Jump to content
 

Bittick

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Bittick

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/30/1966

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti SW diesel
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

2204 profile views
  1. Salutare tuturor, Am facut si eu azi revizia de 60000km, care a inclus si distributia. Scor final: 2750,53 (piese si manopera la service Radacini). Iata "tabela de marcaj": Manopera - 2,9 ore kit distributie - 0,5 ore curea agregate - 0,2 ore schimbat 1 siguranta - 1,9 ore revizia de 60000 Total 608,62 Piese Curea agregate 119,66 Pompa apa 657 Filtru ulei 128 Filtru aer 83,99 Rola ghidaj distributie 226,01 Curea distributie 500 Filtru motorina 113 Rola intinzatoare 417 Filtru polen 105 Antigel rosu 1L 65,98 Ulei 5W30 DEXOS 2 6L 228,32 Garnitura pompa apa 31,57 Siguranta mini 15 amp 1,88 DISCOUNT MATERIALE -535,48 (adica 20% din valoarea pieselor) Preturile sunt cu TVA inclus @Mircea Ai iesit clar mai ieftin
  2. Salutare, N-am mai intrat pe forum de vreo 5000 de km... ocupat, deh Cu ambreiajul si volanta am rezolvat-o. Am fost pana la urma la service-ul Radacini din bd Ferdinand (e mai aproape de mine, eu stand in Pantelimon) - mare diferenta fata de DiBas si la preturi si la modul de abordare. Am comandat mai intai kitul de ambreiaj, a venit in cateva zile, s-au apucat de treaba, au constatat ca volanta nu trebuie schimbata deocamdata , mi-au montat ambreiajul si am fost gata in 2 zile, cu o cheltuiala de 2500 lei. Daca ar fi fost nevoie sa inlocuiesc si volanta m-ar fi costat 6300 in timp ce la DiBas ar fi trebuit sa platesc 7400... e o "mica" diferenta nu-i asa?... La DiBas mi-au spus ca mai mult ca sigur trebuie schimbata si volanta si ma puneau sa le comand pe amandoua din start...
  3. Multumesc tuturor pt sfaturi. Am trimis mail la Chevrolet Romania. Sa vedem ce raspund... Apoi am facut prima incercare de
  4. Salutare, Al meu Chevy Lacetti desel a "implinit" 50000km si ca sa marcheze momentul mi-a facut o mare surpriza: s-a bulit ambreiajul !!! La service (Di Bas Bucuresti) mi-au spus ca mai mult ca sigur va trebui schimbata si volanta... cost estimativ 7000RON... Faza dura e ca desi masina ar fi trebuit sa fie in garantie pana in octombrie anul asta nu mai pot beneficia de garantie pt ca am intarziat cu revizia de 30000km mai mult de un an (masina a stat mai mult pe trotuar un an si ceva iar eu nu am bagat de seama ca in caietul de service scrie ca nu trebuie sa depasesti un an de la ultima revizie chiar daca nu s-a atins nr de km... ) asa ca sunt bun de plata si pt ambreiaj si pt volanta. Intrebarea mea este: e normal sa se strice ambreiajul si volanta dupa doar 50000km? (concret, patineaza, in special in treptele superioare, depasesc ca un trabant, la deal nu am vana deloc etc). Banuiala mea e ca de fapt am avut de la inceput o problema cu volanta si nu mi-am dat seama... de cand am cumparat masina asta am observat ca atunci cand accelerez din scurt, tremura (am postat pe forum acum ceva timp) insa am pus-o pe seama altor cauze...
  5. Salutare, Am avut si eu aceeasi problema acum o saptamana cand a trebuit sa schimb becul de faza scurta tot la farul din stanga... Pana la urma iese farul... Mai ciudat mi s-a parut insa sistemul de fixare a becului in locas, cu clema aceea elastica.
  6. Salutare, ...procurat ieri autocolant (merci Ileana), montat azi (cam stramb)
