Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

NGruia

Membru
  • Content count

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

1 Follower

About NGruia

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo , Honda
  • Model
    Nubira II CDX , Jazz
  • An
    2004 , 2013
  • Nr. Inmatr.
    TM-09-RTJ
  1. Nici o mentiune despre biletul de cazara , iar la hotel nu ne-au dat asa ceva ... dar avea Madam facturile , platite in euro si traduse in dinari . Si rezervarile erau accesibile . Insa nu ne-au intrebat nimic , doar se miscau cu incetinitorul la sarbi . Iar cu portbagajul doar la noi , deh , frontiera de UE .
  2. Ca sa nu mai stau fara sa scriu cu lunile la topic , incep de pe acum . An deosebit de interesant . Cu sud estul Europei am gatat asa ca drang nach westen . Toate bune si frumoase , insa cu niscai restrictii nu bas marunte . In primul rand nu e voie in iulie (pleaca colega de birou , pleca vorba vine , ii naste fica mai mare si ....) , nu e voie in august ca pleaca cealalta colega (astea parca is legate ombilical ...) care nu a plecat in august de nu stiu cand . Deci astea doua luni pica cu brio . Mai mult insa nu putem pleca nici in iunie , dupa data de 14 , ca are Juniorul sesiune . Nu , nu ma duc in locul lui la examene , dar prezenta acasa descurajeaza vizitele si eventualele chefuri aferente , de tip sesiune . Acum , chiar cand scriu imi dau sema ca s-ar putea sa fie o problema si in septembrie , o perioada oarecum traditionala in finalizarea studiilor aprofundate (restante pe sleau ) . Nu sunt sigur , poate pica totusi in august , mai bine nu intreb ca ma apuca pandaliile . Oricum acea perioada ar fi pentru concediu cu restrictii partea II . Prima care a sarit la lupta a fost Madam , care a propus sa mergem cateva zile (3-4 ) in Austria , sa vizitam manastirea din Melk (m-am dat dracului , a citit Numele Trandafirului acum 20 si mai bine de ani , ce memorie) si sa ne plimbam cu vaporul pe Dunare . O blagoslovesc in gand vreo 2 zile , dar cand vad ca o tine otova cu asta , tai in carne vie : dupa ce ca din cauza ei sunt blocat toata vara in Timisoara (obs. eu pot pleca cand imi vine ...cheful data fiind incheiera contractului cu CJASTM pe 2018 (in mai) , evaluarea achitata si platita , invatat personalul sa raporteze si sa factureze online , etc) , sa merg 4 zile care includ si drumul (sau nu , dar era mai dramatic asa ca da) , asta-i chiar o caricatura de concediu , ala a lu' peste prajit e un vis ; ce am ajuns sa imi faca programul toata lumea (invers e de bine) ; nici nu se incalzeste bine motorul , etc . Macar vreo 7-8 zile sa fie (clar ca planul meu initial mult mai spectaculos cade ) . Ca tot am pomenit planul meu (si tocmai de aceea inaplicabil) cuprindea Florenta (4-5 zile) , Milano (2-3 zile) si halte la Venetia si Viena . Scandalul de rigoare , asta avea in mail oferta pentru Melk (deja !!) . Nu ma las , ca tot e totul troznit , macar sa troznesc eu nu ...vinovata . Discutii incinse , cu posibilitatea evitarii totale a concediului si cu promisiunea ca de fiecare data cand isi ia liber , eu stau la lucru , copilarii din astea . Pana la urma am (semi)invins . Semi : mai multe zile , Italia cu punct de iradiere zonala . A ramas deci asa : duminica viitoare 27.05.2018 plecam spre Graz , hotel Sud , aprox 720 de km (rezervat fara card de credit 102 Eur Junior suite) . Luni 28.05.2018 spre Bologna , hotel Holiday Inn Expres Fiera (alea cu camere cat parameciul , dar curate , ieftine cu mic dejun . 402 Euro 6 nopti prin Eximtur) . In perioada marti -sambata ...iradieri : vreo 2 vizite de o zi la Florenta (34 de minute cu trenul rapid , 100 cu ala lent ) , o zi Ferarra , o zi Ravenna (sau Rimini sau San Marino ) . O zi de Bologna cel putin . Duminica 03.06.2018 spre Graz . Pe 04.06.2018 acasa , rupti de oboseala , ciufuti ca a fost prea scurt , buzunarele goale si chef de munca ioc . Toate acestea de corectat in ipoteticul concediu cu restrictii partea II . Capac la toate nu mergem cu Nubira din doua motive : vrea si Madam sa conduca (si Nubira e prea mare ?!) si lipsa acuta pitule , partea cu compresorul de AC e amanata pe sfarsitul lui Iunie . PS Pana la urma am intrebat , partea II dupa 16 septembrie 2018 .
