Jump to content

lowlife

Membru
  • Content Count

    106
  • Joined

3 Followers

About lowlife

  • Rank
    ex omaigadlol
  • Birthday 03/17/1989

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    dolj
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira
  • An
    04

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am refacut franele - garnituri si pistonase pe etriere, am mai schimbat niste fleacuri si mergea tipla masinuta. Zic mergea pt ca i-am lasat-o mamei care a busit-o, i-am (far, aripa, brat) si dupa nu a mai condus-o deloc. Astazi la 105k km am dus-o la fier... ~1150kg fara gpl si cu rezervorul benzina aproape gol. Regret nespus, insa asta e. O masina perfecta pt ce am avut nevoie 🥺
  2. Va cer sfatul cu o problema la Nubira 2 Euro 2. De pe o zi pe alta nu mai porneste. Invarte, dar nu da scanteie pe bujii. Am scos o bujie, i-am pus fisa in cap si am dat la automat. 1) Asta e bobina? pot s-o verific cumva pana sa o schimb? 2) Exista vreo siguranta sau releu pt bobina? 3) Aveti alte idei?
  3. Placutele sunt gata, varza, gunoi. Nu stiu daca au 15k km. Aveam impresia ca le-am schimbat in 2017, surpriza, era vb de 2015... noroc cu topicul asta. Caut praguri sa le schimb...
  4. A luat cineva praguri de nubira? au rugina si vreau sa le schimb.
  5. Ce suparare, masina e ok per total si la banii astia nu sunt alternative mai bune, dar, sa fim seriosi, calitatea lasa muuult de dorit. Nemultumirea mea e ca la A4 pot sa iau piese facute in Germania pe care dau un ban si nu mai am treaba ani de zile, nu imi pica dupa cateva luni. Gasesc de asemenea si piese originale peste tot, si piese de 15 ani din dezmembrari pe care pot sa le pun pe masina si tot sunt peste ce cumpar nou la Nubira made in nu-se-stie-unde. Esapamentul nu are nici o problema, tot zgomotul provine de la motor (si din nou de la rulmenti), de la 110km/h in sus se aude destul de pronuntat, plus ca depasirile la viteza aia se fac cu a 4-a si e si mai rau. Gume de vara am GoodYear de 220lei bucata, crede-ma, nu m-am zgarcit, dar efectiv nu mai stiu ce sa cumpar. Am un singur furnizor de Daewoo in oras si fiabilitatea pieselor e cum e. Sunt legat de ea prin prisma banilor aruncati raportat la cat as lua pe ea daca as vinde-o si mai ales a faptului ca are GPL si merg aproape gratis - idee in care am incarcat-o cu 400kg de pasageri si cateva rucsace, iar 317km cu AC pornit (cand a binevoit sa mearga, sa zicem 2/3 din timp) i-am facut cu consum GPL 8.4%, sau 63lei . Sta surprinzator de bine pe curbe odata ce incarci suspensia, cred ca ar beneficia f mult de pe urma unor arcuri sport. In fine, de vandut nu am cui, mamei ii place, altceva cinstit nu am gasit pana acum la 3-4000e... asa ca ramane in familie.
  6. Am rezolvat cu injectoarele, le-am schimbat si trage foarte bine pe benzina. Dar am dat de alta ) garniturile erau casante si 1-2 s-au ciupit. Problema e ca nu gasesc altele. Nu mai gasesc nici injectoarele vechi, sa le probez, astfel ca imi pierde presiunea din rampa si porneste dupa cateva (multe) secunde.. Am schimbat iar ambreiajul. Cu cel vechi era ceva in neregula de la montaj, in fine.. 280 lei placa originala din fabrica, disc sachs si rulment luk cred. E ok acum. Am fost nevoit sa plec cu ea la drum lung si am vazut ca nu am freon. Ok, bagam freon... dupa intervale aleatorii (2-30min), se opreste AC-ul, se stinge beculetul. Cred ca e o problema de la switch? IAR am zgomot de rulment si cred ca sunt fix mizeriile de pe spate schimbate in vara. Cutia e vai de ea, nu inteleg la ce s-au gandit proiectantii (am inteles ca e facuta de koreeni, nu au preluat cutiile GM). E inuman ca la 0 antifonare sa ai atatea ture intr-a 5-a la 100km/h. Intr-un prag a intrat rugina, slava domnului ca e de metal si e parte comuna din caroserie, trebuie acum sa caut si tinichigiu... Partea buna e ca am facut 120km cu 20 lei.
  7. Un pret pt injectoare Nubira 2 Euro 2, va rog?
  8. De atunci am mai dat 450 lei parca pe piesa care leaga volanul de coloana de directie si inca 300 lei sabotii spate si pe manopera schimbat... 750lei. Imi fac probleme si injectoarele de benzina, mama nu merge deloc pe benzina (exceptand pornirile) si s-au infundat. Am folosit un aditiv de benzina pt desfundat, am mers cativa zeci de km mai turat si erau ok. Dupa cateva saptamani, e la fel.. Abia am gasit etrier. Uleiul este bun, da, am facut la A4 4-5 schimburi si sunt foarte multumit Da, foarte rau famat cartierul..
