Jump to content

taxiboy

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About taxiboy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti/Rm.Vilcea
  • Interests
    you bleed just to know you're alive..
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel
  • Model
    G Z16XEP
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    WildBuBu
  1. in stanga "ciupercii" de la romexpo este o "baraca" cu un banner "Vredenstein". mergi frumos acolo, faci comanda si in 48 ore iti vine Valvoline-ul 5W30 SuperSyn XL-III parca...
  2. dupa ce au urcat-o pe elevator au dat jos capacele de plastic de la axul fiecarei roti si au pus vaselina acolo. banuiesc ca nu au uns delcoul..
  3. salutare la toata lumea, cautati ulei de motor, ulei de cutie ?.. full sintetic ? si valvoline ? langa romexpo (chiar langa "OZN", in curtea complexului), undeva in partea stanga (cum vii dinspre Arc), este un "cort" confectionat din prefabricate. Acolo veti vedea o sigla mare.."VREDENSTEIN" (o fi vreun dealer de caucioace d'astea). intrati, mergeti la unul din birouri si faceti comanda de Valvoline Synpower XL sau XL-III 5W30 (dupa pofta sufletului si muschiul portofelului) si Valvoline Synt. 75W85. Comanda vine in maxim 48 de ore (zile lucratoare) si va costa sub 50 lei/litru (si 5W30 si 75W85). Gata.. Pentru consumabile originale mergeti pe Iuliu Maniu la Service Radacini (langa intrare sunt insirate "buticuri" cu diverse piese&stuff unul din ele are piese si accesorii Daewoo). Pt 1 filtru ulei, 1 filtru aer si 1 filtru benzina (toate originale Daewoo) nu ar trebui sa platiti mai mult de 67 lei. apoi mergeti la revizie la Autonet pe Giulesti, vi se face schimbul de uleiuri, vi se inlocuiesc filtrele, vi se greseaza rulmentii la roti, se strange si verifica toata surubaraia de sub masina, se verifica instalatia electrica (adica pornit faruri,semnal st-dr si stop frana), se pune si mini-testerul pentru a verifica motorul (nu garantez ca ala avea habar pe ce butoane apasa si daca intelegea o iota din valorile aparute pe display..dar asta e "Made in RO") si vi se face factura pe care e trecuta o singura pozitie "Total Manopera" (nedetaliata, indubitabil) si trebuie sa scoateti din buzunar 230 lei... in rest..viata e frumoasa.. acul la termometru nu a atins NICIODATA liniuta centrala a cadranului (e chiar langa ;10 kmph in trafic Buc - 140 kmph A1), iar consumul a scazut de la 9.5 in oras la 8.7 L/100 km (nu conduc ca Sunday drivers, dimpotriva). in afara imi ia max 5.5 cu reprize luuungi de 140-142 kmph (mai mult nu merge..daca are cineva vreo idee.. ).
  4. spune-mi si mie, te rog, cat cantareste o janta. multumesc anticipat
  5. am cautat si nu am reusit sa gasesc decat anvelope 165/65/R13. 165/60 nici urma de ele. primele sunt ok pt jante de 5.5J in conditiile in care in masina vor fi 4 persoane de ~85 kg? LE : o janta mai "acatari" gen Kormetal are (din cate am inteles de la un membru staff Alfaromtrans) 6.5 Kg. stie cineva cat are o janta CMS din carrefour ? sau macar o janta standard otel de matizaur ? Multumesc
  6. 15.9 L OMV Carerra 95, exclusiv urban (intervale orare_09:30-11:30 si 20:00-22:30, zone_Dorobanti-Orhideea-Gorjului-13 Septembrie). Kilometrii : 189 si aseara dupa 22:30 prin tot orasul pana la 218 KM. Tin sa precizez ca am si bagat piciorul in ea de cateva ori (chiar si 120kmph). Consum : ~7.42 L/100 KM. Schimb vitezele asa cum am precizat in ultimul post, chiar o idee mica mai sus.
  7. am sunat la alfaromtrans. nu mai au pe stoc. nu stiu cand aduc exact. au un singur model.
  8. Salutare, ca toata lumea, doresc un sfat venit din cunoastere si experienta si nu din "virtualitatea" paradoxala a acestui forum . voi schimba jantele la matizaur. voi lua ceva din carrefour (pt ca de asta am bani si bunavointa; pana la urma este un matiz aka. masina buget) de 5.5J si 13''. voi lua si niste gume GoodYear Vector 5+ de 165/65/R13. cum suna aceasta combinatie ? astept argumente care sa vizeze stabilitatea, impact asupra a tot ce inseamna directie, consumul si eventuale contacte anvelope-caroserie cu 4 persoane ~80 kg in masina (asta e situatia de cosmar in cazul meu). va multumesc anticipat. stima