  3. Revin in sfarsit cu ultima zi de concediu ... ca acusi incepe cel de anul asta ! Ne sculam ciufuti (normal , venim acasa si concediul e gata ) asa ca dam lovitura la micul dejun sa ne ...ajunga . Achitam cei 82 de Euro (80 + 2 ape mici) si incarcam Honda cu toate cele . O ultima privire spre pini si o luam din loc . Iesim pe scurt din Zlatibor si o luam spre Uzice . Acolo devenim foarte atenti sa nu ne bage iar prin Valjevo ,asa ca stam cu ochii cat cepele sa vedem pe unde mergem spre Cacak . Pana la urma iesim la liman si Cacak sa fie . Bineinteles teapa clasa I , aglomeratie cel putin la fel , daca nu mai mare decat a fost prin Valjevo . Soseau la fel de ingusta si oricum numai in linie dreapta nu . Zeci de TIR-uri , unul mai grabit ca altul , ce preseaza si te inghesiue imediat ce incerci sa respecti limita legala de viteza . Nici localnicii cu Zastave si Yugo nu-s mai breji . Noa las ca de va prind pe la noi , asa o sa fac si eu , ma plantez in spatele lor si le dau claxoane si flash-uri cat cuprinde . Altfel peisaj normal : Apare iar o zona cu ocolire , ocazie de a respecta la sange indicatiile ca cine stie unde ne trezeam iarasi . La moment dat apare un semn de autostrada si repede o luam incolo . Plata "in avans" 140 dinari (100 dinari = 3,70 lei atunci) . E cu restrictie la 120 km/h si cvasigoala . Atat de noua este incat nu au inca nimic in zonele de parcare , decat WC-uri Toy "ecologice" . Si cam pline dupa parera noastra . Dupa o perioada mult prea scurta credem noi , se gata si minunea si inapoi pe drumuri inguste pline de localnici pusi pe nazbatii . Realmente de 4 sau 5 ori am tras pe dreapta sa se duca grupul de idioti ce facea spume in spatele nostru . Nici nu mai stiu de cate ori am crezut ca se vor ciocni cu entuziasm la depasirile absolut demente la care apelau . Ca un facut , exact ca in drumul spre Roma , cu cat ne apropiam de Belgrad , parca mai mult intra strechea in ei . Atenti in special sa nu se suie vreun TIR pe noi am omis sa mai cautam vreo urma de centura/ocolire , asa ca drept in gura iadului ne-am dus . La o ora proasta , cred ca atunci ieseau majoritatea de la lucru , toti calare pe trotinetele corespunzatoare . Parcul auto vizibil mai nou decat in restul tarii , dar comportamentul rutier , mai rau , deci se poate . La intrare ca la intrare , dar mai apoi fix pe pentru ne-a dus James , inclusiv pe la bulevardele in lucru (deci ingustate) . Am tras o poza cu ceva urmari de bombardment aliat : Cica pe astea nu le repara intentionat sa ...tina minte . Ca fapt divers , fiind aproape si destul de bine informati , ma simt obligat sa spun ca in acea poveste jenanta nu exista buni si rai , doar daca o vrei cu tot dinadinsul . Si era prevazuta chestia de prin 1980 , de la moarte lui Tito . Asta nu ma impiedica sa ii injur cu sarguinta tot drumul prin oras . Zice James la dreapta , vezi sa nu te lase vreunul sa intri , ghinion vorba sasului . E sens unic pe unde vrei sa intri , iar ghinion . Te invarti in cerc , la fel . Dupa doua ore de invartit si rasinvartit , cu James cu tot , nimerim spre iesire , spre dejamagirea intregului oras , inca unii care scapa neatinsi . A , ca uitai sa zic , langa mine nu mai era Madam ci un pachet de nervi permanent cu obiectul in gura si cu injuraturi de iti ingheta sangele in vine . Fiind pe juma de a casei nu se cadea sa o contrazic . Oprim la o benzinarie si facem ultimele cumparaturi , luam tigari si suc . La insistentele mele luam si doua pachete de West . Ne lipsesc 20 de dinari , dar casierul ne face semn ca e in regula ! Cred si eu West-ul , facut in Macedonia , este prea scump si pe gratis . Numa bune