Jump to content

[i_unit]

Membru
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About [i_unit]

  • Rank
    Ex: ionutz
  • Birthday 07/13/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ionutgaga@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Targoviste
  • Auto
    .
  • Model
    .
  • An
    .
  1. Sper ca ai scris gresit 3000e plus taxele ramase (total5250e) pt Matiz E 2007. Stim cu totii cat a costat in 2008 una similara, cand inca mai gaseai pe stoc...
  2. Lasa mai Closchkutza, sa vezi cum troncane de noi (si ma refer aici sub 1000 km sau mai putin de 6 luni), masini in segmentul de pret 11k-12.5k euro (cred ca banuiesti la care ma refer...)
  3. Mai bine lasai deoparte solutiile minune si alte prostii, din moment ce nici nu stii ce se intampla in motorul tau. Adica din 7 iulie, de cand ai semnalat (sa zicem - problema), puteai sa o duci intr-un service unde sa-ti masoare compresia in cilindri si presiunea de ulei, aceste teste spunand multe despre starea uzurii motorului. E cel mai sigur si nici nu te amagesti inca nu stiu cat timp
  4. Imi pare rau pentru tine k-tlyn, dar daca pompa de ulei este buna trebuie sa desfaci neaparat motorul, intrucat sunt jocuri mari la cuzineti; daca esti norocos, scapi doar cu ei (cuzinetii) schimbati. Daca norocul nu este de partea ta (asa cum am patit si eu), o sa ai destul de multe de inlocuit
  5. Revino maine, cand o sa fie motorul rece
  6. La"pececele" Nota: "pececele" = petrecere
  7. Unii au patit-o rau cu palpaitul becului de ulei... Sper sa nu fie cazul tau. Sfatul meu: incepe cu spalarea motorului, schimbarea uleiului si filtrului, schimbarea presostatului de presiune ulei, schimbarea pompei de ulei si curatirea sorbului; daca dupa acesti pasi (facuti pe rand), becul continua sa palpaie, cat de putin, mai bine dai motorul jos si salvezi ce se mai poate salva. Sa ne tii la curent
  8. Si pana la urma ce facem noi astia cu acceleratie pe cablu si care avem aceasta problema? Ne obisnuim cu ea sau incercam sa gasim o solutie? Intrebare adresata mai marilor acestui forum si nu numai...
  9. Problema am mai semnalat-o pe acest forum, dar nu am rezolvat-o inca. Este vorba despre un fel de infranare brusca, foarte scurta, dupa care urmeaza frana de motor. Am observat ca se intampla si la alti Matiji, dar nu toti. Cel mai mult se simte in treptele inferioare (1, 2 si 3) si nu intotdeauna. Cu o infinit de multa rabdare, daca iau piciorul de pe acceleratie foarte lent, hacul nu se produce in 99% din cazuri. Presupunerea mea ar fi valva PCV, pe care am si schimbat-o de cateva ori, insa fara nici un rezultat (sursa de achizitie fiind mereu aceeasi, insa la intervale diferite de timp). Banuiesc ca dansa ar fi trebuit sa asigure o cantitate suficienta de aer pentru functionarea lina a motorului, in cazul unei depresiuni foarte mari dupa clapeta de acceleratie (clapeta inchisa brusc)... Sau se ocupa de acest lucru IAC-ul? In cazul asta fiind ceva mai puturos, ajunge sa "dea drumul" la aer si sa asigure frana de motor corecta garnisita insa cu hacul in care el, IAC-ul, este indecis sau nu a ajuns inca la pozitia necesara. Precizez (pentru clarificarea situatiei, in cazul in care are vreo legatura), motorul rece porneste intotdeauna la sfert, dar in momentul in care se incalzeste are circa 50% tendinta de a nu porni din prima sau decat cu o cheie de circa 2 sec; asta daca nu apas usor pe acceleratie, moment in care porneste mai mereu la sfert. In speranta ca am fost suficient de explicit in descrierea problemei, astept sugestii de la toti cei care inteleg injectia unui motor pe benzina... PS La alte masini care este principiul de functionare lina a motorului in cazul inchiderii clapetei de acceleratie? Pentru ca am observat acest fenomen neplacut numai la cativa Matiji (poate o proiectare incorecta, poate ceva piese care nu au calitetea necesara, etc)
  10. Tocmai am studiat putin problema. Dupa ce am incercat sa desfac usa din balamale, am observat o piedica, anume tija care tine usa deschisa, prinsa pe interior, unde nu pot ajunge... Dupa ce m-am uitat putin la cealalta usa, am observat prezenta unei gauri in dreptul surubului de pe lateral cel mai de sus. Dupa ce-am "scotocit" putin cu o surubelnita pe-acolo, am observat ca face usa sa se comporte la fel cu cealalta (blocata), asta numai intr-o pozitie. In cealalta pozitie, merge normal. Este posibil ca asta sa fie portita de scapare. Numai ca o sa trebuiasca sa zgarii putin niste plastice de-ale nesuferite.. Va tin la curent.
  11. Cred ca este prima data cand mi-as fi dorit sa am fete de usa model E. Cel mai probabil o sa desfac suruburile de la balamale si sa incerc sa trag cumva de usa, poate-poate s-o desface. Am inteles ca la unele masini, daca se aplica procedeul "unul inauntru, altul afara, la trei tragem" se poate bloca incuietoarea. O fi la fel la Matiz, nu stiu... Ce-mi amintesc este ca am incuiat (inchidere centralizata) cu usa spate deschisa. Cand am inchis-o, a ramas putin intredeschisa. De lene sa ma duc sa descui usa fata, apoi sa ma intorc sa deschid usa si s-o trantesc cum trebuie, apoi iar s-ajung la cea din fata, etc..., am apasat putin pe usa intredeschisa, s-a inchis, dar asa a si ramas. Sper ca s-a inteles de ctre posesorii de Matiz cum anume se poate ajunge intr-o situatie destul de urata. Concluzia: nu faceti ca mine, si nici ca in exemplul cu "la trei tragem" ca s-ar putea sa o patiti. Rezolvarea (daca voi ajunge la asa ceva...) intr-unul din posturile mele urmatoare.
  12. Nu ai fost atent la descriere sau eu nu am explicat bine... - nu se mai poate deschide usa nici pe interior, nici pe exterior, cu atat mai putin nu pot ajunge la siguranta aceea si poate nici la suruburile cu care este prinsa fata de usa... Ma gandesc ca poate cineva stie totusi o metoda, nu se poate sa fie chiar un caz singular sau imposibil.
  13. Imi cer scuze daca s-a mai discutat. M-am trezit intr-o dimineata ca nu se mai deschide o usa din spate, nici din interior, nici din exterior. Ambele manere par a fi "moarte", se misca fara sa actioneze nimic. Intrebarea mea: exista vreo posibilitate de a demonta fata usii pe interior? Sau cum pot debloca usa?...
 

×
×
  • Create New...