Jump to content

ciolanus

Membru
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About ciolanus

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://ciolanus.wordpress.com
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Olteniţa
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 5d 1,4 16v 5MT
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    CaLifornia
  1. Revizie 75k km/4 ani, expocar targoviste: 410 ron - filtre, ulei, teste, etc. Au amestecat antigelul albastru (aral) pe care l-am pus cand s-a facut distributia cu cel roz GM, mi-au spus ca nu e nicio problema. Trebuie schimbate 2 palieri amortizoare, 2 bielete antiruliu si un amortizor pe spate - 1350 ar fi la ei, din care se face o reducere si as ajunge la 1000ron. Ne mai gandim.
  2. E posibil sa fie astfel: s-a mai discutat ceva similar si se pare ca de vina e softul vechi de pe chevrolet care se rezolva cu o resoftare/ update de soft. Problema e ca reprezentantele noastre nu prea au habar de aceasta schimbare, doar cele care au un tester mai recent pot sesiza aceasta diferenta. 2. mie mi se intampla sa porneasca la un relanti mare si sa stea cateva secunde acolo doar cand pornesc in timp masina direct, fara sa astept. 3. ar putea fi si altceva.
  3. Si nici nu costa o avere, intre 25-35 Lei/litru, depinde de unde il cumperi.
  4. @ches, inseamna ca sa sabotii mei gm sunt ideali deoarece au rezistat 72.000km , daca tu recomanzi unii despre care spui ca sunt foarte buni desi i-ai folosit doar 6.000km si ai dat verdictul. Mi-am adus aminte ca v-am cerut parerea in urma cu ceva timp de ce am eu la o roata pe spate cauciucul mult mai tocit, fix la roata respectiva am patit fenomenul dezbatut. Mi se pare ciudat din cel putin 2 motive: 1. folosim frana de mana foarte rar si 2. ar fi trebuit sa se incinga, sa miroasa, ceva. In ziua cu incidentul parca mi s-a parut si mie ca frana nu ar fi fost cum era candva, dar poate eram subiectiv.
  5. Eu am schimbat distributia putin peste 60.000km, cureau de distributie prezenta mici fisuri pe canale, nu pe parte exterioara. Cureaua de transmisie era perfecta, pompa de apa nu scotea niciun sunet, dar daca tot am platit pentru a se dezmembra juma' de masina, am hotarat ca nu e o cheltuiala imensa sa fie schimbat totul cum scrie in cartea de service primita odata cu masina. Sunt cazuri de proprietari care au mers zeci de mii de km fara sa schimbe nici macar uleiul (cunosc un caz) si nu au patit nimic. Fiecare risca pe banii si pe siguranta lui.
  6. Becul de pozitie stanga se schimba usor, demontezi palnia (prin rotire) de la rezervorul care contine solutia pentru spalat parbrizul si te descurci. La cel de pe dreapta trebuie sa te chinui cu doua surubelnite lungi, sau cu o pensa lunga, ori sa scoti farul cu totul. Am intrebat si eu, dar nu s-a obosit nimeni sa ma ajute altfel. Referitor la consumul de ulei, cei de la expocar mereu mi-au pus 4 L de ulei in motor, au motivat ca oricum se consuma. Nu am observat sa fi scazut cine stie ce.
  7. "boala lor" - dar de ce nu ti se spune cand te duci sa-ti cumperi masina ca ar avea mai multe "boli specifice": cade caseta de directie, troncane, suiera la vant, nu stiu ce modul, etc. ? On-topic - am dat un mail unde imi fac reviziile si mi-au raspuns ca ei nu stiu de asa ceva, ca au anuntat GM si ca asteapta raspunsul acestora, dupa care ma vor anunta si pe mine.
  8. E un baiat prin Dristor care are super preturi. Eu l-am gasit la recomandarea unui amic de pe forumul opel. Ca sa nu mai spun ca intr-o ora mi-a adus piesa ceruta, saboti de frana ate la 150 ron... Cine doreste un nr de telef PM catre mine (sa nu fie reclama).
  9. Tip vechi = cel cu 2 cadrane separate si ambele sub o palarie?
  10. Revizia se face din 15.000 in 15.000km, in cazul tau ori la 45 ori la 60k. Asta pentru o folosinta normala.
  11. Pana la urma, la aveo 2007 hatchback se gaseste acel ecran lcd mascat sau nu? Ca sa nu demontez degeaba, am tendinta sa-mi ramana piese in plus la reasamblare
  12. Cateodata patesc si eu cand cobor din masina si inchid usa. Simt o piscare.
  13. Asa e si la mine, la aproape 4 ani si 73.000 km inca le folosesc. Le-am obervat anul trecut, cred ca erau vreo 50.000km. Cei de la vulcanizare nu mi-au spus ca ar trebui sa mi le schimb. Imi par a fi doar la suprafata, nu pierd aer, nu bat, nu sunt deformate, mai au "carne" pe ele si nu am 1000-1600 ron de dat pe alte anvelope, deci le pastrez in continuare. Mai ales ca trebuie sa-mi cumpar inca 2 anvelope pentru iarna viitoare, deci alta cheltuiala si o "relaxare" de cateva luni pentru cele de vara. Edit: m-am uitat mai bine la pozele tale si la mine sunt mult mai mici, ca niste firicele.
  14. O sa sun la expocar targoviste, acolo mi-am facut reviziile, dar dupa Sarbatori. Figurile la relanti mi le facea si inca mi le face doar daca nu astept sa mi se opreasca din licarit ledurile de prin bord cand pornesc masina sau daca umblu des la cheie fara sa pornesc motor, de ex. vara cand astept in masina si mai deschid/inchid geamul. In ultimu caz banuiesc ca ar putea intelege ca ma pregatesc de un idle learn.
 

×
×
  • Create New...