Jump to content

JMu

Membru
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About JMu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/23/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    xxx
  • Interests
    Masini, fotografie digitala, Linux
  • Din
    Bacau
  • Auto
    ---
  • Model
    ----
  • An
    ----

Recent Profile Visitors

2107 profile views
  1. Multumesc inca odata pentru toate urarile. Pun si 2 poze, doar atat am curaj (in aproximativ 3 saptamani, am facut 2500 km). Ma bate serios gandul sa ii pun GPL.
  2. Multam' frumos pentru urari. Promit si poze, dar probabil duminica, sunt la 125km de Fuji-ul meu. @Nonel: Yep, o sa se poata (cand-si-cand) vedea si in Dumbrava Noua! (tu erai ala de ma dadea in gat? - oricum Matiz-ul e acum tot timpul in Dumbrava Noua) @Axel7: Crede-ma pe cuvant de pionier (desi nu am fost, la mustata) ca abia astept si eu sa termin asa-zisul rodaj. Cu Matizul nu cred ca am cazut sub 2500 decat in traficul de rahat din Bucuresti, in coloana, dar mereu aveam grija sa il "curat" cu cate un A2 putin mai in forta. Dar cu acest Aveo estimez ca se termina rodajul cam... miercuri. Am de facut multi km, iar miercuri cred ca o sa am peste 1200. Cred ca e suficient.
  3. Desi nu am mai intrat pe acest forum de prea mult timp, din motive de timp, imi permit sa creez acest topic, macar pentru simplul fapt ca Matiz-ul cumparat acum 2 ani si vreo 2 luni (nu ca as tine evidenta, dar sunt 2 ani, 2 luni si 14 zile ) nu a avut un topic al lui. Si ca tribut pentru Matiz-ul care m-a suportat atat timp (si care a ramas "in familie", ca sa zic asa) fac si eu acest topic cu permisiunea voastra, despre noul (pentru mine) Aveo Hatchback 1.4 16V, cumparat azi (de fapt ieri, vineri, ca acu' e 00:30). Desi Matiz-ul mi-a indeplinit toate asteptarile, si chiar mai mult, din mai multe motive, am considerat ca este cazul sa imi iau alta masina. Am "cochetat" cu mai multe diesel-uri (Grande Punto, chiar si Lacetti diesel HB - dar m-am abtinut in tentativa de a incerca Logan, si cam tot ce e frantuzesc), am ajuns la concluzia ca prefer o masina pe benzina, chiar daca nu foarte puternica. Asa ca dupa niste "cautari" (ciuciu, erau doar pentru asociatul meu, eu eram "chitit" pe Chevrolet ) am ajuns la concluzia ca Aveo este ceea ce caut. Si cum cine cauta - gaseste, am gasit si eu un Aveo 1.4 16V Hatchback echipare Premium, negru. Nu am vrut Aveo Sedan pentru simplul fapt ca nu imi plac sedan-urile, si nici nu am nevoie de portbagaj mare (pur si simplu chiar nu ii vad rostul - in cazul meu: fara familie, inca, iar porcul l-am carat lejer si in Matiz). Din pacate nu am inca poze cu el (l-am luat la 17:30 aseara, si nu am avut camera la mine), dar sper cat de curand sa ii fac si niste poze. Dupa nenumarate topic-uri despre problemele legate de Aveo 1.4 16V, eu tot l-am vrut. De ce? Pentru ca m-am uitat si pe alte forumuri, si nu e deloc roz situatia (muşte in faruri, anyone?) pe niciun forum monomarca. In curand vin cu poze, si sper sa imi fac timp sa revin si la Polivalenta. Cu voia dumneavoastra, un vechi membru, ce nu a mai "activat" din motive de timp.
  4. JMu

    Dacia Logan (fosta X90)

