Jump to content

chrysstyann

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About chrysstyann

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    PH 10 SCC
  1. Salutare, Am si eu un Cielo Exec an fab. 2000 si am o problema cu el. Roata din spate stanga este stramba (se vede in poza directia in care s-a strambat - spre interior)...de la cine am luat-o sustine ca a alunecat cu ea pe gheata si a lovit-o intr-o bordura (dupa pozitia rotii in acest moment este plauzibil raspunsul). As vrea sa ii schimb puntea spate pt ca uzeaza cauciucul probabil din aceasta cauza am si ceva probleme cu directia (trage stanga) dar ma confrunt cu o problema...nu gasesc punte spate cielo executive an fab 2000. Poate anul nu este obligatoriu dar, din cate stiu, puntea de pe Cielo nu se potriveste pe Cielo Exec la urechile de prindere pe caroserie. Cunoaste cineva acest aspect? ideea e ca am mai gasit undeva in bucuresti o firma care aduce din germania daewoo nexia/cielo si le dezmembreaza dar mi-e frica sa nu iau si sa raman cu ea ca nu se potriveste (am mai patit acest lucru). PANA LA URMA: Se potriveste sau nu de pe Cielo pe Cielo Exec???(fabricatie Romania, bineinteles, am auzit ca conteaza si acest lucru, diferenta intre unele piese Romania - Koreea). As lua una noua dar este scumpa: am vb la un magazin (sunt din Ploiesti) si mi-a comunicat pretul de ~1100 ron (ea e min 700-800 ron si cu transport pana in Ploiesti ajunge undeva in ~1100, mi se pare foarte mult....). Am luat legatura si cu o firma din Craiova si astept raspunsul lor, poate este mai avantajos sa cumpar de la ei si sa imi trimita prin curierat, ma gandesc la 700-800 ron + transport ( 15lei + x kg * 1.2 lei/kg) ). Ce ma sfatuiti, sau daca are cineva din dezmembrari! Multumesc. Tot folosind search-ul am omis sa ma uit in ce sectiune postez...voi nu prea aveti cum sa ma ajutati din moment ce topicul este deschis pentru chevrolet" sorry de post!
  2. Nu-mi aduc aminte daca am scris despre aceasta problema pe forum, am scris despre altele... O problema minora era urmatoarea: "fuzeta sa fie stramba" dar asta iese din calcul pt ca a fost schimbata de vechiul proprietar.
  3. Salutare, Am si eu un Cielo Exec an fab. 2000 si am o problema cu el. Roata din spate stanga este stramba...de la cine am luat-o sustine ca a alunecat cu ea pe gheata si a lovit-o intr-o bordura (dupa pozitia rotii in acest moment este plauzibil raspunsul). As vrea sa ii schimb puntea spate pt ca uzeaza cauciucul dar ma confrunt cu o problema...nu gasesc punte spate cielo executive an fab 2000. Poate anul nu este obligatoriu dar, din cate stiu, puntea de pe Cielo nu se potriveste pe Cielo Exec la urechile de prindere pe caroserie. Cunoaste cineva acest aspect? ideea e ca am mai gasit undeva in bucuresti o firma care aduce din germania daewoo nexia/cielo si le dezmembreaza dar mi-e frica sa nu iau si sa raman cu ea ca nu se potriveste (am mai patit acest lucru). Se potriveste sau nu de pe Cielo pe Cielo Exec (fabricarie Romania, bineinteles, am auzit ca conteaza si acest lucru, diferenta intre unele piese Romania - Koreea). As lua una noua dar este scumpa: am vb la un magazin (sunt din Ploiesti) si mi-a comunicat pretul de ~1100 ron (ea e min 700-800 ron si cu transport pana in Ploiesti ajung undeva in ~1100, mi se pare foarte mult....). Am luat legatura ci cu o firma din Craiova si astept raspunsul lor, poate este mai avantajos sa cumpar de la ei si sa imi trimita prin curierat, ma gandesc la 700-800 ron + transport ( 15lei + x kg * 1.2 lei/kg) ). Ce ma sfatuiti, sau daca are cineva din dezmembrari??? Multumesc.
  4. pt cei ce vor citi mai departe acest topic: pentru problema legata de pozitia INT pe stergatoare a scos releul cu cutia gri din poza de mai sus si l-am schimbat. acum este totul ok! cu alarma nu am rezolvat...o inchid din telecomanda dar fara sa fie activa alarma si pleaca singura, am urmarit-o de mai multe ori, la timpi aleatori pleaca singura fara sa fie vreun zgomot sau ceva anume cauza-efect!
