Jump to content

Tav

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Tav

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/03/1975

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Romania
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    din aluminiu
  1. http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/34352-day-running-lights/#entry498895
  2. Nu se rupe sigiliul... dupa ce demontati rama, care are 5 suruburi, se scot mufele de la butoanele de avarii si faruri de ceata, eventual si de la led-ul de la immobiliser (daca are), apoi se scot cele 4 suruburi ale tabloului e bord, se da jos geamul, care e prins de tablou in 4 cleme de plastic iar dupa aceea se poate misca tabloul stanga/dreapta astfel incat sa se poata ajunge la beculetele din spatele lui.
  3. Da, ai nevoie de rampa sau elevator... Bafta !
  4. Anul trecut am patit aceeasi chestie, de vina au fost capetele de planetara dinspre cutie, amandoua au picat la interval de o luna. Se pot verifica destul de simplu, cu mana, de sub masina, prin miscari radiale (perpendiculare pe axa planetarelor); daca au joc radial de minim 10 mm trebuiesc schimbate ...
  5. Cred ca e o clapeta, am incercat si eu o data sa introduc un furtun de 8 sau 10 si nu a mers, poate si pt. ca racordul are un traseu cu mai multe curbe.
  6. Se desface colierul racordului de la buson la rezervor, cel de la intrarea in rezervor (se poate vedea prin fata rotii dreapta spate) se indeparteaza racordul, se introduce un furtun in rezervor si se scoate pe cat posilbil toata motorina, apoi se monteaza la loc racordul si se face plinul de benzina pt. a dilua oricat de mult posibil restul de motorina ramasa in rezervor.
  7. Ala e Matiz III sau Spark si nu cred ca merge, pt. ca are alta tip de aeroterma.
  8. ideea e ca acea crestere de procentaj de azot din pneu duce la o scadere a cresterii presiunii odata cu temperatura, ceea ce e un lucru bun, plus ca presiunea in pneu nu mai scade in acelasi ritm (in timp) ca si cum ar fi umflate cu aer, deoarece azotul difuzeaza mai greu prin cauciuc... oricum nu recomand umflarea rotilor la matiz la 2.8 bar, ci la cel mult 2.3
  9. anumite "vulcanizari" civilizate au statii de azot...
  10. umfla-le cu azot si presiunea nu va mai creste odata cu temperatura, insa la gropi si la franare va fi nasol...
  11. nu au schimbat, tot acolo e...
  12. lol si pt. iarna folosesc dunlop winter response, se comporta e x c e l e n t !
 

×
×
  • Create New...