Jump to content

alex1

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About alex1

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/21/1991

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B921ALI
  1. O sa incerc si un Idle Learn. Treaba e ca face dor fix cand este AC pornit. cu luminile aprinse, frana apasata, radio pornit si ventilarie nu face nimic...am facut si o programare la mecanic maine dimineta... ma gandesc la garnitura de la egr...sau la vro conducta care duce la AC si pierde presiune... Multumesc pentru raspuns...astept orice sugestie...
  2. Salutare, am și eu o problema ciudata. În această seară am oprit la cineva, am stat 5-10 minute și când am pornit turația motorului oscilează de zici ca am un pitic care accelereaza de nebun. Asta doar când este AC pornit. Doar când este AC pornit. A mai întâmpinat cineva asa ceva? Masina este un aveo hach din 2006. Îmi cer scuze dacă nu am postat corect, dar sunt destul de impacientat. Va mulțumesc anticipat
  3. Salutare, am și eu o problema ciudata. În această seară am oprit la cineva, am stat 5-10 minute și când am pornit turația motorului oscilează de zici ca am un pitic care accelereaza de nebun. Asta doar când este AC pornit. Doar când este AC pornit. A mai întâmpinat cineva asa ceva? Masina este un aveo hach din 2006. Îmi cer scuze dacă nu am postat corect, dar sunt destul de impacientat. Va mulțumesc anticipat.
  4. Salutare,intervin si eu cu o informatie valabila pentru bucuresteni,care cred ca este necesara in aceste vremuri,saptamana trecuta(joi) mi-am achizitionat 2 anvelope de iarna 155/65R13 Debica Frigo2 pentru al meu matiz de la un magazin de langa Hotelul Rin Vitan,cum vii de la Aparatorii patriei cred ca e singurul pana in hotel,din cate am inteles mai aveau pe stoc,pretul a fost 214 lei.Montaj gratuit iar echilibrare+valve noi 80 de lei pentru 4 anvelope.Am cautat disperat prin tot Bucurestiul de nebun si nu am gasit ceva mai ieftin sau mai bun.Iar pentru cei ce vor SH este un depozit mare pe Energeticienilor(de la Real Vitan nu dreapta spre targ ci usor stanga).Satultare si sper ca am fost de ajutor !
  5. Salutare tuturor,revin si eu pe forum .Am simtit si eu lipsa unui sistem ABS pe matiz de curand cand au fost cateva zile frumose,pe Panduri in Bucuresti(nu stiu cum de am nimerit tocmai pe o zona la umbra,unde asfaltul nu era uscat in totalitate,si datorita substantelor de peste iarna era marmelada pe jos ca nu o pot numi altfel),la semafor soferul din fata incearca sa forteze semaforul,dar se opreste totusi la timp,eu insa nu si am intrat in el cu toate ca m-am dus pe frana MUULLTT,si instinctul de a iesi cu frana prin podea a fost prezent si virarea la fel dar degeaba.Daune la el(un Renault Clio Scurt) bara sparta,oala de la rota de rezerva infundata de nu se mai inchidea nici porbagajul+ranforsare interioara sifonata.Daune la mine 0 nu stiu cum ),doar suportul de numar spart si capota foarte putin indoita zici ca am intrat cu tancu nu cu matizul...dar sa revin la topic,in toamna cand am schimbat placutele mecanicul imi zice:"tu ai abs?".Zic nu ca e chel saracul,dar el pai vad ca ai tot,coronita pe planetara...tot...ma pus pe ganduri atunci dar imi trecuse pana am vazut acest topic.e posibil ca la modelul E sa fie ca de obicei preechipat?ca si in cazul A/C unde exista fulie pt compresor si fanta pentru buton,suport in bord pentru becul de avertizare usi deschise s.a...in bord are si suport pentru becul de avertizare a ABS...