sa te lasi de fumat . Pornim spre Pancevo pe o portiune unde e voie cu 100 vreo 10 km . Apoi revenim la normal 80 - 50 - 30 - (40) - 50 - 80 . Ceva mai mult calm prin zona , mai rari vitejii soselelor , dar totusi inca prezenti . Avand un pic de vreme mai privim si prin jur , iar din punct de vedere agricol stau binisor , totul era lucrat , ingrijit si curat . Spre Vrset in ce in ce mai bine . Bineinteles ca la vama se sta . Si la sarbi , unde am trecut printre TIR-uri stationate anapoda si la noi ca , de , nu era sa fim mai prejos . Ce dracu stam atat aud de langa mine . Ei , pai ai nostri cauta si in portbagaje , dupa ce treci de controlul actelor . Politia de frontiera . Ajungem la acte , fara probleme , bariera de la celalalt control (ala cu portbagajul) era ridicata si dau sa plec mai departe spre indignarea celor de acolo . Pai daca e ridicata bariera ? Unde va grabiti asa se baga in seama unul dintre ei . Nu apuc nici sa spun buna ziua ca incepe o tirada nimicitoare , uluitoare si dezarmanta . E Madam cu capsa sarita , injura fara sa se repete si ii inghesuie pe aia de la politia de frontiera (isi permite , pe la ea trec decontarile si investitiile PF , ar fi trebuit sa o stie ....) . Vrea sa mearga acasa , sa nu mai auda nicioata de sarbi si croati (pe bosnieci nu ii porcaii) , isi baga ...picioarele (sau altceva ce nu pot scrie) in tot astia din Balcani mandrii de jegurile lor de tari , cu paianjeni la ... stiti voi unde , vai de capul lor de jegosi , inculti , prostovani si increzuti . Politistul se uita la ea cu ochii ca la Jackpot , imi este greu sa cred ca pricepea ceva . Intreaba ceva de tigari (aveam cateva pachete) si de alcool (doar rachia si lichiorul luat pe insula croata) si iari incepe rasnita din dreapta : pai domnule crezi ca imi arde de astea acum , mai bine ati mai cizela colegii din partea cealalta , ce credeti ca avem in microportbagajul masinii ? Poate vreun sirian sau ce ? A, da , si o asteapta copilul acasa ( ... totusi are 20 de ani ...copilasul) , s-a saturat si nu o sa mai calce in tarile foste comuniste niciodata (aiurea , n-ai pe unde iesi cu trotineta , macar prin Ungaria tot treci ) . Desi circula tone de bancuri despre politisti , omul nostru isi da seama ca toate astea nu sunt pentru el (si nici pentru mine , e doar izbucnirea unui om ce toata ziua a auzit ce buni sunt altii si ce civilizati fata de noi si , cand colo , iaca .ula Marioara !!) . Ne ureaza drum bun si sa ne ferim de radar , ca sigur este prin vreo doua locuri pana la Timisoara . Portbagajul NU A FOST deschis . Din pacate show-ul Madamei nu a fost pentru portbagaj ci o urmare a celor vazute , traite si intamplate . Absolut cruda intalnirea cu realitatea din Serbia si cea din sudul Croatiei . Si hotararea (necombatuta de nimeni) de a nu mai calca acolo numai cand zboara ...porcul (care dintre ei ? ) . PS Judecand cinstit ma intreb oare cum suntem noi vazuti , avand o gramada din tarele ce le reprosam slavilor de sud : infrasctructura mai mult decat modesta , viteji ai soselelor cat cuprinde , gunoaie si mizerie unde intorci ochii , o gramada de oameni mandrii ca s-au nascut in acest areal (doar ptr. ca ....) , etc. In concluzie acasa esti mai rezonabil si tolerant , dar cand le patesti in concediu e cu totul alta treaba . Are insa si dreptatea ei , a platit pentru a avea privilegiul de a avea toate astea si in ...concediu . Nasol moment ...misto decizie , gata cu experimentele , de acum cap compas oriunde altundeva . Derogare ... traversarea Ungariei , pe traseul cel mai scurt si mai rapid . Am zis . PPS Acum pot incepe topicul de anul aceste concediu (partea I sper) .
