Jump to content
 

dezkreator

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About dezkreator

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. eu fac tot drumuri scurte cu matizul , adica 3 - 5 km , exclusiv in oras ,indicatorul temp apa nu ajunge la jumatate si imi iese consum 7%...sunt de acord ca un motor rece va consuma mai mult dar nu 11% ca in cazul colegului (referitor strict la matiz)....in conditiile in care inainte de segmentare consuma normal,si banuind ca soferul nu si-a schimbat si stilul de condus dupa segmentare...
  2. posibil sa fie infrarosu..eu am reusit sa vizualizez lumina cu ajutorul unei camere de telefon (sau aparat foto) dupa ce am desfacut cele 2 suruburi din capul senzorului si am departat usor cat mi-a permis..acolo nu este un conector,sunt fire si nu permit o departare prea mare...nu mai retin exact,dar parca sus erau ledurile iar jos receptoarele...intre ele vine discul cu fante... off topic - pe principiul de mai sus puteti verifica orice emitator de lumina in infrarosu (telecomenzi tv ,dvd etc ) daca functioneaza...lumina infrarosie nu se vede cu ochiul liber,dar cu ajutorul unei camere ordinare de telefon\aparat foto se vede f bine...
  3. referitor la problema mea de mai sus... din 2 delcouri cu probleme am facut unul bun...din fericire am facut rost de un delco care avea senzorul optic bun...am facut transplant de senzor la care a trebuit sa fac niste adaptari (deoarece cele 2 delcouri nu erau identice,unul Mando altul Dac)... problem solved ...
  4. arunca o privire la conectorii electrici din compartimentul motor,care fac legatura cu ecm-ul...sunt pozitionati aproximativ in spatele farului din partea soferului...la tine cam suna a contact imperfect...poti desface conectorii sa vezi starea contactelor,sa nu fie oxidati...dai cu un spray de contact electric si scoti-bagi de mai multe ori conectorul pt a se curata... o alta idee ,migaloasa intradevar,este sa masori cu un ohmetru cablajul dintre ecm si principalii senzori - map,tps,delcou etc..un contact bun trebuie sa aiba maxim 1 ohm...in timp ce masori altcineva sa miste de cablaj...daca rezistenta electrica variaza in timp ce misti ai probleme de conectori,lipituri etc...
  5. si eu am aceeasi problema... porneste foarte bine la rece...motorul merge bine ,nu da rateuri,consumul este normal etc. ...daca il opresc si vreau sa il pornesc nu mai porneste decat dupa vreo 20-30 minute...nu face intotdeauna asa... ce pot sa precizez : - capacul delcou este bun la fel si ruptorul - fisele sunt bune - bujiile schimbate - bateria este buna - bobina inductie cred ca e buna ( am facut proba cu bobina de la alt matiz,la fel face...matizul respectiv merge bine) - delcoul il banuiam,l-am scos si l-am testat pe masa ... are 4 pini.2 de alimentare si 2 de semnal...pe pinii de semnal da 1 impuls\rotatie iar la celalalt pin de semnal da 54 impulsuri\rotatie...delcoul din pacate l-am masurat doar la rece,imi pare rau ca nu am facut o masuratoare dupa ce il incalzesc la cca 100grade cu un feon... - pompa de benzina este buna,am masurat presiunea pe coloana - 3.8 bar - electromotorul bun - i-am schimbat si periile cu ocazia asta (cand l-am demontat) - cablajul dintre delcou si ECM l-am masurat...bun cu exceptia traseului de masa care avea 30-40 ohmi...s-a rezolvat traseul de masa dar nu a rezolvat problema... ma gandesc de ceva vreme sa cumpar un delcou,am gasit la 265 si 620 lei,dar inainte as vrea sa fac o proba cu un alt delco de pe o masina care merge...ma mai gandesc si la varianta de la dezmembrari ... ceva idei?
 

×
×
  • Create New...