Jump to content

xorx

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About xorx

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GL
  • An
    1996
  1. @andrei_f si eu am avut numai experiente negative atit cu romat cit si cu monbat. Dupa parerea mea singura baterie care merita cumparata este Caranda. Am avut pina acum 3 Caranda, si fiecare a tinut intre 4 si 6 ani. Monbat, Rombat, Bosch, Exide au tinut maxim 4 ani iar in perioada de viata abia de si-au dus traiul, in sensul ca abia invirteau cind era frig, etc. Caranda "proaspete" gasiti in Bucuresti undeva pe strada care face legatura intre statuia aviatorilor si bd 1 mai.
  2. gata, s-a rezolvat cu stopurile pe frina, a fost din conectorul din portbagaj cred ca e oxidat. Spun cred pt ca nu am reusit sa-l desfac doar l-am miscat putin si acum merge, numai ca e doar ceva provizoriu pt ca daca-l misc se schimba intensitatea luminilor deci ma gindesc ca e ceva oxidat in interiorul conectorului. Cineva care a desfacut conectorul ala, cum se poate face pt ca la mine e ascuns in spatele zonei dublate cu tabla si nu ai acces la el cu doua miini, ajung doar cu o singura mina bagata pe linga antena (evident dupa ce scot capacul de plastic, etc.
  3. multumesc, caut si va spun ce am rezolvat decit sa fac strap intre papucii contactorului de la pedala nu ar fi mai simplu sa-l scot de acolo si atita timp cit sta in aer este contactul inchis deci ar trebui sa lumineze frina?
  4. salut, am si eu o problema la Cielo si nu-i dau de cap. Nu mi se mai aprind stopurile de frina. Am verificat intrerupatorul de la pedala si e ok, (face contact cind e eliberat si intrerupe cind e apasat), am facut scurt intre firele din conectorul de la intrerupator si nu se aprind stopurile, am verificat becurile si nu sunt arse, am verificat toate sigurantele si sunt bune (desi nu am gasit nici una pe care sa scrie ca apartine de frine). Intrebarea ar fi exista o siguranta dedicata pt stopurile de frina? Exista un releu dedicat pt frina? Ce draq sa mai verific ca nu pot merge asa cu masina si cam depind de ea (prefer sa-i dau eu de cap ca bani de service nu prea sunt pt moment. Celelalte lumini merg pe stopuri deci circuitul de masa deduc ca e bun. multumesc
  5. salut am si eu o problema la un cielo din 96 SOHC. Problemele au inceput dupa ce mi s-a rupt cureaua de transmisie in mers. Am apelat la un mecanic care a schimbat curea transmisie, curea accesorii, pompa apa, rola. Dupa asta motorul a pornit fara probleme, merge bine, nu scoate fum, problema e ca are un tacanit care din cite imi aduc aminte nu-l avea inainte. Am mers iar la mecanic care a zis ca e de la culbutori, trebuie sa-i schimb, asta zisa doar din ascultat fara sa desfaca absolut nimic. In functie de cit de cald e motorul tacanitul isi schimba intensitatea, are o plaja de temperatura unde se aude mai puternic, cind ajunge apa la temperatura normala ramine doar un tacanit usor la ralanti, si dispare daca turez peste 1500-2000 rpm (estimativ, nu am turometru) Intrebarea 1: la schimbarea culbutorilor trebuie slabita chiulasa? Mecanicul meu asa zice, si ca la slabirea chiulasei trebuie neaparat planata si inlocuita garnitura ca altfel in 5-10.000km o sa fiarba si se arde oricum garnitura si pot avea probleme mai mari. Cam cit m-ar duce o operatie de genul asta? intrebarea 2: daca merg asa cu ea, zgomotul nefiind unul deranjant, ce se va defecta in continuare? Se afecteaza axa cu came? Intrebarea 3: daca axa cu came este deja afectata, exista posibilitatea de rectificare? Cum? multumesc
  6. Nu are importanta cu ce viteza superluminica schibi tu vitezele ca daca ai 100km/h sa zicem si esti in a 4-a cind schimbi a 5-a chiar daca schimbi in 0.001s sau daca schimbi in 1s tot la acceashi turatie ajungi (mai mica..) PS spor la condus ...
  7. in momentul cind schimvi viteza intr-o treapta superioara turatia scade (cred ca si la tine e tot asha...) Din cauza asta e bine ca MEDIA sa fie pe cuplu maxim, adica sa schimbi undeva mai sus in ture. Dar deh.. tot detalii... de logica..
  8. Pt. satisfacerea curiozitatii... NU vreau doar sa va enervez... De curiozitate.. postezi numai ca sa faci mai multe posturi sa "eshi" in fata?
  9. Caut grilele de aerisire alea de vin sub parbriz, afara, care nu lasa frunzele sa intre in ventilatie. A gasit cineva de cumparat pe la vre-un magazin in buc.? (eventual sa fac comanda)
  10. Cred ca ai dreptate. Si mie mi se pare ca am joc in axul amortizorului.. mai ales ca pina acum mi-a rupt doi suporti dintraia de plastic care vin in capul lui (in oala arcului) acolo unde este filetu' tijei. O sa-i pun pe cei de la Autonet sa se uite la treaba asta sa vad ei ce parere au.
  11. Da... interesant... banuiesc ca daca ma duc pe forum la reno gasesc borduri de reno facute in verde ... Cred ca ar fi interesant o faza ca la mobile sa-ti poti seta culoarea bordului )))) PS. daca vrei cesul poti sa-l modifici in poze... din Adobe
  12. In mod sigur nu e de la planetare (nu cloncane nimic in curba chiar daca-i dau blana.. si nici nu e un huruit, e un clonk-accelaeratie..clonk-frinamotor).
  13. de ceva vreme a aparut un zgomot f. ciudat. Apare atit cind accelerez cit si cind iau piciorul de pe acceleratie (nu si daca pun frina..) si este ca un cloncanit... Initial aveam senzatia ca e de la un etrier care se misca atunci cind freaca placutele pe disc, dar mi-am dat seama ca se aude doar la demaraj/frina motor. Am fost la service (autonet), am schimbat flanse amortizor (cele cu rulment) si tot degeaba (flansele oricum erau bune). Un alt zgomot ciudat este un scirtiit care-l am pe stinga fata atunci cind trec prin denivelari lungi, sau cind pun frina. Orice idee e binevenita 10X
 

×
×
  • Create New...