Jump to content

livium

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About livium

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/06/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Suceava
  • Auto
    Daewoo, Dacia
  • Model
    Cielo GLE, Logan
  • An
    1995, 2007
  1. Mda... din pacate traim in tara lui "las' ca merge si asa!". Ce sa-i faci, fiecare e mare meserias. Ce s-a gandit ala, mai, daca e de opel tre' sa fie muult mai bun ca ala facut de coreeni. Nici un moment nu i-a trecut prin cap ca, poate coreenii nu-s chiar atat de prosti si au construit discul de ambreiaj pentru o masina cu o anumita greutate, un anumit cuplu motor si o anumita putere. Acum este si vina mea, pentru ca nu i-am dat peste mana mecanicului la vremea respectiva. Asta e... Nu-i chiar un capat de tara... Numai bine.
  2. Exact la fel face si al meu Cielo de cand i-am schimbat ambreiajul. Mi s-a recomandat sa pun unul de Opel, ca ar fi mai bun. Zis si facut... Acuma... imi dau seama ca mai bine puneam de Cielo, ca de atunci pedala e tare ca la batrana Dacie si smuceste. Asta e... m-am obisnuit cu ideea si am tot asteptat sa cada... dar inca mai tine... Sper sa-ti fie de folos. Numai bine.
  3. @mcrusu, ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu. Cu timpul antena se imbacseste cu mizerie si merge prea greu, caz in care, pentru a nu forta motorasul antenei care este comandat de un montaj electronic, nu auzi decat acel impuls de inchidere/deschidere. Eu am rezolvat problema cu un spay degresant de la Wurth, apoi WD40 si multa rabdare. Am fost nevoit sa desfac toata antena, ca era jale inauntru. Sper sa-ti fie de folos. Numai bine.
  4. Dorucioby, esti un fericit. Eu am un consum demn de un V8 sau chiar V12 . Mie la un drum dus-intors Suceava-Campulung (aprox. 130 km, pt cei care nu stiu) imi papa cam 13 litri de benzina. Nu vrei sa stii cat ia in oras... Aa.. precizez ca merg destul de linistit, nu-i dau jar.
  5. Salut! Motorasul de la geamul soferului, in ce stare este si la ce pret?
  6. Este senzorul MAP. Iti monitorizeaza presiunea in galeria de admisie. In functie de aceasta presiune si presiunea atmosferica, ECM-ul deschide mai mult sau mai putin injectoarele si, daca nu ma insel, controleaza si pasii IAC-ului.
  7. Sa inteleg ca si la mine cam tot aia ar fi rezolvarea problemei, adica alt kit de ambreiaj? Mentionez ca si la mine ambreiajul este mai tare ca cel de Dacie. Chiar nu exista vreo metoda de a-l regla? Parca nu-mi vine sa-l schimb doar pentru asta, dar, la ore de varf, prin oras, este foarte neplacut .
  8. MISU, si eu am avut astfel de probleme cu scantei pe la bobina de inductie. Am cumparat una noua, si tot asa imi facea. La fel ca si tine, nu-mi venea sa cred ca sunt fisele de la bujii de vina, deoarece erau si ele relativ noi(max 10000 de km). Verifica sa nu ai probleme doar cu o fisa, ca e suficient. Si mie tot greu imi tragea, uneori mai apareau si intreruperi. Daca facem cu mi-a zis ovi_jer de la inceput, si anume sa schimb fisele, nu mai dadeam bani aiurea pe o bobina noua. Acuma eu nu zic ca e sigur de la fise, in cazul tau. Sper sa-ti fie de folos. Numai bine.
  9. @CATA_ASD, batai nu ai la rotile din fata cand treci peste denivelari, sau cand iei vreo groapa? Pentru ca si mie tot asa imi tragea anul trecut, iar remediul a fost schimbarea pivotilor, bucsilor si a capetelor de bara (cam tot trenul fata ) si, evident, o reglare a directiei. Mai verifica si presiunea in roti, pentru ca, daca exista diferente, de asemenea masina poate sa traga intr-o parte. Cel mai bine e sa faci o vizita pe la un service, pentru ca nu-i de glumit cu directia.
  10. Azi am pus laptop-ul pe masina si am scanat-o cu MyAldl si cu Daewoo.exe. Atasez doua printscreen-uri cu rezultatele. In plus, am curatat si PCV-ul, care nu mai tragea nimic. Scanarile sunt facute dupa ce l-am curatat. Urmeaza ca zilele astea sa merg cu ea in service. Ovi, iti multumesc pentru raspunsurile tale si as vrea sa-mi mai spui ce parametri sunt "pe campi" din cele doua printscreen-uri. Inca odata, iti multumesc. O zi buna!
  11. In concluzie, un prim lucru ar fi sa mer la service sa verifice si sa curete, daca este cazul, injectoarele si sa schimbe filtrul de benzina, nu? Asta ar justifica si mirosul de benzina nearsa a gazelor de evacuare? Multumesc pentru raspunsuri.
  12. Nu mai stiu exact. Te-am intrebat pe tine cu ceva vreme in urma, si ai zis ca sunt ok, dar nu nemaipomenite. Stiu sunt recomandate NGK. Durata de injectie parca era de 5 ms (nu bag mana in foc). Maine imprumut de la cineva un laptop si pun scanner-ul pe ea. Filtrul de benzina cred ca ar trebui schimbat; are ceva km la activ. Rgulatorul l-am schimbat luna trecuta, deoarece se blocase cel original.
  13. Bujiile sunt Bosch, iar reglajul potentiometrului pe analizor a fost facut prin decembrie, dupa care am avut numai probleme (pornea foarte greu dimineata, consumul tot exagerat era). De cand l-am reglat la 600 mV, s-a rezolvat problema pornirii, in schimb consumul tot ala a ramas . Ceea ce e nou, e mirosul de benzina nearsa a gazelor de evacuare.
  14. Mai nou am si eu un consum demn de "inividiat": 15% urban . In plus, in spatele masinii miroase rau a benzina nearsa. Potentiometrul CO l-am reglat eu, pe scanner la 600 mV, fisele de bujii si bujiile au vreo 5000 de km, injectoarele au fost curatate cu ultrasunete anul trecut. Extraurban, cam 8 litri la suta; tot cam mult zic eu. Ce ar putea sa fie?
 

×
×
  • Create New...