  9. gowriel: singurele probleme au fost o garnitura de capac (care am inteles ca e buba comuna) si aerisitorul blocat restul sunt consumabile. Ah, ca la Nubira se gasesc doar rahaturi si pica extraordinar de repede, e partea a doua. Nu mi se pare insa un capat de lume ca dupa 5 ani sa schimb piese de 300eur. PS: mi-a aparut masina intr-un clip
  10. Unghiul de fuga de mai sus era 70 lei, am incurcat socotelile. Dupa rezolvarea batailor de pe fata si ramasese un uruit de pe puntea spate, de care erau vinovati rulmentii. Am luat rulmentii, parca 70 lei toti 4 Febi Bilstein - aceeasi poveste, altceva mai de marca nu aveau. Am zis ca daca tot umblu acolo, sa rezolv si problema franelor care nu fusesera aerisite de minim 5 ani cand am luat masina. Tineam minte ca avusesem o problema la un aerisitor si de aceea n-am putut schimba lichidul acum vreo 3-4 ani. Ma suna mecanicul ca-mi trebuia: - discuri: Hi-Q 220lei (aceeasi poveste) - placute ??? 60lei - lichid frana TRW, n-am gasit nimic mai bun in stoc - ax rulment stanga - rulmentul era sudat de ax si nu putea fi scos - etrier dreapta - aerisitor intepenit. Am vazut apoi ca aerisitorul fusese sudat de-a dreptul 60lei din dezmembrari, nou e vreo 300-350. Am inceput sa cer preturi pt ax rulment, surpriza, nu vine decat cu portfuzeta, pt care sunt 2 variante noi: - 17 lei pt punte cu tamburi - 400 lei pt punte cu discuri GM La dezmembrari mi-au cerut minim 150 lei si chiar si asa n-am gasit pe nimeni sa imi trimita poze cu rahatul ala de rulment dat jos, toti ziceau ca rulmentul e bun si n-are rost sa il dea jos, dar ca sigur nu e blocat In fine, mecanicul a reusit sa dea rulmentul jos si am folosit portfuzeta veche, s-au schimbat discurile piesele + manopera 120 lei, masina merge grozav acum, franeaza excelent si in interior e o liniste pe care n-o credeam posibila. Am pus poze cu cimitirul de piese, unde sunt si curelele+rolele+intinzatoarele+pompa apa vechi date jos la schimbul de distributie.
  11. Rafi: 10w40 sintetic nu cred ca se gaseste. De altfel, nici toate 5w40 de la firme de renume (Motul?) nu sunt full synthetic. In fine, motorul suna EXCELENT acum cu Ravenol 5w40. Cred ca inainte ma obisnuisem cu zgomotul de nuci in blender si cu ideea ca asa e si n-ai ce-i face, dar toarce incredibil de frumos imediat cum o pornesc. Si in mers e un sunet mai organic, mai placut. Legat de bujii: din avion, nu s-a simtit nici o schimbare in comportamentul masinii. Poate nu mai am eu urechea asa sensibila. Consumul nu l-am mai verificat de 3-4 ani si nici n-am cum, ca o alimenteaza mama fara aprobare Oricum, merg cam degeaba cu ea datorita GPL-ului. La reprize, m-am invatat cu cealalta si in Nubira mi se pare ca stau pe loc. *PARCA* am auzit ca bujiile de iridiu sunt mai ok din cauza ca nu se largeste gap-ul. Nu stiu ce sa zic, nu strica sa incerci, dar nu m-as astepta la diferente sesizabile. Cum ziceam, masina o conduce mama si saraca nu mai e asa menajata la gropi, denivelari. Ce imi place insa e ca e foarte simpla si fiabila. Pe cealalta stau saptamanal cu diagnoza, fac loguri, ma panichez ca aerul din admisie are 92grade, ma gandesc ce sa-i mai upgradez - sac fara fund. Nubira dupa 5 ani a cerut asa: - 2x flansa rulment amortizor fata = 102lei Korea - 2x bieleta bara stabilizatoare = 44lei CTR Korea - 2x bucsa bara stabilizatoare = 10lei Korea - 2x bieleta directie = 69lei Moog - 2x cap bara = 66lei TRW = 5.82mil + 1.5mil manopera + unghi fuga 0.5mil = 7.82mil. Piesele le-am luat de la un vanzator foarte cunoscut in Craiova/Dolj care am inteles ca vinde destul si in tara (LAO @ www.importpieseauto.ro/). Mi se pare aiurea ca nici el nu mi-a gasit piese produse de firme OK. De abia am gasit capetele de bara TRW, si a trebuit sa stau dupa ele cateva zile. A4 la 156k km:
  12. Scriu de acum ca poate uit mi-a venit azi pachetul pt revizie: - 4 litri Ravenol VSI 5w40 108lei made in Germany - filtru aer Mahle/Knecht 34 lei made in South Korea - filtru polen Mahle/Knecht 68 lei made in Germany - cam scump, avand in vedere ca nu e cu carbon activ. Pe filtrul Knecht fara carbon de la A4 am dat 20 lei. - filtru ulei knecht Mahle/Knecht 15 lei made in Austria - filtru combustibil Mahle/Knecht 32 lei nu se stie = 2.57mil. Habar n-aveam ca nu trebuie 10w40 in motorul de Nubira, m-am luat dupa ce mi-a recomandat un gigel de la magazin acum cativa ani si am ramas cu convingerea ca e ok. Am zis sa vad cum e 5w40, cu mentiunea ca in A4 bag tot dintr-acesta si e full syntetic, nu se gaseste contrafacut si nici nu e scump. In prima poza se vad bidonul si filtrul imens pt A4
 

×
×
  • Create New...