  7. Salutare tuturor, Am facut si eu ieri revizia de 30000km. Iata preturile de la DiBas sos Fundeni: - manopera 202,30 + TVA - filter kit, oil 123,76 + TVA - filtru combustibil 122,31 + TVA - filtru aer 68,82 + TVA - filtru polen 87,19 + TVA - ulei SW30 71,85/bidon 2l, total 215,55 + TVA - spray (?) 7,35 + TVA - placute frana fata 181,53 + TVA TOTAL 1200,73 TVA inclus Preturile pieselor si uleiului au un discount de 20%
  8. @Mircea Sa zicem ca merg in treapta a 2-a, la 1300rpm, apas pedala ca sa tasnesc un pic si urc turatia pana pe la 2000 si ceva (am sa fac maine testul mai cu atentie la acul turometrului ) si tremura pana cand turatia e constanta. La fel la o pornire de pe loc mai in forta. @BogdanG Am facut ieri testul asta si la N nu trepideaza de loc. nici daca accelerez usor nici daca accelerez rapid motorul. @nick blaster In cazul tau sunt sigur ca este vorba de initierea ciclului de regenerare a filtrului de particule. Cand senzorul, parca DPF cred ca se numeste, detecteaza o incarcare a filtrului atunci comanda o majorare a turatiei prin post injectie si implicit o crestere a temperaturii motorului. Cand face asa, nu opri motorul, lasa-l sa revina singur la turatia normala de relanti (in mod normal ciclul asta dureaza intre 20-30 minute). Ca sa te lamuresti citeste capitolul dedicat din cartea masinii. Si eu m-am speriat prima data cand m-am trezit cu turatia de 1000 la relanti si mirosul de incins la evacuare... insa m-au "luminat" cei de la service DiBas
  9. Se intampla itr-adevar pe toata plaja de turatii; nu am remarcat sa fie o anumita turatie "critica" la atingerea careia sa apara trepidatiile. Pur si simplu cand accelerez mai din scurt, tremura. Deasemenea daca merg cu turatie mare, mai mult sau mai putin constant, totul e OK
  10. Salutare tuturor, Ma gasesc si eu sa pun o intrebare dupa 2 ani de cand a aparut problema... deci: de cand am cumparat masina (oct 2007) am observat ca atunci cand accelerez un pic mai sanatos masina tremura (altfel totul e ok, motorul merge "rotund"). Am pus asta pe seama faptului ca probabil caroseria nu e suficient de ranforsata pt a face fata vibratiilor unui diesel de 2 litri insa acum stau si ma intreb daca nu cumva ar putea fi totusi ceva mai serios... (volanta? ). Voi ce ziceti? A mai avut sau mai are cineva problema asta? Multumesc!
  11. Referitor la problema cu vopseaua care "dispare" de pe manerele usilor, uitati-va cum pun problema cei din UK: http://www.daewooclub.co.uk/forums/showthread.php?tid=4356 Oare dealerii de la noi stiu ceva despre garantia vopselei?...
  12. ...si sincer chiar i fain..bagi un videoclip cu muzica si in timp ce conduci mai tragi cu ochiu putin si la ecran... MARE ATENTIE !!! Incearca sa rezisti tentatiei de a te uita la ecran in timp ce conduci pt ca s-ar putea sa fie ultimul clip pe care-l vezi... si mai sunt si altii pe sosea... Altfel, arata fff cool bordul astfel "innobilat"
  13. @Mircea Sunt chiar surprins! ...cam multe bube; am sa fac si eu niste poze, pentru comparatie. Vopseaua e intr-adevar slaba dar la mine nu s-a luat la manere, inca. Ceea ce am remarcat eu, referitor la vopsea, este faptul ca nu a fost aditivata cu antistatic in mod corespunzator; se pune praful imediat si tot timpul ai impresia ca masina este murdara, chiar daca de-abia ai spalat-o... la fel si cu plasticele din interior.
 

×
×
  • Create New...