Jump to content

nicktico

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About nicktico

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  1. Multumesc mult, weekendul asta ma apuc de treaba, iar ca idee , in cazul in care o patiti ca mine si nu sunteti pregatiti la momentul respectiv, sa stiti ca "bandajul" improvizat de mine pana astazi a tinut , este etans, si nu da semne sa cedeze , sambata dupa ce schimb partea din fata voi incerca sa distrug bandajul , ca idee de rezistenta, pentru ca desi este o carpeala, a costat doar 26 ron si 5 minute de modelit sub masina , poate fi o solutie in cazul in care suteti prinsi de belea pe drum si riscati talonul. Voi rveni cu detalii. Multumesc de sfat, pe mine ma batea gandul sa desfac cele doua suruburi , dar acum stiu ca nu este o idee buna,spor tuturor.
  2. Buna ziua din nou, am deschis un topic nou ,deoarece singurul care l-am gasit cu search era blocat, daca am gresit rog moderatorii sa ma corecteze. Azi dimineata in drum spre serviciu, mai exact la Sincai , un zgomot infernal si o gramada de priviri dupa bietul tico, trag pe dreapta bag capul sub masina, toba retezata , nu am cum sa ajung la service azi, abia peste 2-3 zile din cauza programului de lucru, ca sa nu ma trezesc fara talon, va intreb daca o pot lipi cu ceva gen poxipol ,poxilina, daca rezista la temperatura, aveti idee? Pxilina ar trebui sa ajute 2-3 zile? cea ca plastilina ca e mai usor de aplicat la problema mea. Multumesc , m-ar ajuta niste sfaturi azi ,urgent. iata zona afectata: O chestie provizorie ce am incercat in disperare de timp, am cumparat 2 batoane de epoxi -40C +120C sarcina 40Kg cmp , am preparat un baton , am bandajat zona curatata cu o perie de sarma ,am invelit-o cu o plasa de tantari de sarma pe post de armatura , apoi al doilea baton, sper sa reziste pana la finalul saptamanii ,ca sa ma ocup de ea, apropo, ca sa demontez toba ,(partea din fata) ca pe cea finala am schimbat-o acum 6 luni, am observat ca nu prea este acces la cele doua suruburi , ar trebui sa dau bara jos, lucru ce presupune cu o toleranta de 80% ruperea suruburilor , aveti idei v-ati lovit de treaba asta ? , la mine cel putin nu s-a umblat niciodata la bara fata , iar suruburile de la prinderea tobei sunt arse, ruginite , calcinate , cam cum se rezolva treaba asta? a schimbat cineva toba singur?(+camarad)
  3. Este corect, ai dreptate ToPser,dupa cum se vede posturile mele sunt editate , mi s-a parut nefiresc eu, care nu am desfacut suruburi mai niciodata, sa corectez un veteran , era nepoliticos , apoi am zis ca la cat sunt de "mecanic " poate incurc treburile ,sa ma corectez in posturi, ca sa nu ametim oamenii ca mine, dar asta este scriem pe fuga de la birou ori cand ajungem acasa franti , se mai intampla ... oricum eu unul va multumesc pentru sfaturi , sa auzim de bine.
  4. Multumesc mult, gasisem postul tau separat, dar vad ca sunt destule postari pe care le mai gasesti luand topic cu topic/categorie (noroc cu linkul tau ,m-a salvat de cautari), din cate am citit , la gradul meu de amator , nu cred ca imi permit sa desfac capacul , mi-e frica sa nu ramana nestransa calumea piulita de la fulie , operatiunea cu blocarea am vazut-o cand mi-a schimbat distributia,dar mi-e cam frica sa ma bag ,am sa vb cu mecanicul care se ocupa de ea, pana sa mai bibilesc una alta sa vad cat cere pe operatiune si sa vad daca ma las de tiagri o perioada. Multam. 20 ron constatarea. de ce se constata ca este simeringul de la distributie: 100 -ron manopera 50- ron curea alternator+2 simeringuri (apropo sunt doua bucati?) de ce este cel de palier se intristeaza povestea ..
  5. Nu s-a umblat la curele decat acum 30 000 km la schimbarea distributiei , relativ un an. Capacul il pot da jos fara sa umblu la alternator? Daca e simpla operatiunea il desfac maine si fac o poza . Noroc cu pozele astea , ca am observat crapatura din curea la alternator
  6. Am atasat si pozele ,aici zona a fost murdarita de ulei cand a patit-o proprietarul. Aceasta este zona cu trauma. Am facut si aici una pt a indeparta suspiciunile .