  4. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    N-am cort !!! PS Pluralul ala (scrieti , trimiteti) ma face sa ma simt mai batran decat e cazul (51,9 ani) .... va rog treceti la singular
  5. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Intre timp set discuri ATE fata aprox 360 lei , tot la Radacini . Eu am luat "originale" Daewoo din motive de ... nici acum nu stiu de ce . Cele de fata fara nici o problema , unul din cele de spate ovalizat din fabrica , se trimite inapoi maine si vine altul , sper "rotund" . Frana este un pic elastica , asa ca am iesit la pasuit placutele (cu discuri diferite pe spate , asta e pana una alta) . In primul rand nu mai caraie sau scartaie nimic dinspre partea spate (doar 2 ani jumate a tinut rezolvarea , sa vedem daca e definitiva) . Zgomotul evacuarii este chiar insesizabil , toba finala veche fiind coapta , aia intermediara se pregatea si ea , saxofonul mai mergea , dar unde merge mia merge si suta(ele) . Rezolvat si polemica cu compresorul de AC , nu se aude nimic in plus zice mecanicul . Noa stai ca dupa vreo 10-15 frane usoare , iesim la drum lung si ascultam amandoi . La 4000 de rpm aveai impresia ca decolam , asa de frumos face compresorul . Decuplat , doar muget de motor . Recuplat , o luam de la capat . Ajuns in fata casei cu AC pornit , opresc masina , ascultam sunetul , decuplez AC si aproape nu mai avem ce asculta , diferenta imensa . Ca atare urmeaza compresor nou . Si uscator daca tot se umbla pe acolo . Cinstit sa fiu , de racit raceste , de te baga in boala (manifestata la mine cu o falca (aia stanga) cu tendinte de a isi dubla volumul si dureri de tip fulger prin capatana ) . Frana de mana restul de buna , nici pomeneala sa o poti urni decat cu eforturi supraomenesti in viteza I sau marsarier . Cauciucurie Vredestein sunt zgomotoase (relativ) , dar prind soseaua a naibii de bine . Cat timp am AC pornit insa , nici un alt zgomot ne se mai aude , eventual muzica . Nu tremura , nu se poticneste in bot , nu troncane nimic (bordul eventual , dar sunt 30 de grade la umbra si bag AC rece ca ghiata , poate d'aia) . Sper sa fie la fel si dupa ce vine discul nou si neovalizat . Masina am predat-o initial prietenului nostru ce se ocupa de masini dintotdeauna in data de 13 martie 2018 . Si a stat si "ra"stat la service . La moment dat il scapa gura ca sta in parcare , au scos-o din hala pana vine etrierul ala buclucas . Mai departe stiti ce s-a intamplat ca din boier cu patru trotinete , am ramas fara niciuna pe moment . Atunci a adus Nubira inapoi , in 06.04.2018 , dupa 19 zile lucratoare petrecute in service (am considerat saptamana lucratoare de 5 zile) , cu bon de la geometrie roti si agent refrigerare din chiar ziua respectiva (AC umplut la 16:27 ....) . Pe devizul de lucrari figura montare etrier stanga spate si aerisire frana , lucru ciudat dat fiind ca etrierul este si acum in portbagaj (au utilizat suportul lui si atat) . Ca sa fie si mai clar au facturat 20 de ore lucrate din cele 152 tot lucratoare (minim) cat au avut masina la dispozitie . Oglinda dreapta neatinsa , ormanentul rupt , scartait roata stanga spate , usi , aia stanga mai sus cu 2 mm , aia dreapta mai jos cu 1 (aprecieri ochiometrice) , grila bord dreapta superiora neschimbata . Lichidul de frana al meu nu e bun (Motul DOT 3&4) , au pus de al lor . A venit cu piese vechi sa le vedem ca sunt schimbate . Lipsea ambalajul gol al uleiului pentru servodirectie si nici nu apare pe deviz operatiunea respectiva de schimbare . Antigel au schimbat doar 5 litri , capacitatea fiind de 7 , probabil de lene sa goleasca ca lumea . Intrebarea fireasca , ce se intampla cu celalat etrier cu suportul chipurile stricat , se ridica din umeri , vine cand vine . Apoi multam si drum bun , ca la voi mai vine dracu sa isi faca trotineta . Culmea , tot ei si fostul nostru amic au fost ofuscati , de parca le-a cerut cineva vreun favor sau nu au fost platiti . Mentalitate de cretini , las ca ar balta peste . Are , nu zic nu , dar nu cred ca pot ei prosti pe toata lumea tot timpul , iar timpul este dusmanul principal al lor , li se duce "buhul" ce si cum , acum si cu aportul meu destul de zgomotos . Apropo , i-am rugat sa se uite si la esapament si au spus ca este in regula !! Nu va spun cum era finala , ca si astalaltul a venit cu ea sa o vad . Asa ca am schimbat echipa si toate se aseaza la locul lor . Matizul a primit ulei de cutie 75w-85 , antigelul schimbat si lichid de frana Motul ... DOT 4 , ca a fost rabdator . Oglinzile reglabile manual din interior , in prima perioada in care Madam sta acasa in concediu . Dupa ce termin si cu compresorul de AC & co , fac un total cheltuieli , dar de postat mai vedem noi , e riscant !