  6. Salutare tuturor.revin si eu pe forumul indragit pentru ceva informatii .Dupa cum puteti oberva vremea din Bucuresti sa modificat dramatic in ultimele 2 zile adica e cam frig.Acum urmeaza problema:azi plimbare prin Bucuresti,oprire la un prieten stat de vorba vreo 30 de min cand ajung in masina motorul rece .E zic... cine stie...pornesc motorul da semne de revenire..cand ajunge la prima liniuta dau drumu la caldura pe maxim...si astept la relanti sa mai urce un pic da nimic...cred ca am stat vro 5 min dar degeaba...opresc ventilatia intr-un minut a ajuns la temperatura normala...in fine...ajung acasa stau 10-15 min plec la cora...aceeasi situatie numai ca era la prima liniuta sa ridicat la jumatate si cand am dat drumu la ventilatie dadea semne de scadere asta pana am apucat sa fac vreo 2-3 km...e normal asa?Antigelul l-am schimbat acu 2 sapt,odata cu bujiile,uleiul si filtre...astept cateva lamuriri...Multumesc anticipat si gija la sofat >- P.S:dimineata pe la 4 plec de la un eveniment pe undeva prin mihailesti FRIG RAU,urc in masina o pornesc fara probleme, o curat si plec la drum...la intrarea in bucuresti las un coleg sa isi ia masina din parcarea de la Petrom si stau cu el sa isi dezmorteasca masina pret de o tigare cad urc in maty meu ce crezi?scazuse temp sub prima linie.
  7. salutare,am si eu cateva nelamuriri,am schimbat uleiu acum vro 6000 km adica acum 5 luni si deja e negru am folosit castrol magnatec 10W40 aveti idee de unul care sa tina mai mult stiu k se schimba la 10k km sau 6 luni dar totusi asta a inceput cu negreala dupa 3000 km...astept raspunsuri.mentionez ca nu a papat deloc ulei de cand l-am schimbat.ma tenteaza sa trec pe max life cu toate ca masina are doar 80k de km.multumesc anticipat,numai bine.
  8. MMMAAAREE PROBLEEMA,azi am plecat in graba si am uitat de coltul bordurii si ce crezi am ciupit cauciucul,cand am vazut m-am facut verde-albastru la fata si am dat fuga la vulcanizare,cel de acolo mi-a zis ca nu e problema, dar mie imi este frica de vreo explozie, mai ales ca e si pe fata,astept lamuriri de la voi ,multumesc anticipat.
  9. nu sunt in masura sa dau sfaturi dar imi dau si eu cu parerea deci nu dati cu pietre ,daca ai alimentat de pe zero sau aproape si afara era cald e posibil sa fi fost o cantitate mare de vapori in rezervor si pompa sa nu vrea sa mai lase benzina sa curga...eu de cate ori alimentez de la pertomul clapeta merge in suturi sau merge o bine vro 3-4 l si pe urma are un mom de respiro...zici ca am rezvorul plin
  10. salut tocmai am schimbat placutele la al meu matyz cu JURID cu care cica e ehipat si BMW seria 5 (nu de alta dar la UNIX scz de reclama au scos din depozit un set ferodo impachetate gresit si unele JAKOPARTS care erau doar 3 in cutie ) si astea ramasese) ...cu toate ca mai mergeau vro 2-3000 de km dar se nimerea odata cu ITP-ul si am zis sa fiu preventiv .Faza tare este ca m-am contrazis cu mecanicul ca domne ai ABS pe masina eu domne nu am ca ma duc sanie el: ai toate cele pt abs,ai senzorul,ai coronita pe planetara...nu ai cum sa nu ai abs... in final omu a ramas sceptic ) intrebarea este:matizul vine preechipat pt abs??
