Jump to content
 

Cristaky

Membru
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Cristaky

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/30/1979

Contact Methods

  • MSN
    cristian_gheorghiu
  • Website URL
    http://www.intrend.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Opel
  • Model
    Astra G 1.7 cdti
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    cu negru...
  1. fftopic: Voi 3...radem, glumim...dar nu parasim incinta!
  2. Pe scurt : esti mancat, daca ei au cel putin exemplarul semnat de tine. Faptul ca tu ai cel putin exemplarul semnat de catre ei nu conteaza. In orice situatie, avand calitatea de reclamant, vei avea obligatia ca in sustinerea pretentiilor tale sa anexezi si o copie a contractului. Copie care sa fie semnata de catre ambele parti, pt a reprezenta un contract valabil, generator de efecte juridice...deci iti vei semna singur exemplarul din contract, inainte de a introduce o cerere prin care sa soliciti constatarea nulitatii unui contract...neasumat de ambele parti prin semnatura . P.S. 1 Desigur, daca nu il vei semna tu, paratul va prezenta in instanta exemplarul lor, care poarta ambele semnaturi. P.S. 2 Iti dai seama ca am facut haz de necaz...redevenind seriosi: faza cu lipsa semnaturii tale pe exemplarul de contract care se afla la tine, este lipsita de interes. Cauta altceva cu care sa-i arzi. Citeste bine contractul, vezi care erau obligatiile lor. Daca vrei sa le bagi mortul in casa, redacteaza 2-3 reclamatii in care sa le aduci la cunostinta faptul ca esti nemultumit de calitatea serviciilor, de modul de tarifare, etc. Solicita-le rezolvarea amiabila a problemelor aparute in relatia contractuala. Ai grija sa trimiti toate hartiile prin posta, cu confirmare de primire, sau sa le depui personal si sa ceri pe o copie a reclamatiilor numar de inregistrare (nr. de intrare). Daca nu musca, fa intai reclamatie la OPC impotriva UPC . OPC-ul poate interveni in relatia dintre o pers fizica (consumator) si o pers juridica. In timpul liber, citeste si Legea 363-2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii, Legea 193-2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori, republicată. P.S. 3 Daca in realitate NU ai dreptate si STII asta, accepta situatia si las-o moarta. Ar fi pierdere de timp, nervi si bani pt tine, juristul lor, cei de la OPC, instanta de judecata, executorul judecatoresc.
  3. Cristaky

    OTTO versus DIESEL

    Mda. Tommy, reusesti din nou sa ma dezamagesti, dar nu conteaza. Ne-am mai "impacat" candva : 1. nu am jignit pe nimeni, cu nici un cuvant; probabil faci o confuzie; 2. masina a fost pusa la vanzare pt ca vroiam sa iau ceva mai mare, nu pt ca ma nemultumeste; din motive obiective, nu mai pot investi momentan in alta masina, asa ca nu mai este la vanzare; 3. nu mi-am laudat niciodata motorul, nici n-as avea de ce, nu e creatia mea; am spus doar ca imi consuma putin si ca trage mai bine decat cel de pe Astra de 1.4 benzina, 80 hp; crispat nu sunt, iar motoare diesel muuult mai tari decat rasnita mea am condus si eu Lucian - imi cer scuze. Emil, Alezz - intr-adevar, e posibil ca acea comparatie pe care am facut-o sa nu fie cea mai elocventa.
  4. Cristaky

    OTTO versus DIESEL

    1. Spre stiinta ta, am avut Dacie vreo 3 ani si apoi Cielo, circa 2 ani. Am avut ocazia sa conduc destule benzinare, unele excelente. De unde ai tras tu concluzia ca nu stiu sa conduc benzinare... 2. Compari aiurea TDI de 2.0 cu al meu CDTI 1.7. Eu am comparat dieselul meu de 80 hp cu un benzinar de 1.4, tot cu 80 hp. Cu ce altceva ai fi vrut sa compar, pt ca "raportul de forte" sa fie cat mai echilibrat? 3. Nu am absolut nici o pretentie de la motorul meu, imi ofera tot ce-i cer. Dar nici nu il laud. 4. Ma retrag din discutie, am probleme mai importante de rezolvat iar viata e prea scurta. Mai ales pt un posesor de diesel, care trebuie sa rabde multi ani pana sa-si amortizeze investitia.
  5. Cristaky

    OTTO versus DIESEL

    Uite, cu tine sunt de acord cap-coada: - am luat Astra cu 0 km la bord, era 14.000 eur, acum e 12.000 eur ----> pierd din start 2.000 eur; am luat acum 3 ani, din Franta, un Kangoo de 1.5 diesel, 46.000 km; cu tot cu inmatriculare m-a ajuns circa 8.000 eur, din care doar vama m-a costat atunci 7.000 lei; una noua era mult peste 8.000 eur; nici una dintre masini nu mi-a facut absolut nici o problema; de aceea sunt putine sanse ca urmatoarea masina sa mai fie masina noua; - ca tot vorbeam de urmatoarea masina...90 % va fi tot diesel, dar cu o cutie automata; mi-e mila de faptul ca trebuie sa chinui ambreiajul ala prin oras, iar in exterior...nu sunt pilot de raliu, nu cred ca "m-ar incetini" o cutie automata; - in rest, ca e 3/4/5 usi, rosie, neagra, verde, etc etc, sunt doar probleme de gusturi si de nevoi strict personale, care privesc strict cumparatorul si familia lui. P.S. Am trecut de acum in off-topic, n-as vrea sa fim sanctionati.
  6. Cristaky