  6. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Metodic : toporul e pe vine cu un lot mai mare de produse ce sigur vor fi uitate dupa entuziasmul initial . Parca nu as pune poze cu el pe aici . Tobele se prezentau , dupa opinia mecanicului astfel : cea finala dusa , in prag de gaurire si toata subtiata . Cea intermediara ceva mai putin rau , dar daca tot desfacem pe acolo... .Saxofonul a fost contributie proprie dupa ce s-a pomenit de racord flexibil artizanal/improvizat/prelucrat din unul standard (?!) . Atunci am comandat si saxofonul , care acum era pe stoc spre deosebire de acum 2-3 luni cand am mai cautat dupa el . Preturi : finala - 398,25 , cea de mijloc 437,33 , saxofonul 568,13 lei . Catalizatorul ramane de vazut in ce stare este , dar daca trebuie sa fie schimbat atunci voi face o exceptie si voi lua unul aftermarket (oricum Daewoo nu au , iar cele Chevrolet sunt mai mult decat scumpe , incep pe la 3500-4000 si sunt pentru Euro 3 , n-am ce face cu ele pe Euro 2 ) . Celelalte piese : disc fata x 2 buc 597,79 (adica le iese pret terminat in numar impar la achizitia de repere in numar ...par ) , disc spate x 2 477,24 . Placute fata ATE 148,93 . Placute spate ATE 96 lei . PS Daca afla Madam cat am cheltuit am imbulinat-o , mai bine ascund dracului toporul ...daca vine . A , principial e de acord cu repararea si intretinerea trotinetelor din autobaza , dar ar prefera sa fie fara cheltuieli . Asa ca mai ascund din costuri si il mai indemn pe junior sa o duca cu vorba in domeniul auto (altfel nu mai vede el cheia de la Honda , are interes ) . PS2 Nu duceti degetul aratator la tampla (semnul international al tacnirii ) ...inca . Poate dupa sfarsitul lui iunie cand urmeaza compresorul de AC . Motivul : trancane inca din 2009 , dar datorita dublei specializari a tuturor mecanicilor intalniti pana acum in viata (mai intai economisti de tip austeritate si abia apoi ceva mecanica ca meserie secundara) a fost acoperit cu destula eficienta de restul zgomotelor de distributie , ventilatie , etc . Acu' i-a venit sorocul , deja am comunicat intentia de achizitie catre Radacini , loc unde sunt scutit de piesa la schimb si alte artificii de mana a saptea . Uscator am deja , iar ambreiajul de antrenare e in curs de verificare . Testul final v-a fi in mod implicit si unul (sau mai ales) auditiv .
  7. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Doar poze azi .
  8. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Sa imi tineti pumnii maine , daca scap nelichidat de curier e mare lucru . 2 discuri fata , 2 spate , placute fata (cele spate vin cu altul) , saxofon , toba mijlocie si toba finala , toate pentru Nubira . Sa tot fie vreo 40 de kg . PS Am comandar si un ... topor Gardena (mijlociu da cred ca taie brici) . De aratat mecanicilor inainte de orice operatiune . Daca trebuie il arat si dupa ...
  9. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    In lipsa de finalizare reparatii Nubira 2 (e o poveste si lunga si ...lata) , macar am spalat-o la sange . Au tras cei de la detailing ore bune . S-a revenit la culoarea initiala a tapiteriei si a fetelor de usi . Remarcate vreo 3-4 zgarieturi /puncte de remediat ASAP . Si un mic video cam cum face roata reparata si rasreparata de Pit Stop DM Timisoara ...