  5. in momentul in care am desfacut capacele de deasupta motorasului si am vazut modul de functionare, atunci mi-am dat seama care era treaba si am spus "informativ" ca era la "ora 3" manivela aceea ce face rotatii in sensul acelor de ceasornic. Am facut o proba cu stergatoarele ridicate si mi-am dat seama cum functioneaza si cum ar trebui sa stea manivela aceea: la "ora 9" ... altceva nu am facut. Problema aceasta am avut-o dupa ce au functionat stergatoarele aprox 20 minute, cat am mers cu masina pe o ploaie zdravana. Totusi nu inteleg cum s-a deplasat acea manivela pe axul de la motoras ca sa existe acest decalaj, si daca s-a deplasat de ce nu a "scapat" in continuare, in fine mi-am pus multe intrebari cu privire la aceasta problema pt ca fizic pare imposibil fara alte "urme si efecte". Ideea e ca am rezolvat. SIncer sa fiu, sunt incepator in ceea ce priveste partea electrica a unei masini. Am vazut intr-un manual de service ca releul de la stergatoare este sub tabloul cu sigurante. Mi se pare ciudat ca aceste relee nu sunt puse unde poti umbla mai usor, trebuie sa o iei pe numarate de la stanga la dreapta a x-a cutiuta este releul de "nu-stiu-ce"...o sa verific din schema atasata de tine R3 - comutator control temporizare stergatoare. Banuiesc ca K9- releul pt stergatoare nu are cum sa fie din moment ce ele pe celelalte pozitii LO / HI functioneaza. Cum scot acel comutator care este defapt potentiometrul din bord de sub butonul pt lampa de ceata spate? am facut poza in spatele tabloului de siguranta: multumesc. LE: mai am o problema, sa nu deschid alt topic o sa postez aici. Ma enerva ca alarma pleca singura de nebuna si am taiat firele de la goarna. A fost o lunga poveste cu taiatul cablului de la goarna: sunt 2 fire: rosu/negru. Prima oara am taiat cablul rosu si l-am pus pe un intrerupator si imi artea o siguranta de 15 mereu. Am pus intrerupatorul pe firul negru si tot la fel si am decis sa le tai de tot si sa le izolez. Am facut acest lucru si am observat ca dupa ce inchideam centralizat masina si umblam la portbagaj nu mai incepeau semnalizarile sa licare (practic atunci tipa si goarna). Si m-am gandit ca cine stie ce s-o fi intamplat. Astazi din greseala tot apasand pe un buton de la telecomanda, am deschis portbagajul in aceeasi faza (dupa ce inchideam centralizat) si au inceput semnalizarile sa licare. Mi-am dat seama ca alarma era oprita din telecomanda si problema e ca nu stiu cum sa o opresc si cum sa ii dau drumu. (daca as stii acest lucru as lega firele de la goarna la loc). Nu stiu sa va spun ce alarma este dar va pot atasa poza de la telefomanda unde: -butonul mai mare este pentru inchidere centralizate -butonul mai mic pentru ... nu stiu exact Din cate am vazut pot sa inchid masina centralizat si pe butonul acela micut si probabil atunci se activeaza si alarma...nu stiu cum se activeaza la loc.. Daca apas pe butonul mic dupa ce masina a fost inchisa, incepe alarma sa tipe, daca mai apas odata se opreste dar tot activa este alarma...chiar nu stiu pt ca nu am un manual de utilizare... Va rog sa va dati cu parerea pt ca as vrea sa leg firele de la goarna.
  6. asa a fost...am desfacut acolo si am inteles cum functioneaza... Cum stai in fata motorului (bagat sub capota) manivela aia era la ora 3, am slabit piulita, am scos manivela si am pozitionat-o la ora 9, am strans piulita foarte bine si e ok (pentru cei care nu stiu: manivela la capatul careia sunt prinse cele 2 brate de la stergatoare, se invarte in jurul unui ax-motorasul si face miscari in sensul acelor de ceasornic in pozitia descrisa mai sus). Ramane in picioare intrebarea nr 2: - pe pozitia INT nu face nimic. din cate am citit pe alte topicuri trebuie sa verific releul sau potentiometrul. releul unde il gasesc si cum il pot verifica. potentiometrul cum il scot din bord si cum il verific? multumesc.
  7. ma duc acum sa incerc! nu am priceput un lucru: invart mecanismul pana aduc stergatoarele pana in pozitia initiala sau 1/2...?
  8. Salut, M-am tot uitat pe topicurile deschise pentru probleme la stergatoare dar nu am gasit problema mea, iar ultimele posturi erau puse demult si m-am gandit ca daca o sa intreb acolo nu o sa imi raspunda nimeni. Problema este urmatoarea: De ieri stergatoarele imi raman in pozitia cea mai de sus. Le opresc inainte sa ajunga jos, ajung jos si se intorc pana in pozitia de sus si stau ca niste lumanari in sus. Am mai avut o problema cu ele ca se opreau in pozitia de jos dar mai sus decat trebuia, s-a remediat printr-un reglaj la mecanismul de sub capacele negre de plastic (acoo sub brate). Nu inteleg de ce se intampla acest lucru, iar cand dau drumu la stergatoare pornesc in jos, practic au cursul inversat? de la ce poate fi? Daca tot am ajuns sa deschid un nou topic vreau sa mai intreb ceva: pe pozitia INT nu face nimic. Din cate am vazut pe celelalte topicuri, trebuie sa verific releul. Acest releu se afla in panoul cu sigurante din bord in stanga volanului?ce scrie pe acel releu si cum il pot proba? Mentionez ca am cielo exe 2000. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...