Jump to content

SOARECELE

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About SOARECELE

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    b06ldx
  1. Vand 4 jante matiz cu anvelope de vara fata fulda, spate continental, uzura 70 % Fara lovituri sau indoituri, 2 jante achizionate acum 3 ani Pret 400 lei negociabil. Se da tot setul odata. Stefan 0733687033
  2. Proprietar vand Matiz 2004 91000 km, aer conditionat, Cd player anvelope iarna 40% uzura ITP mai2016 RCA iunie 2015 Revizie ulei/filtre aprilie 2015 Distributie efectuata august 2014 Alte schimburi efectuate in ultimii 15000 KM - kit ambreiaj + cablu - delcou, bujii, fise. - brate, bascule, bielete - discuri + placute frane, etrieri Consum normal de carburant Masina de familie
  3. Fumul alb bagat prin instalatia de ventilare a aparut doar la folosirea AC. Atunci antigelul era spuma in borcan desi acul din bord nu s-a ridicat peste nivelul maxim normal. In rest masina functioneaza normal. Semne de ulei in antigel sau invers nu exista. Garnitura cum poate fi altfel verificata ? Banuiesc ca daca se da jos chiuloasa, garnitura e buna de schimbat apoi.
  4. Pe autostrada spre mare am parcurs o portiune de vreo 30-40 km mai tare, adica 120-130 km la ora plus AC pe o portiune de drum cu ceva dealuri, deci un efort mai mare al motorului sa zicem. La un moment dat imi intra in habitaclu in loc de aer condtionat un aer albicios si miros de incins. Trag pe dreapta, ridic capota, antigelul curgea spume prin borcan. Opresc motorul si astept vreo 20 de minute sa se mai raceasca si apoi pornesc mergand doar cu 80-90 km la ora si fara AC. Dupa inca 30 de km nivelul antigelului revine la normal. Am parcurs la fel drumul spre Bucuresti, 80-90 si fara AC si nivelul s-a ridicat putin, fara sa treaca de nivelul maxim, ceea ce pare normal. A mai patiti cineva ceva asemanator? Mentionez ca nu am schimbat freonul prea de curand, este asadar vechi dar isi face inca treaba la cat folosesc eu AC-ul. Semne de ardere a garniturei de chiuloasa n-au aparut, antigelul n-are ulei, iar uleiul n-are spuma specifica.
  5. De dat pe afara n-a dat, antigelul facea spume in borcan. Iar antigelul nu e mai vechi de 2 luni. Probabil s-o fi stricat termostatul avand in vedere ca acul din bord n-a trecut peste nivelul maxim obisnuit. Oricum m-a intrigat faptul ca a iesit prin ventilatie un fum albicios in timp ce aveam AC pornit si setat pe aer proaspat.
  6. Seara buna, sper sa postez bine ca n-am gasit nimic relevant folosind search-ul. Pe autostrada spre mare am parcurs o portiune de vreo 30-40 km mai tare, adica 120-130 km la ora plus AC pe o portiune de drum cu ceva dealuri, deci un efort mai mare al motorului sa zicem. La un moment dat imi intra in habitaclu in loc de aer condtionat un aer albicios si miros de incins. Trag pe dreapta, ridic capota, antigelul curgea spume prin borcan. Opresc motorul si astept vreo 20 de minute sa se mai raceasca si apoi pornesc mergand doar cu 80-90 km la ora si fara AC. Dupa inca 30 de km nivelul antigelului revine la normal. Am parcurs la fel drumul spre Bucuresti, 80-90 si fara AC si nivelul s-a ridicat putin, fara sa treaca de nivelul maxim, ceea ce pare normal. Va intreb asadar, e normal ce s-a intamplat cu fierbearea motorului? Precizez ca acul din bord n-a indicat nimic, desi antigelul facea spume in borcan. Nici antigel n-am pierdut pe undeva. Poate ma lamureste si pe mine cineva sa stiu ce am de facut , de schimbat, etc. Posibil sa se fi ars ganitura de chiuloasa?
  7. Desi stiam forumul si nu mi-ar fi luat mult timp sa ma lamuresc cu privire la delco-urile originale si facaturi, mergand pe increderea vanzatorului de la un magazin de piese auto de cartier,am luat un delco cu aprox 600 de lei care era audat ca fiind de origine, ambalat intr-o cutie maro cu un mic abtipild pe care scria gm si un cod. Prima problema, langa tecuci, in camp s-a oprit motorul, reuseam sa-l repornesc si cand acceleram murea. Am chemat targa, m-a dus la tecuci in service si am descoperit problema: rotorul de la fermecatorul delco se desurubase si astfel nu se mai invartea corespunzator. S-a rezolvat, m-am intors la bucuresti si surpriza dupa o saptamana, pata de ulei sub masina, mai precis sub cutie. Duc masina la service arunca nenea o privire si-mi spune ca se scurge ulei pe la delco. Inca nu a avut timp sa umble la masina sa vad daca este o facatura sau nu, urmeaza maine. Oricum am deja o presimtire ca am cumparat o facatura la pret de original. Vanzatorul de la magazin pare dispus sa schimbe piesa la distribuitor, acu sa vedem daca cu una originala. Iaca cum se adevereste vorba ceea : Si... , si cu banii luati.
  8. MULTAM DE INFORMATIE, HABAR N-AVEAM CA SE GASESC ACOLO
  9. Caut 2 jante matiz in stare buna, fara indoituri sau suduri. Stefan 0733687033 Bucuresti
  10. Ma intereseaza un etrier stanga pentru Matiz. As vrea sa aflu un pret, producator si daca vine impreuna cu discul si placutele de frana (as prefera fara). stefan_pomarac_2006@yahoo.com
  11. Cumpar 4 jante de tabla matiz in stare buna, numai din Bucuresti. 0733687033 Stefan
  12. Problema s-a rezolvat prin schimbarea ambelor brate.
 

×
×
  • Create New...