Jump to content

winwin

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About winwin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IS 17 GNT
  1. Mecanicul la care mergeam m-a sfatuit sa merg sa fac o diagnoza la un service specializat Daewoo(40ron). Pe tester s-a vazut ca problema e de la delcou, aparea o eroare de functionare aleatoriu si pentru ca aveam un amic acolo care a supervizat verificarea si mi-a zis ca singura solutie e un delcou nou am scos din buzunar 600ron pentru delcou si 35RON manopera(garantie 18luni). Pretul pentru o piesa asta mi se pare foarte piparat pentru un Daewoo dar pentru ca aveam nevoie de masina si nu am vrut sa ma risc cu un SH am cheltuit o parte din banii de sarbatori. GM Koreea sa traiasca bine .. Am o luna de cand am schimbat delcoul si masina porneste si merge impecabil.
  2. Prin primavara aceeasi problema, pornea bine la rece apoi dupa cativa km daca opream masina nu reuseam sa o mai pornesc. Mi-au desfacut capacul de la Delcou in service si l-au gasit umed. S-a remediat problema cu o carpa si toata vara nu am avut probleme. Acum o luna pe ploaie mi s-a oprit masina intr-o intersectie si nici gand sa mai porneasca. In acelasi service mi s-a sters din nou capacul la Delcou si s-a rezolvat problema in acelasi mod cu un servetel uscat. Bune si frumoase pana acum 2 zile cand din nou a murit dupa cativa KM. Intrebarea mea e de ce se abureste mereu capacul de la Delcou ? Masina e SH cumparata de vreun an si mecanicii au zis ca , capacul e OK, carbunele e OK, totul e roz pe acolo... Azi ar trebui sa o duc iarasi sa o stearga si pun pariu ca nu mai am probleme o perioada...
  3. Foarte interesant topicul, l-am citit pe tot si imi dau si eu putin cu parerea In primul rand Don ar fi util un consum urban pe trasee scurte actualizat la temperaturi de primavara/vara, daca poti sa ne ajuti cu informatia asta. Eu ma gandesc in primul rand la faptul ca stai 5 minute cu motorul rece pornit ca sa-l incalzesti dar si la faptul ca ai rezervorul plin cu benzina pana sus. Vaporii de benzina se comprima in spatiul ramas liber dar se consuma foarte repede=> amestecul dupa cateva secunde se va face intre benzina si aer de afara de unde si rezulta un necesar mai mare de benzina in amestec. Poate ca ne facem calcule degeaba si cautam explicatii tehnice cand poate ar trebui sa ne gandim la acest consum ca fiind unul normal in conditiile date: motor rece(sau caldut dupa 5 minute de relanti) + distante scurte (2-3 km). Sfatul meu este acelasi cu cel al cu Steph dat aici cu o singura mentiune - daca fortezi motorul rece nu se va face ungerea cum trebuie fapt care duce la uzura deci masina trebuie lasata intre 20secunde si pana ai vizibilitate prin parbriz iarna. Te mai asteptam cu detalii, banuiesc ca ai reusit sa ajungi si un mecanic si sa mai obtii si alte pareri.
  4. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/17726-audio-pe-matiz/
  5. SALUTARI, La mine a inceput sa se auda un clipocit / bolborosit cand apas pedala de ambreiaj care se aude foarte incet cat tin pedala apasata in mers si dispare in vreo 10 -15 secunde la apasare. Nu e "hascait", nu e zgomot metalic ci mai degraba parca ar fi o bataie a limbii pe cerul gurii ca sa ma exprim cat mai plastic... Sa dau si eu vina pe rulmentul de presiune? Nici o problema in rest ...in afara de agatat maneta + carait cand ii dau a II si a III uneori.
  6. Salutari Am gasit niste reesapate(Germania, noi) la un pret ok 100RON/buc cu montaj inclus, m-am repezit si mi-am luat 4 bucati. M-am uitat sa fie 155, R13 le-am vazut ca-s 70 si m-am bucurat ca-s mai inalte... Dupa ce le-am montat insa, am observat ca la o franare mai serioasa cel din dreapta fata atinge aparatoarea si totodata la viraj maxim stanga/dreapta imi atingea in interior. M-am dus la un mecanic sa se uite poate aveam vreo defectiune mecanica - vreo bucsa, brat oscilant sau altceva insa era totul OK.. Nu merg toata ziua cu volanul la maxim deci nu ma deranjeaza asta insa de frana ma folosesc extrem de des si frecusul asta imi roade din cauciuc. Ca rezolvare temporara, am scos aparatoarea de tot(fapt care a dus la ce se vede in imagine), am dat cateva ciocane in caroserie sa o imping mai in spate si vad ca nu mai atinge la franare. Care ar fi explicatia ca distanta dintre cauciucul fata stanga si aparatoare e mai mare decat distanta dintre cauciucul fata-dreapta si aparatoare? M-am gandit la unghiuri dar mie nu-mi trage deloc volanul stanga/dreapta.
  7. Sorry pentru accident in primul rand! Ma intereseaza jantele si cauciurile daca sunt de vara si in stare buna.
 

×
×
  • Create New...