Jump to content

da(m)n

Membru
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About da(m)n

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/01/1981

Contact Methods

  • AIM
    dansparleanu
  • MSN
    dan.sparleanu@gmail.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sparleanu

Profile Information

  • Location
    Cluj
  • Din
    Cluj-Napoca
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti sedan 1.6 Platinum
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B-112853
  1. Daca ar fi EUR nu cred c-ar mai calca vreunu pe-acolo. Este vorba de RON.
  2. Revizia a 2-a facuta la Automobile Sibiu : 640 ron in care a intrat un test de frane si amortizoare ( aprox. 50 ron ). Fata de prima revizie s-au adaugat bujiile. Intrucat am doar 25kkm se pare ca nu a fost necesara schimbarea placutelor. Si-au mai marit tariful la manopera ( era 25 + tva acum e 40 + tva ) insa in rest la fel de amabili. Per total f. multumit. Masina parca trage ceva mai bine insa parca si suna mai tare
  3. da(m)n

    Consum Lacetti

    N-am mai postat de mult legat de consum . Ceea ce ma intriga este diferenta f. mare intre consumurile realizate de diversi colegi de forum. Propun ceva scurt si la obiect ( in genul www.spritmonitor.de: KM Consum mediu Tip traseu Benzina 22000 8.7% mixt MOL 95 din care: 13000 7.5% extraurban MOL 95 6000 11% urban MOL 95 Centralizam cumva datele de la sa zicem 10 forumisti si avem o medie reprezentativa pe suficient de multi km astfel incat sa nu conteze cate persoane au fost in masina, pe ce drum specific am circulat, daca a fost ploaie sau ceata etc. Teoretic, cine sare cu mai mult de 10% din media respectiva are o problema - fie el fie masina. Ambele pot fi rezolvate daca este dorinta. Chiar as fi curios de valori de consum ale altor posesori de Lacetti obtinute pe distante de peste 10kkm.
  4. Nu - bateria o schimbasem eu ca am crezut ca scap fara sa-i vad dar n-a fost asta. S-a exprimat ceva in genul (n-am inteles prea bine si ma cam grabeam ca am stat o ora pentru asta ) : "am resetat/resoftat cheia". Banui ca e mai degraba ceva soi de reset ... daca stiam mai multe spuneam.
  5. Pentru ca e normal ca la a doua revizie sa-ti schimbe bujiile. S-alea-s consumabile ... si ar trebui schimbate conform specificatiei producatorului
  6. Eu nu stiu cum se face ca problemele astea cu cutia se intampla doar in zona de "acoperire" a catorva service-uri. Am fost zilele trecute pe la service pentru ca nu mai batea cheia decat cativa zeci de cm - si nu vreau sa folosesc deschiderea decat din cheie ca altfel risc sa zgarii usa cu legatura de chei. Nu stiu ce au facut acuma merge mai bine ca si cand a fost noua masina. Pentru Lacetti diesel ofera garantie de 5 ani bara-n bara sau 250kkm. Sigur e o oferta pentru a-si face public noul model - dar - daca la 20k e aproape regula o caseta de directie - in 80-100kkm cat face omul "normal" in 5 ani - inseamna cam 4-5 casete. Cat poate costa o astfel de caseta? Sa luam cazul zic eu fericit cu 200E x 5 = 1000 E doar de-acolo. Mai punem si un set de telescoape care sigur se duc in timpul asta ... inca vreo 400. Ma indoiesc ca asta e media pe care mizeaza cei de la chevy ca si costuri in garantie. Cred ca acele casete de directie vor fi servite acelorasi clienti ( sau succesorilor lor la utilizarea masinii ) odata iesita masina din garantie. Eu as face in felul urmator: nu as spune ca masina este in garantie pana as obtine verdictul. Apoi - dupa ce am obtinut verdictul as spune ca ma duc sa fac lucrarea in alta parte pentru ca ei sunt prea scumpi - si platesc doar constatarea. Sunt curios daca vor face servicii unei firme concurente ... Sincer imi pare rau ca sunt unii nemultumiti - dar let's face it - nu cred ca se astepta nimeni ca aceasta masina sa nu aiba hibe. Ar fi fost bestseller daca n-avea. Eu deocamdata sunt f. multumit de masina. Parca merge mai bine ca in prima zi ... sa vedem - sunt fix la valorea fatidica de 20kkm .
  7. da(m)n

    Consum Lacetti

    Ai si tu dreptate - insa de-aia am spus si pe ce drum. Poate in sud sunt mai drepte - dar aici sunt multe curbe - sunt portiuni destul de mari unde nici ziua nu prea ai unde sa mergi mai tare de 80 - 90. Era vorba de consum nu de vitejii noaptea cu inca 3 oameni in masina de viata carora raspunzi.
  8. da(m)n