  10. Adaugari : - ventilator principal Nissens 85358 - 310 - autoeco - ventilator auxiliar (Leganza/Nubira 2) - 205 - Radacini - oglinda cu incalzire si reglare electric dreapta (stoc vechi) - 162 lei - Radacini - garnisaj vertical usa fata dreapta - 71 cu tot cu transport (51 ? fara ) - Radacini - uscator AC - 60 lei - autoeco - etrier dreapta spate - mori cu banii in mana => 0 lei - oriunde am cautat - bandou usa dreapta fata (comandat din greseala) - 81 lei - king auto
  11. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Nu evaporatorul , uscatorul de AC . Habar n-am , dar speram ca nu circula agent frigorific pe acolo , numai aerul pentru un soi de filtrare condensare . Ia sa stau eu linistit , ca tocmai ce s-a umplut instalatia si baga rece de iti bubuie capul . Ca idee e situat in fata dreapta un pic sub radiator , aproape lipit de caroserie langa far . Cam asa cum apare in poza asta de pe net , al meu e intr-o stare exterioara mult mai buna : PS Nubira e cu matele inauntru si cu bordul la locul lui . Doar ca nu-i gata asa cum o vreau eu . Si pana nu-i o sa bat la cap pe toata lumea ... :rolleyes: . PPS Gata mi-a trecut , exact agentul frigo trece prin uscator . Mai vedem la anul ... (asta dupa ce am binevoit sa citesc , inclusiv aici pe forum !!) .
  12. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    In mod cert se pricepe colegul nostru , dar ia sa vedeti ce pateste amatorul la lucru . Precizare : sar momentan peste istoria Nubira - service . Dupa cum am zis este acasa asa , partial facuta . Nu stiu ce mama dracului a fost in capul lor de au tras garnisajul usii dreapta si : . Na acu sa vezi , gaseste drace asa ceva . Intai caut pe Radacini , cica nu au , apoi vad pe pieseauto online unul ce l-ar vinde , era in "tipla" . Noroc cu tipla ca avea codul OE pe ea . Incerc sa fac tranzactia cu respectivul (40 lei+transport) si nu a raspuns nimic din 07.04 pana in 16.04 . Intre timp , acultand masina cu urechea aia buna , parca prea se excita ventilatorul nou (ala principal) . FMM , piesa de 140 lei cu tot cu TVA , ce dracu de asteptari sa ai . Imi ies (din nou) din tatani si caut eu alt ventilator . Gasesc un Nissens , trebuie se merg la masina sa masor , e bun (cod 85358 ) si iau si un uscator AC , perfect ignorat (ala vechi) de mecanici ... dar nu vreau inca sa incep aia . Comanda de vineri seara imi ajunge luni (nu primesc livrari in weekend , doar la lucru) . Il pun in 10 minute , se potriveste perfect cu exceptia traseului cablului de alimentare ce a trebuit mutat pe o alta nervura (si legat zdravan cu "soricei") . Ma , da ce ma pricep ... Iau iarasi la mana Radicini si arat ca au pe site garnisajul ala productie Chevrolet la vreo 84 lei cu totul . Atat o bat la cap pe doamna de acolo ca se duce saraca in magazinul ...fizic , si gaseste garnisaj Daewoo OM . Asta fu 71 cu tot cu transport . Incurajat incerc din nou , daca nu cu suport etrier , atunci cu unul complet . Sunt trimis la plimbare fara nici o sansa . Marti imi ajunge garnisajul . Ei dracie asta a tinut vreo ora cu totul , nu sunt sigur daca nu cumva montarea s-ar face mai bine fara ... chedere . Lupta mare nu cu cele 3 suruburi de prindere ci cu cele 3 cleme spre capatul usii . Eram cat pe ce sa il "rezolv" definitiv dar , cum inteleptul cedeaza , s-a potrivit in final . Daca tot eram minitehnicus , mai dau drumul sa ascult ventilatorul , dau drumul si la AC si , normal , firesc , bineinteles , ala nou era mut , da' acum se auzea cel secundar , ce nu avea loc de "bondarul" de mai inainte . Acuma mester mare , ia sa intru si sa comand tot un Nissens echivalent cu cel vechi . Usor a zice , mi-au dat cu flit absolut toate firmele unde l-am solicitat (de parca ar fi frate