  9. Salutari, am citit cateva pagini bune din thread insa tot nu m-am lamurit.. vreau sa schimb jantele. am vazut in carrefour set 4 jante la 750 lei. nu sunt cine stie ce ca design insa e o schimbare radicala fata de "otelarele" pe care le am acum. ideea e ca sunt 5.5J. totodata as vrea sa pun si cauciucuri mai late insa nu si mai inalte. ca rezumat, vreau cauciucuri mai late de 155 si nu mai inalte de 65. care este limita maxima pt latimea cauciucurilor astfel incat sa nu am probleme cu eventuale contacte cauciucuri - interior caroserie. o alta intrebare : pot pune actualele continentaluri pe aceste jante de 5.5J ? sunt compatibile 100% ? sper sa aveti rabdare sa cititi tot multumesc anticipat ps: ceva ce uitasem.. stie cineva ce greutate au jantele standard (otel) de matiz ? mi s-au parut destul de greoaie cele din carrefour.. LE : intre timp m-am mai documentat si am aflat ca 155 pe 5.5J nu sunt indicate si arata ca o cotiera intr-o cabina de tractor. intre 155 si 165 mai exista o dimensiune intermediara aka. 160 ? alta intrebare : exista anvelope 165/55/R13 (daca da le cumpar instant) ?
  10. Ma obisnuiesc incet-incet cu urmatoarele rapoarte: II- 21-24 III- 41-44 IV- 61-64 V- >84. consecinta. pana acum am 540 km facuti cu un plin Carrera 100 (din care 361 km extraurban). oricum aveam de gand sa fac schimburile de ulei la 5000 )
  11. adevarul este ca tot ce am condus vreodata pana acum avea cilindreea cuprinsa intre 1400 cmc si 6000. probabil am ramas obisnuit cu senzatia de dacie pe care am condus-o in preponderenta (schimburi de viteza in genere pe la 2200-2600 si zgomotul motorului aferent). ori la buburuza practic mi-e frica ca iese prin capota cand il aud asa...toti spun ca e cel mai bine pt masina sa o turez insa parca prea face ca o rajnita stransa de..cand o turez asa...am incercat azi sa ma duc mai departe cu a 1-a. duce lejer mai departe de 30 kmph insa nu am eu inima.. in alta ordine de idei, daca nici in cei de la OMV nu mai poti avea incredere, atunci in cine? petrom 99 cu ce e mai presus fata de carrera 100? IN CE PRIVESTE PRETUL, DIFERENTA E NULA practic. aceeasi intrebare pt rompetrol 98. consumul va scadea SEMNIFICATIV daca folosesc 99 sau 98 in loc de 100? ce inseamna SEMNIFICATIV? in oras (Bucuresti) nu observ decat FOARTE putini care se abat de la regula si anume ~9-10l/100km, indiferent de benzina pe care o folosesc. iar acei "putini" au in 95% din cazuri Euro2..
  12. euro IV (2008 - ~2800 km parcursi). ultima "isprava" : plin (35 litri Carrera 100) - 500 km (din care 360 Bucuresti-Rm.Vilcea-Bucuresti). schimb asa : II- 18..20kmph; III- 38..40kmph; IV- 58..60kmph; V- 82..85kmph.
  13. benzina este un amestec de hidrocarburi caracterizata de proprietatile fizico-chimice: putere calorica, caompozitie fractionata, cifra octanica s.a. nu cred ca nu exista nici o corelare intre cifra octanica si puterea calorica. o sa ma documentez mai mult.
  14. imi cer scuze ca am "poluat" thread-ul "euro 2" cu intrebari de euro 4. am crezut ca nu sunt diferente la acest capitol si anume : regim schimbare trepte viteza, consum..
  15. din experiente proprii sau din documentari solide, pt regim urban (Bucuresti..) care este cea mai indicata benzina (pt a obtine un consum cat mai redus)? are vreo relevanta cifra octanica in acest domeniu? e o intrebare cu dute-vino.. din cate stiu, o cifra octanica mai mare inseamna o putere calorica mai ridicata=mai putin carburant pt aceeasi "explozie".. o alta parere expusa pe forum este ca o benzina cu cifra octanica mare "arde mai repede" .. so... ? recunosc ca mi-e lene sa caut raspunsul prin ungherele internetului..
 

×
×
  • Create New...