  7. Nu cred ca-l papa , il vomita pe undeva, mai exact pe coltul stanga motor , ma duc sa sterg capacul sa vedem ce apare maine , de ce ar curge pe la simiringul fuliei , maie ar trebui sa fie semne , oricum multumesc mult pentru atentia dumneavoastra, sper sa il vindec , de ce cere doctor e trist...
  8. Teoretic nu cred ca ar fi aceasta problema , deoarece am luat legatura cu fostul proprietar, care mi-a spus ca a mers 20 000 km cu acelas ulei fara sa-i faca schimbul,s-a subtiat , si i-a curs pe la simeringul fuliei, urma de pe capacul distributiei pare veche (cu mult praf), eu am ticoul de un an, iar planetara e curata , am sters-o cand i-am schimbat capetele, nu are nici un strop pe ea de ulei , sper ca poza care o voi pune maine sa fie mai explicita,desi nu stiu pe unde voi baga aparatul.. dar ma voi stradui.
  9. Buna ziua si pe acest topic , nu imi doresc sa scriu pe fiecare topic insa , ticoul meu ma serveste la greu si mi se pare normal sa am grija de el , am postat aici dupa ce am citit restul posturilor , problema mea este urmatoarea: Pe partea stanga a motorului (cum privesti din fata masinii), mai exact aproape de capacul de plastic al distributiei, de sus pana jos se observa ulei proaspat, scade si nivelul uleiului, am 7500 km facuti cu acest ulei (+filtre) si am pierdut cam 700ml (completati). Se mai observa ulei si pe partea de jos a capacului de plastic (distributie) la exterior. Maine voi pune o poza sa se vada exact zona. Pe partea dinspre fata masinii garnitura de la capac colbutori e curata. Mai sunt cateva urme la delcou, dar destul de nesemnificative, masa mare de ulei vizibila este la motor . Nu scoate fum, merge normal, rotund. Becul de ulei nu se aprinde , desi e functional , s-a aprins inainte de schimbul precedent cand urcam un drum destul de inclinat (forestier) Se deduce ceva din explicatia mea? Multumesc.
  10. Buna ziua din nou, va multumesc , cred ca problema s-a rezolvat, aseara dupa ce am plecat de la birou s-a simtit diferenta, a bagat caldura si acum dimineata cand am ajuns la birou am desfacut capota pt ca in drum am observat aburi iesind de sub capota, sper sa nu fie decat antigelul care a curs aseara la schimb, am completat in vas cu antigel pentru ca probabil si-a mai luat in instalatie, am verificat colierele si dimineata desi aseara am lucrat cu simt de raspundere, nu pica nimic, sper sa fie capitol inchis pentru mine acesta cu caldura. Va multumesc inca odata. PS : clapeta aceea de winter /summer , evident era si ea pe summer, acum va intreb daca si aia influenteaza pe langa altele , incalzirea din habitaclu , adica de ce se incalzeste mai repede, cat si ca putere??? Multumesc inca odata.
  11. Spune-mi te rog care sunt , ca nu stiu , cele din stanga care se mufeaza pe conducta metalica?? Am rasfoit cartea de service si acolo am vazut numai treaba de furtunuri, valet (care habar nu am ce este) , acum ca o teorie a conspiratiei , daca fortez lamela din consola (adica de ce o tin eu cu mana impinsa inspre dreapta) parca baga mai cald, acum nu stiu daca e pe sistem nervos sau e posibil ca acel cablu sa nu faca treaba calumea, stiu ca acolo sunt ceva probleme la mine, adica ,,,,,,,ca sa comut aeroterma pe aerisitorul de la podea , trebuie miscare brutala, altfel ramane pe la fata , parbriz, ...cam imprastiat, ma gandesc sa nu fie si de pe acolo, se poate?
  12. Multumesc Petrysor , mie imi spusese un atotcunoscator ca ar trebui sa fie pe furtun , si vazand ca e umflat furtunul acolo deja eram sigur ca de acolo este, dar probabil ca asa o fi la dacie , si omu si-a dat cu parerea, multumesc inca odata. Operatiune indeplinita cu succes, am schimbat termostatul , cel vechi avea tamburusul cativa milimetri mai sus , oricum vizibil, acum nu stiu de ce era pe deschis sau nu , cert este ca acum este unul nou, insa dupa ce s-a incalzit apa, situatia este neschimbata. Trebuie instalatia aerisita??? daca da cum se face asta? Mentionez ca am facut schimbul de antigel, ca sa nu curga peste tot , am eliberat returul si am schimbat antigelul , dar acum e la fel de trist help! Ma mai gandesc la calorifer, la acesta pe unde se ajunge? , se da bordul jos? Ce nu am inteles este ca furtunul cu cu termostatul este cald, iar cel de jos este rece, asa trebuie sa fie? sau invers? logic ar fi ca in motor sa intre apa rece care sa se intoarca incalzita dar...
 

×
×
  • Create New...