Jump to content
 

Damax

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Damax

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    IS 72 XYX
  1. Cazul meu pe scurt: Ralanti excelent inainte de reglare culbutori. Dupa reglare culbutori motorul merge ca o rasnitza. Mentionez ca reglarea culbutorilor a facut-o un "tovaras", mare mserias, fara lera! Dar acum stau si ma intreb, sa fie ralantiul de tractor din cauza reglarii proaste a culbutorilor?
  2. acelasi relanti urat il am si eu, am schimbat IAC-ul cu unul nou, si face si mai urat relantiul, am facut reset la ECM, Idle learn si tot ce am mai citit pe aici, relantiul meu e varza, ce as mai putea face?
  3. In Rm. Valcea, la VIP mi-au cerut 80 de Ron ptr polisharea ambelor faruri (Matiz). Tot aici, la Ramnic, am gasit doua faruri noi (in magazin) la 300 RON (oferta).
  4. Sincer sa fiu eu am ajuns in service avand aceleasi simtome intr-o buna dimineata cand am vrut sa ma intorc acasa din oras. Deci pornise Fulgerul Gri fara probleme si cand sa plec acasa, ciuciu, indicatorii in bord se aprindeau dar la cheie un click ciudat se auzea de sub capota si cam atat. Am dus-o la service dupa ce am impins-o si evident a pornit bine-merci. Acolo, nenea mecanicu`, zice sa o opresc, dupa care sa-i dau cheie. S-a scarpinat la ceafa si mi-a scos contactele de pe bornele bateriei care pareau in regula. Le-a strans inapoi "mai bine", dupa cum a spus el si totul s-a rezolvat. Concluzia in cazul meu: Contact imperfect la bornele bateriei!
  5. Salut, am Matiz din 2003, si problema mea e ca atunci cand vreau sa plec cu AC-ul pornit ori turez de vad injectoarele iesind de sub capota ori nu plec de pe loc. O a doua problema ar fi aceea ca dupa ce totusi folosesc AC-ul, 5-6 zile poate chiar mai mult de o saptamana, la prima cheie din zi, motorul se tureaza singur de zici ca sare de la locul lui, sta turat 20-30 de secunde dupa care scade turatia dar se mareste alternativ (scade, urca, scade urca) pentru inca 2-3 minute si apoi totul revine la normal. Dupa aproximativ o saptamana in care nu mai folosesc AC-ul problema cu turatia la prima cheie din zi nu mai apare. PS: problema cu turatia parca e valabila la fiecare cheie nu doar la prima, nici nu mai tin minte ptr ca nu am mai folosit de asta toamna AC-ul Vreo idee? Merci!
  6. Salut, Eu am cumparat un Matiz prin ianuarie, din Bucuresti, eu sunt din Neamt, a fost radiata de la financiar si inscrisa la mine in oras. Intrebare: 1. pot sa circul cu numerele de Bucuresti? 2. daca imi poate spune cineva, unde si ce trebuie sa fac sa schimb certificatul de inamatriculare, eventual sa schimb numerele etc etc, ori poate stiti vreun site de unde pot lua informatiile astea. Eventual sa fie foarte explicite. Multumesc anticipat!!
  7. Maine sper sa intru in service cu masina pentru a schimba filtrul de benzina si cel de aer, apoi bujiile, iar dupa ce rezolv vin cu amanunte despre schimbari. Multumesc pentru sfaturi.
  8. Salut, am un Matiz cu 166000 km. La ultimul drum de aproximativ 1500 de km (in 3 zile) am constat ca pe un tronson deluros masina pierde putere in apropierea varfurilor de rampa. Normal zic, insa un alt Matiz trece pe langa mine foarte zglobiu si incep sa-mi pun intrebari. Zic, bun, o fi mai tanar ca al meu, e normal. Dar am constatat ca Matizul meu ma obliga sa ajung in varful rampei cu maxim 30 km/h, deci chiar si cu viteza 2. Bun, seara trag linie si ma gandesc. Ultima data alimentasem cu carburant de la o benzinarie Petrom, drept pentru care a doua zi o combin cu 15 litri de la LukOil. Evident masina trage mai bine dar totusi nu cum ar trebui. Daca vin lansat (tehnica pe care trebuie sa mi-o perfectionez se pare) ajung in varful rampelor si cu 50 km/h. Mai presus de orice, ma intriga faptul ca Matizul meu nu mai reactioneaza la accelearea brusca. Sa zicem ca intru din drum secundar in principal si dupa ce dau prioritate, consider ca am timp sa intru. Dau 1, a doua scurt, si cand turez sa plece pauza. Ca un pensionar. Am sesizat ca dupa ce ii dau a 2-a are un moment cand desi apas acceleratia nu reactoneaza, ca dupa 1-2 maxim 3 secunde sa o simt mai muncitoare si deodata turata. Rugamintea mea este sa va dati cu pararea referitor la posibilele cauze, si eventual un site cu preturile pieselor (componentelor) ce ar trebui schimbate. Multumesc anticipat!
  9. deci...revin cu lista problemelor si cea a preturilor: Rectificare chiuloasa 3x2 Supape Intinzator distributie + rola Curea distributie 3 L Ulei Antigel Manopera Total=7 800 000
  10. Multumesc tuturor pentru informatii. Sigur ca ma astept la ce e mai rau. In orice caz am fost informat ca toata treaba se va ridica pe undeva pe la 300 de Euro. Azi o scot din service si revin cu informatii privind problemele gasite si eventual va dau si preturile pieselor de schimb si a manoperei.
  11. Ieri am avut un necaz cu Matizul meu, s-a rupt cureaua de distributie si evident mi s-a oprit motor. Va rog, daca imi poate cineva da un numar de telefon al unui service cat de cat serios. Se pare ca odata cu aceasta problema au mai aparut si altele specifice, respectic chiuloasa, supape, etc. Ma intereseaza un pret total pentru rezolvare. (eventualele detalii, persoana de contact, numar de telefon va rog sa mi le trimiteti ca mesaj privat) Acum sunt in Bucuresti !!!! Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...