Jump to content

icet

Membru
  • Content Count

    544
  • Joined

  • Last visited

About icet

  • Rank
    Fiat. Punct. Mare.
  • Birthday 01/08/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.clubfiat.ro

Profile Information

  • Interests
    diverse
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    apia
  • Model
    break
  • An
    7

Recent Profile Visitors

1051 profile views
  1. Trepideaza din cauza ca timoneria e pe tija si nu pe cabluri.
  2. 3 ani este garantia(benzinare/diesel) dar e conditionata de schimbarea distributiei la 2 ani sau 60k km chiar daca ai 10k km sau 20k.Nu-i intereseaza.Exceptia de la regula e 1.3 mtj care are lant in loc de curea(de aceea am ales eu motorul /masina asta ) ) La fiat prima revizie(asa zisa revizie) a costat ~300 ron si nu s-au schimbat decat uleiul si filtrul iar la logan 180 ron aceleasi chestii.La fiat urmeaza cea de 20k km care va costa in jur de 1000 ron(doar filtrele...aer,ulei,polen,combustibil) pe cand la logan a costat pana in 500 ron(nu mai stiu exact). ps..la logan nu s-au schimbat intervalele la revizii.si acum sunt la fel ca acum 4 ani(la benzina). pps..la fiat te programeaza peste o luna pentru orice chestie o reclami.daca ai pile esti norocos(ca in orice alt loc)
  3. Nu te imbata cu apa rece.La 10k nu se face decat schimbul de ulei si filtrul.La Logan astea se fac la fiecare 15k si aia e si revizie nu ca la fiat unde se face la 20k dar te obliga la fiecare 10k sa faci schimb de ulei si filtru.Nu mai zic de promtitudinea celor din service si pretul la piese,care unele sunt chiar nesimtite. ps..sa-ti reamintesc ca esti 'obligat 'sa schimbi distributia la 2 ani?? )
  4. La intrebarea asta cred ca poate raspunde oricine daca ii dau eu niste criterii.Si anume,daca ai 2 masini cumparate de noi,una logan si alta straina,dacia cu 2 ani mai batrana ca straineza dar cam la aceeasi km acum si la prima nu te duci in service decat de 2 ori(la revizii in perioada de garantie) iar la a doua de nenumarate ori(inclusiv 2 revizii)iar costurile lor sunt de 2 ori si ceva mai mari in favoarea ultimei masini,care e mai buna si care e mai proasta??? Bineinteles ca ambele sunt ale mele si ma mandresc cu ele dar daca ar fi toate masinile ca loganul meu,nu am mai avea aici atatea discutii
  5. La ce? La geamurile curbe sau la kilograme?? >
  6. Ei las ca la capitolul asta sunt altii si mai si decat francezii.
  7. Imi pare rau dar atunci cand am dat clik,nu s-a deschis pagina decat pana la postul lui epox...asa ca eu nu am nici o vina.
  8. Ala nu e face lift ci loganul prestige,care e deja pe piata. In ceea ce priveste pretul la sandero,nu are cum sa depaseasca pretul la Logan berlina si dupa ce se va lansa sandero pe piata,va apare si belina cu facelift,adica sandero cu portbagaj ) .La asta pretul sa fie ceva mai mare...asa cum zice Alezz.
  9. tarzy daca tu crezi ce a zis el aici...atunci nu pot decat sa...
  10. Asta e corect,dar varianta asta de echipare poate sa aiba sau nu directia hidraulica,mai multe variante de motorizari si in functie de asta si bara stabilizatoare.Am spus ca e bine de precizat chestia asta pentru ca nu toate ambiance-urile duc lipsa de acea bara stabilizatoare. Sunt curios de ce tocmai acum au "apelat" la chestia asta cand ei au anuntat inca inainte de lansare ca varianta Ambiance nu va avea bara stabilizatoare,ceea ce nu s-a intamplat. Te invit la o plimbare ce masinile mele atat iarna cat si acum sa vezi diferenta de greieri.Ale naibii plastice din logan daca zic ceva.In schimb,am desfacut pana acum mai toate plasticele prezente in GP(fara bord)ca sa descopar de unde vin nenorocitii aia de greierasi dar ai naibii daca am dat de ei Ca sa nu mai zic cum se aude suspensia in denivelari...dar asta e alt capitol.
  11. Daca tot zici ceva,macar zi toata povestea si anume ca doar varianta fara servodirectie nu are si asta din 01.01.07.
  12. Aici te contrazic.Golanul meu nu are nici cel mai mic greieras in schimb GP-ul are mai multi,atat prin bordprin usi cat si prin portbagaj.Si nu e singurul,sunt destui pe forum care se plang de asta. Daca fiecare ar face o lista cu defecte la fiecare model in parte,se va constata ca nici o masina nu e perfecta indiferent de cat costa si implicit cu numarul mare de unitati vandute si defectele sunt mai numeroase.
  13. icet

    La Mia Machina

    Nu e de acolo.S-au incercat mai multe variante(inlocuirea celui cu mp3 cu unul fara si invers sau altul after market)si rezultatele au aratat ca Blaupunkt-ul e de vina.Era bine sa fie doar de la antena...
  14. icet

    La Mia Machina

    Chestia cu piesele tine in primul rand de partea romana si anume de cei din service care se "omoara" pe clientii aflati in garantie si nu numai. Receptia radio e proasta numai la cele cu MP3 care sunt Blaupunkt.Cele fara MP3 sunt Grundig si merg execelent la receptia radio ca si sistemul audio care se aude destul de bine pentru o dotare stock(in ambele variante). De curand am pus niste folie autorizata pe geamuri si e ceva mai "intim" in interior
  15. icet

    La Mia Machina

    alx e parerea ta si nu incerc sa o schimb.Eu unul sunt extrem de multumit de acest motor.Probabil ca tu esti obisnuit numai cu masini care fac suta pana in 10sec. A trebuit sa fac multi km ca sa resusesc sa ma "adaptez" cu motorul si sa scot un consum in oras ca la carte. Altele ma nemultumesc pe mine la masina asta,dar motorul nu.El si cu directia dual drive(pe care o ) m-au facut sa cumpar masina.
 

×
×
  • Create New...