Jump to content
 

blumurgg

Membru
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About blumurgg

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/07/1973

Contact Methods

  • MSN
    blumurgg
  • Website URL
    http://DAEWOOCLUB.RO
  • Yahoo
    blumurgg@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Interests
    imbunatatiri matiz; tuning;
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz E/AC SL
  • An
    2004
  1. Vand jante ATS CUP 15' 4x100 cu anvelope Dunlop Sport 195 50 15. jantele cat si anvelopele sunt absolut ok, fara defecte, echilibrate, doar de montat pe masina si...go! ride! stiu sigur ca se potrivesc pe Cielo si Nubira. accept schimb cu jante pe 14' ceva spitat (JDM style) pretul este 220 euro telefon 0767282075
  2. multumesc mult pentru sfaturi. va spun tuturor celor ce intampinati astfel de probleme ca mine. cu rabdare, cu o surubelnita si o cheie de 10 asta ca sa citez, reusiti. am adus consumul undeva 7,5-8. se simte ca mai sunt fineturi. cert este ca si masina merge altfel. ce am observat in urma ultimilor reglaje ca atunci cand este rece si ai nevoie sa o caldi putin parca da in nas. altfel este ok. am sa va tin la curent. va multumesc
  3. nu mai avem niciun stomatolog in club?
  4. nu am mai postat pentru ca am dorit sa urmaresc evolutia functionarii masinutei. ok! porneste fara probleme, turatia rece este poate putin cam mica insa nu este o problema, cat priveste consumul, de la 9,5-10 am ajuns undeva 8,5. cata vreme acest lucru este obtinut prin reglaje facute de mine(la sfatul vostru, fara indoiala) consider ca este un progrez. intreruperile s-au dovedit a fi asa cum s-a spus de la amestec. sunt acum inca in fineturi. ma mai gandesc si la faptul ca am prins zilele aste un pic de frig si daca as reusi sa fac un 7-7,5 ar fi extraordinat. astept sfaturi instructiuni si va trimit multumiri sincere
  5. kinetix, eu nu pun la indoiala metoda ta; nu asta vreau sa spun; era vorba doar de o mare nelamurire a mea. rateurile de care vorbeam poate fi de la supapa PCV? cum se poate verivica daca este in buna stare?
  6. m u l t u m e s c. admit cu maxima sinceritate ca sunt tamp. am citit si recitit si rerecitit posturile pt reglaj. ceea ce nu imi este limpede, este cu ce incep? cu amestecul sau cu turatia la relanti.citeam un post (cred a colegului senna, posibil sa ma insel) unde se spune ca re regleaza amestecul pana cand se obtine cea mai mare turatie apoi se micsoreaza din surubul ce actioneaza clapeta de acceleratie. revin si cu milioane de scuze, cu ce incep? cu amestecul sau cu reglajul turatiei
  7. asa cum am spus, vis a vis de turatia la rece sunt foarte aproape de un rezultat multumitor. masina acum nu mai sta turata, se incalzeste undeva intre 5 si 10 minute, chiar se simte cum scade turatia. ceea ce nu am inteles este urmatorul lucru. reglajul turatiei la cald. cat trebuie sa impinga subul("oblic") tija aceea de acceleratie? daca eu cresc relanti-ul de aici nu creste si consumul? acum, am strans pana cand a intrat varful surubului in contact cu acea tija si inca..sa zic aproape o tura. motorul nu merge rotund. are niste intreruperi si parca mici variatii de turatie cu plus si minus( destul de mici dar sesizabile si nu pentru mult timp sunt asa...ca un flash de nici o secunda; oare cum sa pot pune eu in cuvinte un sunet?....) cat despre avans, exista o dunga de vopsea galbena, continua ceea ce conduce la ideea ca ar putea fi ok, neumblat, reglat. acele...intreruperi sa fie din cauza vreunei piese (ce tine de electrica) bobina, modul aprindere? sa fie din emestecul sarac? cand am schimbat uleiul si distributia, l-am rugat pe baiatul de la service(autonet) sa-mi regleze si tachetii. unul tacane si mi-a spus ca nu vrea sa-l stranga mai mult pentru ca i-a reglat "ca la carte" si exista o usoara uzura la... axa cu came (zic bine?) ... sunt MAXIM de deschis si... astept instructiunile. multumesc sincer
  8. multumesc mult pentru atentia cu care a fost privita problema mea. multumesc colegului kinetix. am redus turatia la rece, recunosc fapatul ca trebuie insistat si de acum sunt chestiuni de finete. cat despre relanti, am reusit sa obtin un compromis multumitor. sunt in tatonari. am constatat ca acum, dupa ce motorul este cald, sunt niste..intreruperi in sensul ca nu este un mers rotund. sa fie de natura electrica? capacul delco, fisele, bujiile sunt noi.