    OTTO versus DIESEL

    "Colega"....problema mea era ca ati ajuns sa insistati prosteste pe niste chestii, si mai rau, sa priviti cu un oarecare aer de superioritate tractoristii, "ca ei e prosti, costa mult motorina, tremura motorul, scoate fum, se incalzeste greu, etc etc". Chiar n-am timp acum sa verific, insa nu cred ca exista vreun post pe acest forum prin care un tractorist sa faca misto de benzinari in halul in care ati ajuns voi sa faceti de cei ce au diesel. Conduc de 45.000 km Astra mea diesel si acum vreo 5 zile a trebuit sa plec la Suceava cu o Astra identica (dpdv al puterii - 80 hp), dar cu motor 1.4 benzina. Imi venea sa-i dau foc cand vedeam cat de mult trebuie sa o turez ca sa simt ca trage si cand vedeam ca efectiv "ma tarai" la deal cu 4 - 5.000 rpm. Crezi ca am avut vreo satisfactie cand, dupa 400 km, am oprit sa alimentez cu BENZINA, CARE E MAI IEFTINA DECAT MOTORINA? Nici gand. Mai mult m-a enervat ca efectiv m-am tarait pe soselele patriei cu o masina care are, teoretic, aceleasi performante cu masina mea, De ce ti-am scris asta, "colega"? Pentru a sublinia faptul ca dupa acest drum nu am venit imediat pe forum, sa spun ca benzinarele sunt naspa, ca nu trag, ca eu fac o maaaare afacere cu dieselul meu, etc. Mi-a fost de ajuns sa constat chestiunile acelea si sa le tin pt mine. In schimb, cum mai scade cu 0,0001 lei pretul la litrul de benzina, fugiti repede la calculator sa le amintiti celor cu diesel ca au niste masini nasoale, ca motorina e scumpa, ca polueaza, ca tacane, ca le amortizeaza in 3 milioane de ani, etc... Era un alt topic, referitor la faptul ca dieselul este sau nu este inca o afacere...DA, avand in vedere diferenta tot mai mare de pret dintre motorina si benzina, in detrimentul celei dintai, NU PREA MAI ESTE O AFACERE SA CUMPERI DIESEL, DACA NU FACI MUUUULTI KM/AN. Acceptati insa macar faptul ca si un motor diesel poate sa-ti aduca si satisfactii si neplaceri, exact ca un motor pe benzina. N-are nimic extraordinar nici unul, nici altul. Daca tragi linie, e doar o chestiune de gusturi...
  7. Cristaky

    OTTO versus DIESEL

    E bun...ca sa aiba faca benzinarii calcule peste calcule si apoi sa faca misto de tractoristi.
  8. Eiii, ti-as spune eu mai multe, dar nu-mi permit etica si secretul profesional...
  9. Eu ma refeream la faptul ca nu e ok sa pleci tare, "cu scartait", in forta, etc etc , sub 2.000 rpm. Nu era vb de a pleca doar din ambreiaj. Explicatia a dat-o BogdanG si se gaseste si pe "google", pt cine are interes si rabdare. La faza cu iarna...avem doar masini diesel in familie si nu stiu pe nimeni care sa puna iarna contactul de 2 ori. Pui contactul, se stinge martorul, pornesti.
  10. M-ati spart cu faza asta. Pt voi, diesel-ul inseamna doar zgomot, vibratii si fum...E asa de greu de inteles ca unii prefera diesel, asa cum altii prefera benzina? De fiecare data trebuie sa fiti voi aia ironici, care sa ne intepati mai mult sau mai putin subtil?
  11. Sincere felicitari si din partea mea. Desi sunt convins ca ai mai primit sfaturi, subliniez si eu cateva, ca posesor de tractor cu 44.000 km la activ: - nu pleca tare de pe loc si nici sub 2.000 rpm; - nu sta pe loc sa se incalzeasca motorul, e inutil si chiar daunator; - cat e motorul rece, incearca sa nu schimbi peste 2.500 rpm, chiar daca la schimbarea treptei cazi putin sub cuplu; - incearca sa mergi cat mai putin sub zona de cuplu - 2.000 rpm - si sa schimbi in asa fel incat sa "cazi" la schimbare pe zona de 2.000 rpm; - dupa rodaj, sa urci uneori, fara jena, chiar in zona 4.000 rpm; la drum lung, o talpa buna previne aparitia problemelor la turbina; - nu opri motorul imediat dupa ce parchezi, asteapta macar 1 minut; dupa un drum lung sau daca ai mers mai tare, poti astepta chiar 3-5 minute inainte de a opri motorul (asta e singura faza care ma deranjeaza la tractor). Nu este comod sa ai/conduci diesel, insa toate inconvenientele se compenseaza cu avantajele (cuplu, consum). S-o porti cu placere foarte multi kilometri (ca s-o amortizezi ).
  12. fftopic: Cumva ala e Kalos-ul pe care vrei sa-l cumperi? Ti s-a explicat faptul ca nu e sarit airbag-ul din dreapta fata, ci acela e un spatiu de depozitare?
  13. Niciodata. Doar OMV, "sprint diesel" parca.
  14. Subtil ca de obicei...Nici eu nu exagerez cu plimbarile, cu masina mea am doar 43.000 km intr-un an si 4 luni. Ma refeream insa la luptele seculare dintre "petrol-fani" vs "diesel-fani".....Stiu ca am doar 3 aliati, wallaby, mircea si bogdanG, dar cred ca toti dorm la ora asta
  15. Sunt constient...acusi sar sacalii...Tommy, andreib, mdascalu, Leone, etc etc >
 

×
×
  • Create New...