaporizatorul ma gandesc sa mai iau un flacon de spray, sa dau jos furtunul si sa bag acolo toata spuma. A mai incercat cineva chestia asta?
  11. Cocolino

    Mirosuri In Masina

    Caut cu disperare furtunasul de golire a condensului de la aer conditionat la Matiz. stie cineva pe unde este?
  12. Am un miros urat mai ales la pornirea venitatiei la MATIZ. Unde este furtunul pentru eliminarea condensului? Ma gandesc ca poate s-a infundat si se impute apa de la condens. Masina are doar 2 ani. Am vazut ca lumea vorbeste de tot felul de spume care se baga in instalatia de ventilare, dar se pare ca au efect doar pe termen scurt
  13. Cred ca am gasit rezolvarea. Intr-adevar parbrizul intra sub grila aceea de plastic, deci automat a fost data jos la montarea parbrizului. Am tras putin de furtunas (cam la balamaua din partea stg. a capotei) si, surpriza am ramas in mana cu un furtunas desprins. Am facut proba si, intr-adevar tasneste lichid la actionarea pompitei. Se pare in service-urile noastre iti rezolvi o problema si capeti altele.
  14. Am umplut rezervorul spalatorului acum cateva zile si observ ca acum nu mai iese nimic pe la tasnitori. Motorasul se aude mergand dar pe la stropitori nu iese nimic. Poate avea legatura cu faptul ca intre timp am avut masina in service pentru schimbarea parbrizului?La schimbarea acestuia se umbla la grila cu stropitori? M-am uitat prin grila aceea neagra si am vazut ca intrarea furtunaselor in cele 2 duze e ok, de asemenea un teu care se vede prin acea grila e ok. poate stie cineva daca mai sunt alte zone de imbinare unde ar putea fi o scapare si cum se poate ajunge la ele (eventual un desen schematic).
×