Jump to content

plopy

Membru
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About plopy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    97
  • Nr. Inmatr.
    ot99yry
  1. Dezmembrez Espero - motor 2.5 V6 de Opel, - cutie F28 in 6 trepte, - discuri fata/spate, in 5 prezoane, - suspensie sport ta-technix foarte putin folosita luata de noua, - pe fata discuri si etrierii sunt de Calibra turbo de 288 sau 284, si pe spate tot in 5 prezoane, - punte spate de Vectra A, - jante in 5 prezoane pe R17, cauciucuri in stare buna, - cotiera, - geamuri electrice fata spate, - bancheta cu cotiera, - scaune fata Recaro de Opel, - ceasuri bord Calibra C20XE 8000rot/min, - oglinzi electrice - coloana directie reglabila Masina are si o alta admisie pe doua parti, ca au existat doua variante de admisii pe V6 Poze gasiti aici : http://forum.4tuning.ro/496-anunturi-auto-daewoo/425776-dezmembrez-espero-2-5-v6-cutie-f28-5-prezoane.html deoarece nu pot sa le incarc. TELEFON : 0764 810 798 MESS : plopu19 FACEBOOK : Piese OPEL SFI C20XE, plopy
  2. nu are nici o treaba cu buzele aripilor spate daca pune cauciucuri 185/60/14 asa le-am avut si eu pe masina !!!
  3. pe poi ce model de opel sa fie,,,acest model de ABS cu 29 de dinti este pe toate opel-urile de vectra a,,,pe calibra,,,si pe astra f ,,,toate au la fel !!! sper sa mearga diagnosticare dupa ce il leg !!!
  4. e o ideee buna si asta,,,dar nu cred eu sa il citeasca oricare ar fi softul,,,deoarece unitatea de ABS este de la BOCH si nu are nici o legatura una cu alta,,,o sa il leg si pe ala,,,insa nu am timp acum de asta,,,oricum l-am izolat si l-am lasat deoparte !!! ma scuzati de claritatea pozelor !!! am sa fac altele mai clare !!!
  5. poi asta numai pot sa vad pentru ca numai am acel fir dus la mufa de diagnosticare,,,!!! se poate pur si simplu prin inlocuire,,,fiecare in parte pana se descopera problema,,asta este tipic ABS vechi,,,fara conectare la ECU,,,!!! E putin mai naspa !!!
  6. nu se stinge becul de la ABS din bord deloc !!! are si fir care vine intr-o mufa de diagnosticare la toate opel 91-97(calibra,,,astra f,,,vectra a),,,dar acela l-am izolat si nu am zis nimic mai sus de el !!! - maro foarte gros merge pe borna minus la baterie - negru foarte gros merge pe borna plus la baterie - si astea maro tot pe borna minus merg pe baterie - negru-glaben subtire merge pe comutatorul de la pedala de frana(valoare plus...adica pe stopul pe frana) - maro-glaben subtire vine pe indicator ABS in bord - negru-rosu(astra f), negru(calibra, vectra a) merge pe siguranta de 30 A pozitia 6 (astra f), sau pozitia 14(calibra sau vectra a),,,(se pune separat o siguranta pe fir), dupa care acest fir merge pe contact. - maro-alb subtire merge la conector diagnosticare(atunci cand se pune un tester la service), - la calibra mai este un fir gri care merge la controlul tractiunii atunci cand masina este 4*4 Astea sunt toate firele,,,acum urmeaza montarea propriu zisa,,,avand doua unitati de ABS Boch, doua instalatii de ABS, doua seturi de pompe de servofrana si doua seturi de conducte sper sa iasa ceva functional !!!
