Jump to content

Lamer

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Lamer

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti/Alexandria
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Reno
  • Model
    Megan
  • An
    2008
  1. Normal ca nu prea are, n-am vazut pina acum o galerie de admisie izolata termic de restul motorului. Poate daca faci niste "trompete" d-alea chiar inainte de injectoare, dar atunci ai zis pas cuplului la turatii joase fara un airbox potrivit (avioane deja).
  2. Corect, din ce am vazut astia prin serviceuri n-au o imagine clara asupra chestiilor astea, si avind in vedere ca este foarte usor sa faci singur verificarea, merita sa incerci mai ales ca ai borna deja scoasa.
  3. Verifica daca ai consum prea mare cu masina incuiata si alarma montata. Peste 40-50mA e prea mult.
  4. Nu, era alt 2.5 V6 care a avut initial baterie de 55Ah (cam mare ca dimensiuni totusi), a tinut ceva ani, dupa care am incercat sa schimb cu o Caranda, care au recomandat un 62Ah si ~500A, altfel nu dau garantie. La 1.9 diesel bateria a tinut in jur de 4 ani, mers 95% in oras, partial si greseala mea, intrucit era originala si nu am stiut ca e cu semi-intretinere desi parea capsulata.
  5. Am luat un ZAP de 70Ah si cind am facut garantia, pe linga incarcare au verificat si consumul in gol. Buna treaba, se mai desteapta si ei. Vad aici oameni carora le cad bateriile repede. Faceti verificarile alea pentru acordarea garantiei? Nu prea inteleg de ce Leganza are nevoie de baterie de diesel, specificatiile constructorului. Chiar asa mult trage la pornire? Am vazut V6 2.5 cu "necesitati" mai mici. Cine vrea ce e mai bun pentru masina lui si cu "nume" eventual, de ce va opriti la xxxx Silver si nu treceti direct la xxxx AGM. In magazin bateria mea era 240RON iar un AGM similar era 850. O tine de 3x mai mult?
  6. Sabotii au plecat, ramin restul de piese la 20RON.
  7. Am gasit piesele astea prin garaj. Saboti Cielo 1995 Korea piese originale (96226110), semnalizator lateral rotund, bucse bara stabilizatoare cred ca fata, niste chestii numite Plate Bumper (2 bucse, 4 saibe mari si o tija-teava, 90209277), un suport de esapament probabil si un furtun care nu imi dau seama de unde e (vezi poza). Se dau numai impreuna, 50RON. Daca separat neaparat, 30RON sabotii si 30RON restu. 0740 645 410
  8. Vezi cum e si servofrina. Daca e tare, inseamna ca iti trage aer fals pe dupa carburator.
  9. Lamer

    OTTO versus DIESEL

    Se regenereaza la anumiti km functie de ce vrea ECU si se schimba la 160k km.
  10. Pentru o inteelgere mai buna a fenomenului de ovalizare si a cauzelor: http://www.powerbrake.co.za/pages/tech.htm
  11. Recalibrarea nu poate sa corecteze capetele de bara puse aiurea. De aia mecanicii care cunosc cu adevarat, cind desfac capetele de bara retin numarul de ture pina capatul de bara iese de pe bieleta de directie, astfel incit cind monteaza capatul de bara nou, il insurubeaza tot de atitea ori. Avantajul consta in faptul ca volanul va sta ca la inceput iar operatia de regalare convergenta (geometrie) va fi o simpla banalitate (obligatorie totusi) pentru cel care o face. La o masina simpla, o rezolvare consta in scaoterea volanului si montarea lui in pozitia corecta (ţărănie totuşi). La o masina cu Airbag si ESP (senzor de pozitie volan) treaba devine periculoasa, dar nu cred ca o sa ii convingi pe aia sa desfaca capetele de bara iar ca sa ajunga volanul drept.
  12. Lamer

    Noul Aveo 2008

    1,2 are 85cp, o valoare demna de tot respectul. In plus la ture joase inchide partial o conducta de admisie, turbulenta ajuta la mixul aer benzina, viteza mai mare in admisie, cuplu mai bun, consum mai mic. 1,4 101cp are distributie variabila, probabil doar la admisie, mijloc excelent sa niveleze curba de cuplu. La fel, valoare puterii este printre fruntasele clasei. A intrat destul de tare Chevy (sau vreun subcontractor ca Lotus probabil) in motoarele astea. Consumurile pe hirtie sint reduse fata de versiunile precedente.
  13. H4 sint, incearca ceva Filips 30% (sau mai bun), gasesti pe la benzinariile Agip destul de ieftin 28RON bucata parca.
  14. Lamer

    OTTO versus DIESEL

    VNT si VGT e acelasi lucru, faci o confuzie. "Aerul poate fi dozat la intrare" cred ca te referi la turbo cu wastegate controlat electronic. Da un exemplu asa de dragul exemplificarii de un VGT care nu e VNT. "Cea mai buna turbina"?? Ai uitat cuvintele "pentru aplicatia xxxx". Vezi ca mai sint motoare de exemplu cu turbo Mitsubishi care fac puteri similare sau mai mari cu 1,8T asta fara lag sau alte dezavantaje, Saab 2.0 ar fi unu.
  15. Am mers destul de mult si cu Exe 16v(fara ABS) si cu Cielo normal si n-am simtit vreo diferenta, spre deosebire de Espero care avea un feedback SENSIBIL mai bun la frinare. Combinat cu penuri Montana, impresia era foarte neplacuta. Cu niste cauciucuri mai bune si cu alta logica de apasare pe pedala (mult mai tare ca la alte masini) ar fi suficient...
 

×
×
  • Create New...