de cruce cu etrierul) . Tot felul de propuneri rusinoase , ceva AutoGamma la juma' de pret , nici gand , eram ars , ieftin iei , asa si merge . Insistand pe diverse site-uri , bag in seama codul OE . Parca nu l-am vazut pe Radacini cand umblam a proasta dupa ventilatoare Nubira . Bineinteles ca era in stoc , ca si ventilator auxiliar Leganza , desi pe titlu (dupa localizare prin cod) scria Leganza era intr-o serie de ventilatoare auxiliare Nubira (prod Chevrolet si Opel. PS Aceasta serie nu apare daca intri prin piese Nubira - Ventilator !! ) . La cel de Chey scria clar ventilator auxiliar NU iar la aplicatii scria la fel de fain vent aux. Leganza . Intreb daca sunt compatibile . Mda , mergem la risc , il primesc si daca nu se potriveste fac retur . Pana am comandat am mai masurat odata pe cel vechi si , da , valorile erau tot alea (doar ca eu nu le notez ca imi e lene , asa ca masor ca prostul de 2 ori ; poate as fi bun de ...croitor :-? ) . Imi vine azi , miercuri . Jumate de ora am despachetat coletul , cred ca era pe stoc prea multa folie , foarfeca era pusa bine (aia mare) si chiar gandul de a folosi -o pe cea de taiat crengi nu a tinut , si aia e pusa bine (in plus Madam tot mai pune pavele si invalmaseste tot ce mai era cat la cat la locul lui/lor) . Pana la urma reusesc si scot ventilatorul (204 lei) . E de bine , greu , solid , ca lumea . La montare 5 minute ventilatorul (din nou cablul era dincolo) si vreo 10 minute de luptat cu "soriceii" , dar fiind ca nici acest conector nu era in soclul dedicat ce este ...jos . Trebuie sa cumpar niste coliere mai serioase totusi . Intre timp am rezolvat si oglinda dreapta . In iarna am vazut ca nu tine pasul cu cea stanga la viteza de dezghetare , astia la service n-au mai putut de grija , asa ca , din nou , dupa multe insistente s-a gasit in stoc magazin fizic (stiti voi care) oglinda dreapta Nubira 2 incalzita si reglabila electric . Pretul 162 lei fata de cei 1400 pentru Honda (asta nu are capac de cumparat , e toata de la inceput) . E insa numai grunduita , asa ca mai stau pana o pun , acum nu ma arde , numai iarna (cand cea stanga este uscata asta dreapta de abia reuseste sa ajunga la starea lichida o apei ) . Si da , am verificat , am scos geamul si toate legaturile si contactele par a fi la locul lor . Asa ca am luat una noua (din stocul vechi , de unde pretul digerabil) . Acum verific daca moderatorii citesc ce scriu si sunt pe faza . Daca da , o sa fiu indrumat catre o alta sectiune , daca nu , si apuca cineva sa imi raspunda , norocul meu . As vrea sa schimb uscatorul de AC , cel actual avand 14 ani , o saptamana si 6 zile de cand e la ... mine . Piesa pare banala , o forma cilindrica ce jos se transforma intr-un con , iar sus doua gauri "IN" si OUT" . Intrebarea e ce pot busi pe acolo daca ma bag in seama si incerc sa il schimb ? AC merge in draci , iti ingheata sufletul , dar inca nu e vara cu 35-38 . O fi cazul sau sa il tin bine pana merg la un ...neamator ? PS Garnisajul ala l-am gasit pana si in state , era in Ohio cu 15 dolari + transport . PS Ia ghiciti ce caraie acum . Normal ca, compresorul de AC . Acolo ramane ! :shocking:
  13. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Am facut cu forta revizia si ITP pentru Honda . O sa ziceti , ce mare lucru . Ei bine , suna simplu , dar a fost in stilul familiei de a rezolva lucrurile , pe genunchi . Vine Juniorul in joia mare 05.04.2018 tot rosu la mecla . Ce-i baiete ? Pai m-am uitat in actele Hondei (cele care stau importriva vointei mele in ...portbagaj ) si avem ITP pana in 08.04.2018 , duminica mare . Na vezi pampalaule daca ti actele ascunse in masina (de vreo trei ori mi-a venit gandul sa verific data ... dar totdeauna masina