    Consum Lacetti

    Update dupa concediu O : 4200 km cu 344 l benzina de 95. 4 persoane in masina si portbagajul plin - mers repejor ( 150 km/h pe autostrazi, 100 - 120 DN-uri, si pante cat incape pe coasta marii Adriatice ) si evident folosind AC-ul non-stop. Ma declar f. multumit de prestatia masinii. Motorul trage decent desi era incarcata bine de tot si consumul s-a pastrat in limite decente. Daca n-ar fi fost aglomerat si foarte aglomerat la intarile pe autostrazi cred ca ar fi fost si ceva mai mic consumul. Pentru cei care nu scot consumuri sub 7% le recomand sa plece noaptea - mergand in ritmul lor - fara franari si accelerari aiurea vor scadea sub valoarea aia. Minimul atins de mine este 6% in iarna pe Cluj-Oradea facut noaptea cu 4 oameni in masina si bagaje - fiind noapte nu am depasit 120km/h.
  9. Nu - eu voiam sa zic ca ti se va cere sa schimbi uleiul la intervalul necesar. Ca l-ai schimbat tu la o data arbitrara e f. bine dar nu cred ca tine loc de schimbul obligatoriu de la revizie. Cel putin asta e parerea mea.
  10. @sebip Din ceea ce spui nu rezulta ca daca faci schimbul de ulei - se amana urmatoarea revizie pana la 15kkm sau 1 an . Tu ai facut prima revizie la 13kkm ( eu la 11kkm ) pentru ca a trecut un an - daca sa zicem luna asta vrei sa schimbi uleiul - ca asa crezi tu ca e bine - cand te duci la 28kkm sau 2 ani ce crezi - trebuie sa schimbi uleiul sau nu?
  11. Cum adica urmatoarea revizie e la 25000? Toata revizia nu consta doar in schimbul uleiului - daca tu faci revizia intreaga la 10kkm aia e iarasi problema ta. Dar de ex. daca tu schimbi uleiul la 10kkm - cand te duci la 15kkm sa-ti schimbe filtrele nu cred ca vor zice ca merge uleiul ala pana la 25kkm ... deci il vei schimba si pe ala pentru a pastra garantia. Eu asa vad problema si pare f. logic - nu ai vrea sa ai 2 date de revizie - una pentru filtre si una pentru ulei?! Care-i treaba cu inspectia caroseriei de pe ultimele pagini ale cartii de service? Trebuia sa-si puna stampila si acolo?
  12. @Sebip - cred ca ceea ce spunea Tolin este o recomandare de a schimba uleiul la 10kkm. Ei sunt obligati doar sa te informeze conform cu cerintele garantiei - care spune 15kkm sau un an. Daca tu vrei sa faci ceva mai repede e problema ta - la 15kkm ei tot iti vor schimba uleiul ( sa nu pierzi garantia ). In cartea masinii spune clar ca daca folosesti masina in regim sever ( porniri - opriri multe, drumuri scurte, etc.) sa se schimbe uleiul la jumatatea intervalului. Sper ca nu gresesc ca nu am cartea la indemana ...
  13. @sebip - chestia cu mersul cu consumabilele mele nu ma incanta - ar insemna sa le fac treaba eu - atunci ei la ce pana mea mai sunt platiti? Eu ar trebui doar sa dau cheile si sa astept la receptie - asa se face intr-o tara cu apa calda - la noi - nu e cazul. Sunt curios daca iti accepta acele piese - pentru ca acolo fiecare are versiunea lui - exact ca la functionarii publici : raspunsul este in fctie de cu cine ai vorbit ). Pe de alta parte vad ca-mi confirmi parerea proasta despre ei ... no comment. @root - acele reglaje / verificari nu intra in costul reviziei obisnuite - deci ei normeaza 3 ore doar schimbul ala de filtre si ulei / scanner pe masina si verificat bucsaraie etc. Dupa cum se si vede in devizul ce l-am atasat acele verificari au cost fix ( vezi steluta in dreptul pretului ). @tolin - deci ulei GM ar fi de tip Long Life si astealalte nu? Si ar trebui schimbat uleiul la 10kkm in cazul asta? Hmm ... maybe next time - acuma e pus uleiul. Ideea e ca si astia din Sibiu si cei din Cluj nu au zis nimic de GM doar de Castrol si Mobil. Oricum mai nesanatos mi se pare sa puna alt tip de ulei decat alta marca .
  14. @perfidus - mi se parea ca trage usor intr-o parte. Pe de alta parte la drumurile pe care le avem nu e suficient sa fie noua masina - directia se regleaza/verifica la sa zicem 5kkm. La fel cum ar trebui facut si cu echilibratul rotilor. Multi nu o fac si dupa 3-4 ani au carute - nu mi se pare tragic sa stii (sa ti se confirme) ca te poti baza pe masina in care-ti "risti viata zilnic" . Si da - convergenta nu era ok - si mai e ceva la unghiul de fuga pe spate unde au zis ca nu au ce face - nu era abatere mare. @sebip - pentru ca CEI DIN CLUJ SUNT CRETINI! Sau daca nu cretini sunt rau intentionati ori pe banii mei danseaza altii nu tot eu. In urma unui schimb de mailuri cu baietii de la Ecomax - am aflat ca ei pun ulei 10W-40 pentru ca ala e sintetic (dupa ce am cautat prin magazine este fix invers de cum zic ei - dar se presupune ca vorbesti cu specialisti nu cu niste oligofreni care cauta sa te aiba de client fidel ) ( si cu 50% mai ieftin ) - in loc sa puna ce a testat si recomandat producatorul. Ca sa nu mai zic ca cu scanerul in mana m-am contrazis cu seful de service asupra ce tip de motor am pe masina - el zicea ca de 1.4 eu ca am cumparat de 1.6 ... ma rog - si multe altele - am povestit mai pe larg anul trecut cand am avut accidentul. Personal nu m-a interesat pretul pentru ca fac max. o revizie pe an - la 520 ron cat am dat am pus benzina de 80 - deci nu asta a fost motivul. Motivatia a fost ca - la recomandarea (chiar in acest topic ) serviceului din Sibiu - am simtit si vazut ca oamenii aia au lucrat pentru mine ( contra cost evident ) nu mi-au facut favoruri ( asa cum cred 90% din mecanicii din tara asta ) tot pe banii mei. Una peste alta sunt multumit deocamata - pacat de drumurile de kkt din Romania - cu Europene cu o singura banda pe sens si multi teribilisti ...
×