  11. salutare revin si eu dupa o lunga absenta de post pe forum ,de ce sa faci si bacu' tre' dat .am o mica mare problema: de curand am facut un drum de vro 450 km (Buc-Buzau-Ramnicu Sarat-retur) si pe drum pe unde se putea am mers intins,vro 4 insi in masina 140-150...dar am sesizat o chestie vine un miros oribil de benzina initial am zis ca de... 140 e cam mult si e si cald afara,azi (n.r: 11 iulie ) plecat spre GR,mers lejer, maxim 100 , afara nor ... MIROS DE BENZINA. dar chestie e ca nu e tot timpul si depinde,de ex accelerez 90-95-100 km/h si pe urma o mentin asa, pute ceva de groaza...ma si sperii uneori.de curs nu curge nimic, la motor nu se simte miros,doar in habitaclu...avetii idee de la ce o fi? MS ANTICIPAt.
  12. ms pt cele spuse...dupa ploaia de ieri am ramas totusi impresionat de debica...azi am mai vorbit cu cv colegi si miau spus ca trebuie reglat unghiul de fuga...
  13. salut de curand mi-am incaltzat matizul cu 4 buc. debica passio 2.(cauciucurile precedente erau TALPA de PAPUC+ca erau de 3 feluri)sunt ok ca si aderenta pe uscat,un pic cam moi pe asfalt foarte cald de ex:joi(n.r:5 mai 2010) plecat dimineata pe racoare cu noile gume in "picioare" spre servici.pe o portiune mai lbera era cam 6.30 ceasul o calc putin pana spre 60 si buf picior in frana nici un scart nimic.ajung la servici dau o tura cu un coleg la intoarcere o frana pe un pic de nisip tot ok=coleg impresionat de debica >- .pe la vro 1 cald frumos ma indrept spre casa,la un dumb dintrala pt lmitare de viteza aveam vro max 40 ciupesc frana si ce sa vezi un scartz de toata fumusetea...raman parplex...si imi continui drumul.seara dau o fuga in provincie(vro 40 de km spre gr)drum NOU ok dau viteza, pe la 110-120 incepe sa faca volanul ca toti dracii si cand sa franes un pic zici ca aveam abs. De la ce o fi???cu celelalte cauciucuri m-am dus pana aproape de 150 dar nu faceau in halul asta.Cineva mia spus ca o fi de la cauciucuri pana se mai rod un pic dupa unghiul de fuga.Asa o fi?astept pareri.Scuze pt o asa lunga poveste si scz daca am postat gresit
  14. salut de curand mi-am incaltzat matizul cu 4 buc. debica passio 2.(cauciucurile precedente erau TALPA de PAPUC+ca erau de 3 feluri)sunt ok ca si aderenta pe uscat,un pic cam moi pe asfalt foarte cald de ex:joi(n.r:5 mai 2010) plecat dimineata pe racoare cu noile gume in "picioare" spre servici.pe o portiune mai lbera era cam 6.30 ceasul o calc putin pana spre 60 si buf picior in frana nici un scart nimic.ajung la servici dau o tura cu un coleg la intoarcere o frana pe un pic de nisip tot ok=coleg impresionat de debica >- .pe la vro 1 cald frumos ma indrept spre casa,la un dumb dintrala pt lmitare de viteza aveam vro max 40 ciupesc frana si ce sa vezi un scartz de toata fumusetea...raman parplex...si imi continui drumul.seara dau o fuga in provincie(vro 40 de km spre gr)drum NOU ok dau viteza, pe la 110-120 incepe sa faca volanul ca toti dracii si cand sa franes un pic zici ca aveam abs. De la ce o fi???cu celelalte cauciucuri m-am dus pana aproape de 150 dar nu faceau in halul asta.Cineva mia spus ca o fi de la cauciucuri pana se mai rod un pic dupa unghiul de fuga.Asa o fi?astept pareri.Scuze pt o asa lunga poveste
  15. foarte ok situl www.tirestest.com am vazut o multime de oameni multumiti de debica passio,chiar si cativa nemti care au avut pe logan mcv si au mers 40k km. .in fond si la urma urmei cred k imi voi procura 4 debica passio...voi reveni cu cv detalii dupa ce le achizitionez...momentat pe masina am 3 neamuri de cauciucuri: 2 continental 1 kumho 1 sava eskimo s3(de iarnă),deci voi simti considerabil diferenta (masina o am din iarna luata de la o firma de recuperatori leasing,si cred k au facut ce au vrut ku ea...: )ms pt sfaturi. P.S.:sper ca o sa ajung si eu in viitorul apropiat la o intalnire
 

×
×
  • Create New...