Jump to content

horatiuamb

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About horatiuamb

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/31/1983

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    hori_caracas

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E LPG
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    GL 31 CHG
  1. S-au rezolvat problemele. Din 6 culbutori doar unul nu era intepenit. Masina merge perfect acum.
  2. http://www.facebook.com/SalvarepentruSMURD?sk=wall
  3. Salvare pentru SMURD Alo, societatea românească? Salvatorii noştri de la SMURD au nevoie de salvarea noastră! Mâine, 12 decembrie, în Parlamentul României, e programată o intervenţie de urgenţă pe corpul deschis al actualului proiect de lege sanitară. Împreună putem opri schilodirea sistemului de urgenţe. Împreună putem salva funcţionarea celui mai performant serviciu de ambulanţă al României: SMURD. Să dăm câte un Like pe Facebook şi, cu o sută de mii de participări, putem impune salvarea regimului de funcţionare al SMURD-ului. Cu un mic „Like”, participă şi tu la un mare „Save”. Împreună putem aduce SALVARE PENTRU SMURD – o campanie Observator. http://www.facebook.com/SalvarepentruSMURD
  4. Corp clapeta Matiz Euro 4 , cu tot cu IAC si TPS ?
  5. Tot ce ai inlocuit tu, s-a facut si la mine. Dupa ce fac reglajul revin cu pareri. Aceeasi problema la un Sandero pe gpl. Nu faceau absolut niciun zgomot, dar toate supapele de evacuare erau blocate, si avea aceleasi simptome ca Matizul meu.
  6. Nu. Sper ca nu. Poate vreun inteligent de mecanic de pe la Daewoo si-a bagat nasul pe acolo. Verific. Trebuie sa fie inchisa atat cat sa nu agate,nu?
  7. Facut tot ce ai spus, chiar si inlocuit cu un alt corp de clapeta. Am spus din start, la ralanti sta foarte bine, cu o singura conditie, sa nu o accelerezi . Asta cand motorul este rece, apoi dupa ce s-a incalzit cand o scot pe liber, nu conteaza turatia motorului.
  8. Legat de filtru aer, bujii, IAC, reglat TPS, etc... s-au facut toate. Nu vorbim despre tehnici de economisit carburantul. Orice masina o poti scoate pe liber la orice turatie, nu trebuie sa se opreasca. Ce facem daca avem o problema la cutia de viteze si o arunca din viteza in timp ce depasim un T.I.R. ... se opreste? Am ajuns astazi cu masina intr-un service DACIA. Parerea unanima : reglat culbutori. In 77000 de km niciun service Daewoo nu a stiut ca trebuie reglati culbutorii. Ai o problema legata de ralanti si te duci la service, toata lumea se leaga de IAC, TPS si alte proceduri de invatare a ralanti-ului, sau esti tu de vina ca ai mers subturat. Adevarul este ca producatorul a facut masina asta numai pentru circulatia pe autobahn ... Dupa 3-4 ianuarie revin cu impresii dupa reglajul culbutorilor. Va multumesc.
  9. Matiz Euro 4 , E-LPG, 2007, 77000 km. Cod eroare P0172. Simptome : porneste la prima cheie, sta la ralanti fara probleme, dar daca o accelerez la revenire se opreste. Dupa ce temperatura motorului a ajuns la cea de regim, se opreste in mers daca o scot pe liber. Daca franez in viteza nu are nici o problema. Ceva sugestii? Va multumesc.
  10. Am un matiz din 2007 cu instalatie BRC din fabrica. Am 41000 de km cu ea. Am respectat rodajul pe benzina si cei minim 10% mers pe benzina. Am o problema cu instalatia : in treapta II- III de viteza ma bruscheaza destul de urat si dimineata la trecerea pe gaz se opreste. Mentionez ca la o anumita turatie, aproximativ 1000-1500 de ture se aude o bataie discreta la culbutori. Se poate ca problemele legate de instalatie sa fie din culbutori? Va multumesc.
  11. Am dat jos TPS-ul si l-am masurat, cu clapeta inchisa 2,41 kohm si cu ea deschisa la maxim 7,41 kohm. Nu se vede nici o imbunatatire in mersul masinii. Vreo idee?
  12. Am rezolvat partial problema. Dupa curatarea IAC-ului, masina merge mai rotund la relanti si nu se mai opreste dimineata. Totusi are anumite fluctuatii ale relanti-ului si da usor in nas in treapta 2. Credeti ca ar fi indicata o reglare a TPS-ului?
  13. Am pus masina (Matiz 2007 E LPG) pe tester. Codul de eroare dat a fost P1403. Mi s-a spus ca ar fi ceva legat de EGR. Mentionez ca masina nu merge rotund la ralanti, in special dimineata. Ma poate ajuta cineva cu o idee? Cei de la service mi-au sugerat o curatare sau inlocuire a EGR-ului. Va multumesc.
  14. Se pare ca am rezolvat problema (cred). Am ajuns in Braila la Irmex Bosh Service. Dupa ce au turat-o si au fost cu ea in probe, au pus-o pe calculatarul de diagnoza GPL. Concluzia : presiunea mica (1000 mbar). Ei spun ca ar trebui sa stea in 1500 mbar. Au crescut presiunea din vaporizator-ul de GPL cu ajutorul unui inbus de 4. Mi s-a spus sa consum GPL-ul din butelie si nu voi mai avea probleme. Acum masina trece si sta pe GPL, dar tremura la relanti si la scimbarea treptelor de viteza 2,3,4 se simte o mica smucitura. Ceva idei cum pot rezolva problema? Va multumesc.
  15. Salut. Posed un Matiz E\LPG 2007. Nu am avut nici o problema cu instalatia daGPL pana acum. Problema este ca dupa ce electrovalava cupleaza, se face trecerea pe gaz, dar nu vrea sa mearga pe GPL decat aproximativ 5 sec apoi trece inapoi pe benzina . Ma poate ajuta cineva cu o idee? Va multumesc.
 

×
×
  • Create New...