  7. ECU masinii nu are treaba cu ABS,,,ABS-ul de opel vectra a,,,opel astra f,,,si opel calibra,,,cu unitate de BOCH lucreaza independent !!!,,,adica nu are treaba cu ECU masinii,,, Instalatia de ABS avand 3 fire maro care vin pe borna de minus de la baterie,,,un fir negru gros care vine pe borna de plus de la baterie,,,8 fire( adica 4 cabluri a cate doua fire la 4 senzori de la roti cu mufele respective), un fir care vine la becul din bord,,,,un fir care vine la comutatorul de la pedala de frana(mai precis pe stopurile de frana),,,si unul care trebuie pus pe o sigurantza de 20 amperi si dupa aceia dus pe contact si cam asta este tot !!! Pe fata am explicat ca am jambe de astra f cu senzori,,,pe spate butuci cu discuri de vectra a 2000i,,,iar inelele de pe capetele de planetare sunt cu 29 de dinti de pe capete de planetare de calibra,,,ins anu au intra pe capetele de planetara de cielo cu roti pe 13,,,,asa ca au fot facute la strung in asa fel sa intre si cand intra capatul de planetara in fuzeta sa fie senzorul exact pe centrul inelului de ABS !!! Poze indata !!!
  8. Am terminat si cu sistemul de ABS de montat pe cielo(compus din unitate de ABS de pe un opel Calibra,,,pompa de servofrana marca ATE,,,conducte diferite,,,instalatie electrica de orice ABSde opel vectra a,,,calibra,,,astra f,,,si jambe fata cu senzori de astra f), facasn si unele modificari cu bidonasul de servo pozitionat in alta parte cu suport detasabil si prelungit furtunele de la el fara nici o problema,,,si evident cu mai multe modificari !!! Totul functioneaza OK(becul de ABS stingandu-se in bord dupa 3 secunde de la punerea contactului si evident,,,nemaiinfranand rotile la franarea brusca a pedalei),,,avand acum pe fata discuri de 256mm new,,,etrieri de calibra de 256mm(ATE),,,iar pe spate avand un set de butuci pe discuri de vectra a 2000i cu senzori de ABS.. Am sa pun si poze cu toate modificarile facute ulterior,,,deocamdata nevand cu ce face aceste fotografii !!!
  9. nu mai am nici o emblema pe masina pe cielo,,,mi-a mai zis mai multa lumea ca acesta este un forum care nu este adept la modificarile majore la masina,,,dar asta este am mai trecut si eu pe aici dupa cateva luni bune,,,!!! ca modificare la frane,,,sunt mici zic eu am pe fata etrieri de opel calibra de 256mm,,,placutze ferodo premier,,,discuri ferodo premier new,,,iar pe spate butuci pe discuri de astra f GSI acum,,,cu senzori de ABS,,,si cu discul detasabil ca pe fata,,,ca mai exista un model,,,adica cel vechi care il aveam asta vara cu discul care tinea si rulmentul,,,adica varianta aceea mai veche !!!
  10. am deja o calibra la dezmembrat,,,,cu motor SFI 150CP,,,motronic 2.8...cu AC si servo pe curele late... una este cand faci tu ceva cu mana ta si alta este cand iei ceva de gata !!! nu are nici un farmec !!!
  11. jantele mele OZ Superturismo WRC R14,,,cauciucuri Dunlop SP Sport 01 185/55/14
  12. detin si eu o suspensie de astra f,,,care inca nu am montat-o pe masina,,,suspensia este marca KW cod 20060017,,,coborare 50/50 suspensia este completa arcuri amortizoare sport new,,,nefolosita niciodata,,,abia astept primavara !!!
  13. l-am modificat momentan,,,si dupa aceia mi-am luat un cablu de frana de mana de opel astra f GSI si vine perfect !!! si nu este adevarat ca se infraneaza,,,acum lucrez la un proiect cu ABS,,,sa fac abs pe cielo cu unitate de abs de boch de pe un opel calibra si servo frana tot de calibra,,,pe acest forum nu prea stau ,,,intru odata la 2 luni,,, de ce nu incercati aici http://www.gmclub.ro sunt mai multe discurii sunt mai multi oameni activi,,,si este mult mai aranjat !!!scz de offtopic pe final
  14. pozele cu discuri pe spate!!!chiar am si niste butuci de astra f GSI de vanzare,,,,sunt cei rosii
  15. cum iti dai seama ca nu pleaca compresorul? aer rece baga in interior? uitate si la firele acelea care sunt la compresor sa nu fie scapate... cand pornesti AC porneste si ventilatorul din fata de la radiatorul de racire al motorului?? cand pornesti AC se aude un clanc ca si cum ar cupla un releu in interiorul masinii,,,si motorul sa creasca in turatie la 1300rot???
 

×
×
  • Create New...