  9. asa am sa fac. crezi ca acesta sa fie motuvul unui consum de 9-10%? acum ani buni, am avut o Lada si pe cuvant daca nu consuma exact cat imi ia mie acum, tico. am sa fac aceste reglaje, cu rabdare si am sa te tin la curent. multumesc frumos. acum am venit de la masina. am desfacut surubul din spatele carburatorului, cel la care ai acces doar cu o surubelnita scurta, pana cand nu am mai atins acea...clapeta. am strans surubul de amestec la maxim apoi am desfacut 2 ture, am pornit masina si apoi am reglat cu farurile aprinse, aeroterma si dezaburirea pornita. am facut un reglaj aproximativ multumitor ca "rotunjime"a relanti-ului. ceea ce ma frapeaza cel mai tare este diferenta de turatie la relanti atunci cand pornesc un consumator electric, de exemplu, farurile. fara nici un consumator faci un reglaj ce suna bine apoi, aprind farurile si mototrul tremura de zici ca e posedat si da sa moara. cam asa. astept criticile, sfaturile, opiniile. va voi tine la curent
  10. salut. nu am o problema nici cu surubelnita si nici cu cheia de 10. sunt absolut deschis. am incercat sa reduc relantiul(zic eu) din surubul cu cablu ok, turatia s-a micsorat, insa tot este foarte turata atunci cand o pornesc dimineata. dupa ce am redus relanti-ul, mergand seara cu masina, s-a incalzit motorul si??? ce credeti sa se opreasca dupa ce am aprins farurile dadea sa moara; am tinut-o din acceleratie si am franat cu frana de mana; am tras pe dreapta si am marit relanti-ul. asadar, iau si cheia de 10 si de 12 si de oricat si surubelnita numai va rog, ajutat-ma si pe mine sa fac si eu masinuta asta sa mearga cum trebuie. ca sa nu mai spun ca imi consuma 9-10l%. va multumesc
  11. formatul site-ului, al forumului este nou pt mine. avansul, este ...cum sa spun, este trasa o dunga galbena cu vopsea si cade "pe dunga "de vopsea. nu stiu daca asta este original sau in urma vreunui reglaj.
  12. va salut pe toti. cu riscul de a plictisi si de a fi obositor, (stiu ca este foarte posibil sa fiu invitat sa recitesc topicul si voi gasi aici toate informatiile necesare) nu am timp si recunosc nu cred ca am inclinatie spre un reglaj al carburatorului. consumul la al meu tico este exagerat. undeva 9-10l in oras, 6,5l afara. am fost cu el la vestitul om de la autonet (fara nume) si nu numai ca nu l-a reglat dar cred ca de fiecare data l-a zapacit mai rau. aveam o problema la un moment dat si se oprea in mers(intrerupea(electric-am zis eu!el a zis nu)) i-am dus masina si mi-a zis sa i-o las 2-3 zile la service. ok. mi-am marit turatia, si i-am spus ca eu, care nu sunt mecanic consider ca nu a avut o abordare logica. asadar, m-am dus si am cumparat capac delcou, fise si bujii noi( trebuie sa mentionez faptul ca el imi spusese ca le-a verificat si sunt ok, nu au nevoie de schimbare) total fals. capacul de delcou era varza, acum, nu mai intrerupe, nu se mai opreste. porneste dimineata "la sfert" insa este Foarte turata, isi revine la un relanti si el turat cam in...10 minute. si apoi daca este cald motorul, masina porneste mai greu decat rece. am fost din nou la service(autonet) si mi-a spus omul ca nu are ce-i face. m-am saturat de asemenea abordari. va rog din tot sufletul, ma ajuta si pe mine cineva in mod concret cu un reglaj de carburator? nu am pretentia "pescareasca" sa consume 4% in oras dar macar sa fie undeva echitabil, o functionare rezonabila. va multumesc. tico este din '99 fara catalozator, fara A/C, are filtre noi,
  13. revin cu un nou post am reusit sa aduc consumul pe undeva la 7,6-7 la suta. a aparut o problema. la relanti uneori se simte parca intrerupe. si ma trezesc ca se opreste motorul. reporneste greu si face o detonatie..parca imi explodeaza esapamentul. acelas lucru l-a facut ultima data (explozia de care vorbeam) dar in momentul in care era la relanti. nu stiu ce sa fac. am fost la autonet si am gasit lucrurile total schimbate, acolo. nu mai este ce a fost...baieti plictisiti care de abea te asculta si...am renuntat. ce ma dispera este ca faza asta mi se intampla cand stai la un stop si te-ar lua la omor cei din spatele tau. den ce sa fie? am verificat valva aceea de relanti am scor mufa se opreste motorul .am pus-o la loc este ok... dati-mi si mie un sfat, va rog
  14. Salut. Revin cu acest post vis a vis de consum. inclin sa cred ca ...ori indicatorul din bord nu functioneaza corect, ori sonda din rezervor are probleme. facand plinul, nu s-a ridicat acul pana la full. Mai mult decat atat, am descoperit o fisura in rezerevor. L-am dat jos, l-am lipit dupa care nu mai aveam pe ceasul din bord nici un nivel al benzinei. dupa vreo 20km, a inceput sa indice insa aiurea, mai putin decat benzina ce era in rezervor. acul a inceput sa indice consumul(faceam un drum lung)- in sensul se lasa spre gol. dupa inca ceva timp, acul a inceput sa se ridice, culmea DAR! spre nivelul real. nu stiu ce sa mai cred. oare masina sa consume mult sau nu am o indicare corecta a nivelului combustibilului? Vreau sa cumpar un nou rezervor. Aveti idee daca cel de matiz se potriveste la tico? ...sau cam cat costa un rezervor original. astept parerea voastra si va multumesc.
 

×
×
  • Create New...