Jump to content

stalker

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About stalker

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/01/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    varainz

Profile Information

  • Location
    constanta
  • Din
    constanta
  • Auto
    tico sl
  1. acu niste zile, cand mergeam cu 80-90 dedea rateuri si voia sa se opreasca, da cand incetineam mergea... astazi insa, dupa ce am pornit-o dimineata (la cheie) cum acceleram cum se oprea... pana la urma am plecat... da mi s-a oprit in drum in mers... cu balbaieli... sa fie cumva filtru de benzina? sau ce altceva poate fi? PS e vb de TICO!
  2. INTREBARE!!! exista la tico comunicare (astfel incat sa poata intra ulei din una in alta) intre cutie si motor? daca da pe unde????????? ca am scos manualu de pe net da nu imi dau seama!!!!
  3. omule! cred ca ai dreptate! am dat bordul jos si cablul kilometraj era plin!!! de ulei! am sters, dar acu, in timp, tot pika... din ce merg mai mult, din aia curge mai mult! hmm... adevarat, mirosul era tare ciudat si iti dadea stomaku pe dos, nu era ca uleiul de motor... era un pik mai... intzepator la miros si ceva mai subtzire... de pikat nu pika pe nicaieri!!!! am tot urmarit... mai... acu, daca tot mi-ai explicat cu frumosu, ca la prosti, hai spune-mi si cam ce ar trebui sa fac ca sa scap de pierderea asta de ulei, si..mai mult... ce implica faptul ca se duce ulei din motor in cutie... adevaru e ca am cam completat cu 1 litru si ceva la 2000 Km... mult, parerea mea! o, doamne cata bataie de cap poti avea cu o masina!!!!!
  4. mai omule..ce legatura sa fie cu cutia de vitetze si uleiu de pe picioasrel mele ce pika de sub volan? zau nu inteleg si nici nu ma prea pricep... poti sa imi explici mai multe? si..mai ales..ce pote sa fie grav? pls!!! Nu mai cita mesajul anterior!
  5. inca o problema constatata la drum lung... in mers, am simtit ceva ca imi pika pe picior... exact de acolo de sub volan, unde sunt firele, pika ulei sau vaselina...naiba stie ce... ideea este ca NU curge putin... curge teribil de multa... am pus un prosop acolo si pana la Buc era deja imbibat puternic... si altul pana la sibiu..si alte doua inapoi... de unde pote sa fie atat de mult? o fi vre un putz de ulei la mine sub volan si nu stiu eu? naspa e ca se ung rau firele alea de dedesupt... pls daca stei cineva de unde pote sa fie ca sa vad ce sa fac ca e stressant..mi-a murdarit si blugii...
  6. ok..ok..multam de sfaturi/.... o sa ma duc la un service sa vad ce poate sa fie..o sa verific si presiunea in pistoane..si..probabail o sa schimb ce e de schimbat ...multam...
  7. hm..eu, pai cine? scrie mobil1 super.. 15w40...
  8. are 111000 merge cam de pe la 70 pe 15w40..nu. nici pik de ulei...
  9. m-am uitat. nu pika pe nicaieri... ulei am mobil 1 ..15w40...
  10. bon. mercic. verificam..da cam cat a costat toata operatia asta?
  11. domnilor, am iesit ptr prima data cu ticozauru meu la un drum lung (adica Cta-Buc-Pitesti-Valcea-Sibiu (aici se include si Transfagarasanu) si, evident retur! >- eh... da lucru tare aiurea am patit... pe drumurile pe unde am mersc cu max 90/h(de ex. de la Cta pana la autostrada, sau de la Pitesti la Valcea sau Valcea Sibiu nu am avut absolut nici o problema sau inconvenient... (consumul de 4 la suta).. boon..dar pe cele doua asa zise autostrazi ale patriei noaste am pus si eu picioru pe pedala si am tzinut lantz cu 120 km/h... cu mici tendinte de 130... acu apare insa marea problema... la capatul celor 100 de km de autostrada am oprit si dupa ceva tim am verificat nivelul uleiului... ERA SUB MINIM!!!!!! am verificat si ta intoarcere si..la fel... concluzia: oricat merg cu pana in suta (am mers peste 500Km) nu papa ulei de loc... oricat de putin merg peste 120...(max 200 km ca atat ai pe unde in romanika) papa de rupe!!!!! poate oare cineva sa imi spuna de ce? si cam ce tre sa fac pe la motor in cazul asta? multam si ...sper sa primesc si ceva raspunsuri nu numa pareri!!! completare mai concreta... de la Pitesti la Buc totul OK! la intrarea pe autostrada, verific... uleiul intre min si max la jumate! opresc dupa autostrada, la popas... si completez cu , atentie!!!! 650 ml ca sa ajung la nivelul de plecare..adica la jumatate... nivel care, intre drajna si cta nu s-a modificat deloc...
  12. domnilor! mor de curiozitate sa vad si eu un tico realmente tunat! ca de matizuri sunt satul!
  13. multzam de sfat(uri)... am fost pana la urma la AUTOKALSS... am schimbat semeringurile+inelu joja + am pus mastik la baia de ulie (ptr. cei ce nu stiu, ca nici eu nu am stiut, NU exista garnitura la baia de ulei la Tico... se pune doar mastik de baie... acu, ca o fi mult au ba, astept pareri..da m-a costat 250 RON... cica cu garantie 18 luni... oricum multzam fain ptr sfaturi...cam gata cu carpelile cu care eram invatzat la oltcit...
 

×
×
  • Create New...