    E in modul de "test" al bordului. Parca tii apasat butonul ala de resetare a km partial, si pui contactul. Apoi intra in modul asta de test si misca exact in felul ala acul vitezometrului si al turometrului.
  5. Din specificatiile de pe site-ul Daewoo, asa reiese. Acum pentru E4 e dat consum extraurban 5.1%, la E3 era 4.2. Consumul urban pentru E4 este acum 7.8, iar inainte era 7.1, sau pe acolo, nu mai stiu exact. Oricum, ambele mai mari.
  6. Ai o greseala undeva. Erau cumva 380 de km? Ca la 280 nu prea iese media aia. Edit: Huo, ce-au sarit vulturii!
  7. Asta e o protectie, si e pe toate Matiz-urile (presupun ca si pe Cielo si Nubira ce putin). Ca sa nu te incui pe dinafara, cu cheile inauntru. Daca vrei neaparat sa incui fara a mai baga cheia, apasa siguranta cu usa deschisa, apoi inchide usa tinand ridicat de manerul exterior de la usa (cum ridici atunci cand o deschizi). In felul asta siguranta nu o sa mai sara, si usa ramane incuiata.
  8. Intr-adevar, destul de ciudat sa nu ia a 3-a la 45. Frecvent in depasiri schimb a 3-a la 60-70 (nici nu vorbesc in jos, adica sub 45, ca asa e ca si cum as schimba cu motorul oprit), si asta extrem de usor, imping schimbatorul cu un deget. A 2-a la 35 recunosc ca poate fi mai greu uneori, dar am reusit (din greseala, eram nervos) si la ~60, adica destul de aproape de limitare. Dar in mod normal si la mine opune putina rezistenta la schimbat 2 la 35 (dar doar cand trec din 3 in 2, altfel, adica 1->2, merge "uns". La mine 2 e oricum problema, de altfel singura). Poate uleiul din cutie? Cat are de cand l-ai schimbat? (luni/km) Sau poate chiar cablurile.
  9. Zmeule, iti confirm eu: in Slobozia, dupa 2 nopti cu ploaie, masina e murdara, dar e murdara "normal", daca pot sa zic asa. Adica e gri praful. In schimb in Bucuresti, dupa o ploaie de noapte (habar nu am daca a fost puternica sau doar o stropeala) masina e galbui. Cel putin pe acoperis, e leopard, cum a zis Iulia. Si in Bucuresti venisem seara din Mangalia, unde o spalasem, era foarte curata.
  10. Eu partea asta n-am inteles-o. Aia de pe contrasens stateau la semafor... adica taximetristul avea semafor rosu? Avea macar semafor? Ca daca avea si era verde... parca nu mai e chiar asa "idiot" taximetristul, chiar daca mergea cu 50-60 (sa nu-mi spuneti ca nu ati trecut niciodata cu 50 printr-o intersectie...) Daca avea semafor rosu insa...
  11. Azi de dimineata pe A2, pe la km 23, pe sensul spre Bucuresti, un autobuz (presupun, dupa forma) ars complet. Da' complet, nu mai ramasese pic de vopsea/geam/cauciuc pe el. Era "parcat" pe banda de urgenta. Din pacate nu am putut sa fac poze, ca aveam aparatul foto in portbagaj. Cum o fi ars in halul ala, nu stiu. Nu am gasit nimic in presa despre el, presupun ca e proaspat.
  12. Corect Steph, la 110 real ai ~4200rpm (aproape 120 pe ceas) si la 120 ~4600rpm (aproape 130 pe ceas), tocmai m-am uitat pe log-uri. 3500rpm ai la 91 real, 97-98 pe ceas.
  13. Manualul romanesc si site-ul daewoo.ro sunt sursele conform carora cuplul maxim e la 3500. Manualul in engleza, plus site-urile pe care am mai gasit informatii despre Matiz specifica valoare de cuplu maxim ca fiind atinsa la 4600rpm. Pana si pe chevrolet.ro Spark are trecut cuplul maxim la 4400rpm, deci greu de crezut ca poate fi la M1 la 3500. LE: screenshot.
  14. Steph, eu tot nu pot lua tabelul ala drept litera de lege. (vezi 0-100 in 19 sec., spre deosebire de 17 date de producator). Si eu conduc Matiz zi de zi, de 30000km, plus inca unul pe care l-am condus pana acum aprox. 10000km. Ambele Euro 3. Ambele in stare foarte buna de functionare. Si eu am scos cam toate consumurile, si nici nu ma laud cu tampenii de 5 sau mai stiu eu cat in oras. Am spus clar ca am scos si eu peste 10 in Bucuresti, afara media e pe la 5-5.5, dar in general merg cu 110. Daca pe A2 la mers constant de 110 media e 5.5, eu tot nu pot sa cred ca la 120 ia 7. Dar poate vorbim de lucruri diferite, adica viteza reala versus viteza aratata de vitezometru. Am mai spus, al meu la 110 pe vitezometru are ~102 real (am facut de 4-5 ori A2-ul cu laptopul conectat la ECM, cu logging. Deh, laptop nou, sa-mi traiasca, tine bateria 2.5h). Daca tu spui ca ia 5.5 la 110 pe ceas si 6.5 la 120 real, atunci da, te cred.
  15. Nu are cum sa consume in mod normal 7% la 120! Am facut 460km cu 27.5l, asta inseamna ~6%. 60km fâţâială prin Bucuresti, apoi A2 si E577, mers cam cu 120 (110-130). Asta cu Lukoil. Pana acum 3 rezervoare am mers cu Petrom, iar inainte cu Efix. Efix-ul m-a speriat, am reusit si eu sa scot medie de 8 (40% Bucuresti, 60% A2 tot cam cu 120). Cu Petrom era ceva mai bine, dar urcam spre 10 in Bucuresti.
 

×
×
  • Create New...