era plecata , iar la ora la care revenea Juniorul cu ea ... "uitai" si gata ) . Si ce mama frasului facem acum . Seara nimic . De dimineata insa se scoala Madam si dai si lupta . intai il ataca fe (deja) fostul prieten ce se ocupa (vorba vine ) de Nubira , nu stie vreun ITP sa lucreze in ziua libera data de guvern ? Nu . Atunci suna direct la reprezentanta Honda (la noi in TM este Autoklass , mertane , smarturi si honde ) . Spre uimire generala cineva raspunde la telefon , mecanicul sef e la lucru si ii da numarul sa vorbeasca direct . Il abureste Madam , ca de vorbeam eu nu iesea nimic . Asa cad la invoiala sa faca tot marti si/sau miercuri . Bine bine , dar cum merg eu marti fara ITP , ca sigur o fac lata (la dracu , nimeni nu mi-a verificat ITP-ul pana acum , drept e ca il aveam intotdeauna in regula) . Nici o problema , putem duce masina la ei , la reprezentanta , in parcare clienti . Racnete catre Junior , mergi cu masina si te intorci cum sti . Pleca Juniorul . Nu aveam eu pace si il sun pe (fostul) amic ce se ocupa , vorba vine , de Nubira si il iau mai tare un pic , am 4 masini pe inventar ... si nici una cu care circul eu de obicei disponibila . Recunoaste ca e penibila faza , si imi aduce Nubira pe la ora 17:00 ...neterminata . Asta e o poveste ce abia urmeaza sa o spun , amara si cu urmari multiple . Suna Juniorul (care avea OBLIGATIA sa se ocupe el fiind vinovatul) marti . Piesele , uleiul si lichidul de frana le-a dus odata cu masina vineri . Ii spun astia ca miercuri la prima ora a ...pranzului e gata . Asa a si fost . Magari mari si astia , tot au tras ei chiulul , nu au montat oglinda noua , ci au luat de pe ea geamul de oglinda , au avut capacul nou intre piesele lasate asa ca nu s-au chinuit sa demonteze cu totul oglinda . Lamele de cauciuc ale stergatoarelor au zis ca nu este cazul sa le schimbe si cam ...aveau dreptate . Le am acasa neatinse . Toata distractia , cu tot cu ITP vreo 800 de lei . Manopera parca 138 lei pe ora + TVA :shocking: . Prima constatare a juniorului , eu nu am apucat sa o conduc pana azi inclusiv , merge mai bine (deci se poate) decat inainte , a disparut pana si usorul tremurat la ralanti cand intra aerul conditionat , zgomot si mai putin (uleiul e mai putin vascos) , deci se poate si aia . Pot sa spun ca atunci cand a mutat masina afara (in curte e tambalau , pune Madam pavele , toate trotinetele sunt pe unde apuca , iar BMW e parcat la un coleg de al lui ) eu nu am auzit motorul . Si uite asa ne intoarcem de unde am plecat , la reprezentanta , unde insa se pare ca vom ramane mult timp de acum . Despre Nubira doar atat : nici acum nu este gata . Cum ... va zic eu , cand imi mai scate tensiunea . PS Stiti cu totii unde sunt actele Hondei ... tot acolo ... :rambo: :spumelagura:
  14. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Mi-au venit si piesele de Honda , cea mai interesanta fiind carcasa de oglinda : Pretul 330 lei , o bucata pe ABS vopsit alb . Pentru stergatoare Honda incurajeaza prozectia mediului , asa ca iti trimit numai lamele de cauciuc , sa le scoti pe cele vechi si sa le strecori pe astea noi . Trebuie insa sa recunosc ca am setul actual de pe masina de ani buni . Parca nici nu imi vine sa il mai schimb . Cu Nubira se pare ca ajung la etriere complete , vreo 2000 , asa sa fie ! :scarpin: Carcasa oglinda Honda = 330 Pantofi Clark's cu piele peste tot (oare si in siret ....) 311 cu tot cu transportul . Asta pentru cei care credeau ca Madam nu comenteaza ... nu o face isi comanda tot ce vrea , cica tot eu cheltui mai mult . Fain , ea o sa mearga cu Honda sau Nubira , pe cand eu cu pantofii (3 perechi in 2 saptamani) ei NU .
  15. NGruia

    Honda Jazz 1.4 Mt Comfort

    Notat . Multam .
×